Why not je hebt toch gemeenschappelijke interesses/gespreksvoer? Lijkt wel kunnen hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:17 schreef destrovel het volgende:
Via linkedin? Dat lijkt me nu wel echt de slechtste site voor een internetdate ooit. Dan maar FOK!
"Hoi ik zie dat je bij de R&D van Vodafone werkt! Ik bij de R&D van Tele2! Zullen we een keer een drankje doen?"
Nee, dat gaat niet werken
Hoe heb je t aangepakt via linkedin?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:17 schreef Zigger het volgende:
Nou..... ik heb het eerst met een collega aangepapt via linkedin. Daarna via privé mail. Ben nu met haar samen sinds kort.
Mag ik je LinkedIn? Gaan we daten. Ik ben ook een FOK!erquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:19 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Why not je hebt toch gemeenschappelijke interesses/gespreksvoer? Lijkt wel kunnen hoor
Begonnen met een voorzichtig berichtje over haar lange profiel. En van daaruit opgebouwd tot neuken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe heb je t aangepakt via linkedin?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Begonnen met een voorzichtig berichtje over haar lange profiel. En van daaruit opgebouwd tot neuken.
Ga naar een club dan scoor je veel sneller als je niet overdreven lelijk bent.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:21 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
Hoe heb je t aangepakt via linkedin?
Hahaha dapper!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:24 schreef Zigger het volgende:
[..]
Begonnen met een voorzichtig berichtje over haar lange profiel. En van daaruit opgebouwd tot neuken.
Ja, dus vrouwen die een sterke/grote man willen voor het nageslacht? En die vind je op een community waar vooral magere loonslaven op actief zijn?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:10 schreef MangoLotion het volgende:
Gezien de evolutieleer, zou het me niet verbazen dat Linkedin de ideale "datingsite" is...
De vrouwen die mannen op LinkedIn uitzoeken, hebben vermoedelijk andere criteria dan sterk/groot waaraan de man moet voldoen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, dus vrouwen die een sterke/grote man willen voor het nageslacht? En die vind je op een community waar vooral magere loonslaven op actief zijn?
hihihquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:31 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ja, dus vrouwen die een sterke/grote man willen voor het nageslacht? En die vind je op een community waar vooral magere loonslaven op actief zijn?
Heb je zo ook contact gezocht met vreemden(mensen die je nooit ontmoet hebt)? Of alleen collega's en mensen uit je netwerk die je persoonlijk ontmoet hebt?quote:Op zondag 1 september 2013 14:28 schreef Simpel-Zat het volgende:
LinkedIn is een verkapte datingsite. Al meerdere (seks)dates via die site geregeld. Niet alle vrouwen staan er open voor, maar de meesten wel. Bij sommigen moet je gewoon wat doorzetten en niet meteen over seks beginnen.
Inderdaad, op LinkedIn moet de auto van de man voldoen aan sterk en grootquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef Arriviste het volgende:
[..]
De vrouwen die mannen op LinkedIn uitzoeken, hebben vermoedelijk andere criteria dan sterk/groot waaraan de man moet voldoen.
More likely, yes.quote:Op zondag 1 september 2013 14:49 schreef destrovel het volgende:
[..]
Inderdaad, op LinkedIn moet de auto van de man voldoen aan sterk en groot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |