Sony DVP-CX985Vquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:56 schreef Sannr_ het volgende:
Als je het type nummer weet kan je naar een regio vrij unlock code googlen. Zonder typenummer is er geen zinnig antwoord op te geven.
Kat in de zak.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:12 schreef mvdejong het volgende:
Oeps. Behalve dat er, voor zover ik kan vinden, geen regio-hack voor bestaat, lijkt dit ding ook nog eens allen compatible te zijn met het Amerikaanse NTSC-systeem, niet met ons Europese PAL-systeem.
O ja, en hij lijkt ook nog kwalitatief niet geweldig, disks niet slikken, of juist niet willen unloaden
Inderdaad. Heb je geen zak aan in Nederland voor (Europese) PAL regio 2 DVD's. Nou ja, je kunt wel Japanse NTSC DVD's afspelen als je het ding regiovrij hebt gemaakt, want Japanse DVD's zijn namelijk ook regio 2 maar wel NTSC. Maar daar zit TS vast niet op te wachten. Miskoop van de maand dus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:00 schreef Sannr_ het volgende:
Ja: http://www.videohelp.com/dvdhacks/sony-dvp-cx985v/3258
Oh 1 minpunt.. de machine kan geen PAL discs aan, alleen NTSC: http://www.avforums.com/f(...)sony-dvp-cx985v.html
Er is hier in Europa geen hond die dat ding wil hebben. En weet je waarom niet? Alle Europese DVD spelers spelen namelijk NTSC af (op een aangesloten PAL TV wel te verstaan), dus niemand heeft hier behoefte aan een Amerikaanse DVD speler. Het omgekeerde geldt echter niet, Amerikaanse DVD spelers spelen geen PAL DVD's, tenzij het speciale multinorm apparaten zijn.quote:
Risico van het vak (lol).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:23 schreef Riparius het volgende:
[..]
Er is hier in Europa geen hond die dat ding wil hebben. En weet je waarom niet? Alle Europese DVD spelers spelen namelijk NTSC af (op een aangesloten PAL TV wel te verstaan), dus niemand heeft hier behoefte aan een Amerikaanse DVD speler. Het omgekeerde geldt echter niet, Amerikaanse DVD spelers spelen geen PAL DVD's, tenzij het speciale multinorm apparaten zijn.
Zal het doorgeven aan die vriend. We hadden het moeten weten inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef Riparius het volgende:
[..]
Nee, kwestie van jezelf tevoren informeren.
Te gek, ik geef het even door.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:32 schreef Sannr_ het volgende:
D'r bestaat een conversiekit oid: http://www.agoraquest.com/viewtopic.php?forum=50&topic=19406
Ik denk niet dat je die kit uit 2005 nog kan krijgen... Wat dacht je van een mediacenter, het is 2013 inmiddelsquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Te gek, ik geef het even door.
Dank je wel.
btw": Kan hij ook gewoon Regio 1 (USA) dvd's afspelen?
Ja en nee. Het ding doet namelijk geen conversie naar PAL-60, dus je moet ook nog een TV hebben die echte NTSC aankan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef wolferl het volgende:
[..]
Te gek, ik geef het even door.
Dank je wel.
btw": Kan hij ook gewoon Regio 1 (USA) dvd's afspelen?
Ja moet je luisteren. Dat ding is niet van mij of voor mij. Ik zelf heb inderdaad een mediaspeler, veel efficienter. Maar die vriend wilde perse een dvd changer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die kit uit 2005 nog kan krijgen... Wat dacht je van een mediacenter, het is 2013 inmiddels
Jaja. En jij zou dat wel even regelen hoewel je er de ballen verstand van hebt, maar nu wil die vriend het ding niet hebben omdat het niet werkt en zit jij ermee in je maag. Zie ik het zo goed?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:46 schreef wolferl het volgende:
[..]
Ja moet je luisteren. Dat ding is niet van mij of voor mij. Ik zelf heb inderdaad een mediaspeler, veel efficienter. Maar die vriend wilde perse een dvd changer.
Die kit kostte toen iets van EUR 100, en je hebt iemand nodig die surface-mounted componenten kan solderen (doe het fout en de kit en de speler kunnen overlijden).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:42 schreef Sannr_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je die kit uit 2005 nog kan krijgen... Wat dacht je van een mediacenter, het is 2013 inmiddels
Inderdaad. Dat gaat TS dus never nooit tot een goed einde brengen. Maar niet getreurd, JVB in Leusden kan de modificatie uitvoeren voor het lieve sommetje van ¤ 249 exclusief BTW, zie hier.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:05 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Die kit kostte toen iets van EUR 100, en je hebt iemand nodig die surface-mounted componenten kan solderen (doe het fout en de kit en de speler kunnen overlijden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |