De hoeren doen het voor een tientje. Scheelt een hoop gedoe.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef Mike4Ever het volgende:
Ik wil ook een vriendin, maar dan gewoon puur om de neuqsex.
Straks als het weer vroeg donker wordt kan gelukkig ik weer gaan rape-sexen op de dijk.
Lekkere eenzame hertjes van het fietspad plukken. Als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks.
*voelt ff van onder.quote:
Verkocht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De hoeren doen het voor een tientje. Scheelt een hoop gedoe.
Hoeren zijn viesquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alsof mannen geen behoefte hebben aan een relatiequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:12 schreef bobbiey het volgende:
Zeg het dan zoals het is TS, je wil neuken. Er als man ernaar uitkijken om naar het gezeur van een vrouw te moeten luisteren
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Heinekenspoiler.
Afdakje voor het beste gereedschap.
i like the challenge.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:11 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb ff geen tientje over.quote:
dan heb je wel garantie dat j mag neuken met een lekker wijf.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof mannen geen behoefte hebben aan een relatie
Vind het wel schattig van ts
Alweer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als een echte fokker betaamt ben ik nu genoodzaakt pics van je tieten te vragen.
Jij gaat met aziaten om, zijn ook van die softies (no racism intended). Als ik elke keer kon neuken wanneer ik het wilde door in de bar chick te regelen zou ik tot me 50ste single blijven denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alsof mannen geen behoefte hebben aan een relatie
Vind het wel schattig van ts
Oh? Post topiclink ff in DM danquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Alweer?
Die staan al lang en breed in kpd.
prima tietenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Als een echte fokker betaamt ben ik nu genoodzaakt pics van je tieten te vragen.
Ik heb een indo vriendin, en dat was het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:15 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jij gaat met aziaten omzijn ook van die softies (no racism intended). Als ik elke keer kon neuken wanneer ik het wilde door in de bar chick te regelen zou ik tot me 50ste single blijven denk ik.
Vindt je zoon ook.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil alleen neuken. Dat kleffe gedoe
ah horizontaal kutjequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb een indo vriendin, en dat was het.
Post dan niet als je niks weet te vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |