SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
Wanneer kunnen we op de web app van FUT14?quote:
Waarschijnlijk op de dag dat ze de web app offline halenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:32 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we op de web app van FUT14?
Ze zijn volgens mij alleen te gebruiken in speciale cups.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:38 schreef Nickskuh het volgende:
Wedden dat die legends een paar maanden later ook op de PlayStation komen.
Heb je er ook niet veel aan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ze zijn volgens mij alleen te gebruiken in speciale cups.
Weet het niet zeker, maar bij het aankondigen ervan had die kerel het over 'to use in special tournaments'.quote:
Post effe een bron voordat we hier discussies krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Weet het niet zeker, maar bij het aankondigen ervan had die kerel het over 'to use in special tournaments'.
Wedden ? Is een exclusivequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:38 schreef Nickskuh het volgende:
Wedden dat die legends een paar maanden later ook op de PlayStation komen.
Ik heb het toen gehoord tijdens die live Gamescom event.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Post effe een bron voordat we hier discussies krijgen.
Dan zou volgens jouw beredenering niks exclusive zijn ( als het om geld gaat )quote:
Ik zeg niet dat het gebeurd hoor ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:53 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dan zou volgens jouw beredenering niks exclusive zijn ( als het om geld gaat )![]()
Die hebben gewoon een overeenkomst met Microsoft, zal vast een clausule zitten dat het ook echt exclusive moet blijven met een schadevergoeding bij het niet houden aan afspraak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |