quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef blow... het volgende:
[..]
dan heb je wel garantie dat j mag neuken met een lekker wijf.
beetje dieren opvang kan je wel een puppy vinden toch die dit alles voor je kan betekenen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik zou graag een HOND willen. Ik wil gewoon heel graag iemand die van me houdt, iemand die ik een beetje kan knuffelen en met wie ik lief kan praten maar ik heb er geen
Ach doe rustig :p had excuus nodig om het alsnog tot universele waarheid te doen gelden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een indo vriendin, en dat was het.
Post dan niet als je niks weet te vertellen.
met kindquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah een fokker die nog maagd is
Als ik nog rustiger doe op deze zaterdagavond, dan ben ik dood.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ach doe rustig :p had excuus nodig om het alsnog tot universele waarheid te doen gelden.
Het is hont!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
[..]
beetje dieren opvang kan je wel een puppy vinden toch die dit alles voor je kan betekenen?
Met verkeerde been uit bed?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ah een fokker die nog maagd is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat was ook 2 minuten. Incl uitkleden.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:20 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Met verkeerde been uit bed?
Of euhDie foto kan ik uren over vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkt gewoon in scene gezet te zijn.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Helaas lijkt het teveel om dat te ontkennen.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:20 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Met verkeerde been uit bed?
Of euhNee zo reageer ik altijd als mensen weer gaan vooroordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik weet hoe je je voelt jongen, soms gaan dingen in het leven niet altijd zoals je ze had gezien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:00 schreef Vaatwastablet het volgende:
Ik zou graag een (vaste ??) vriendin willen
Daar hebben we de kuttroll weer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe je je voelt jongen, soms gaan dingen in het leven niet altijd zoals je ze had gezien.
Ik wil de staatsloterij winnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:22 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ja ik weet hoe je je voelt jongen, soms gaan dingen in het leven niet altijd zoals je ze had gezien.
Gaat natuurlijk over symbolische waarde van die foto in dit gesprek. Voor mijn part hadden ze er indertijd een smurf bijgetekendquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:21 schreef Susteren het volgende:
[..]
Die foto kan ik uren over vertellen
Blijkt gewoon in scene gezet te zijn.
Ik maak wel een zware indruk op je blijkbaar, dat je je steeds met me bemoeidquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar hebben we de kuttroll weer.
Wanhopig much
Ja man, maar wel zwaar negatieve indruk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik maak wel een zware indruk op je blijkbaar, dat je je steeds met me bemoeid
Ik heb recent een cd'tje gekocht van je grootste hits.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ik maak wel een zware indruk op je blijkbaar, dat je je steeds met me bemoeid
Tot je gaat trouwen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef Rozzje het volgende:
Eigenlijk is het gewoon garantie dat je pussy krijgt maar goed
Oh het is toch een troll die kerel? Ik dacht dat het gewoon een ubertrieste mentaal achtergestelde was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar hebben we de kuttroll weer.
Wanhopig much
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |