Volgens mij heeft Etos huismerk ook een bruine!quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:50 schreef loveli het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een mascaravraag. Het is overal te vinden in noir, zwart, black, waterproof black, extra black, charcoal black en misschien eentje in brownish black, maar ik zoek juist een lichtbruine. Heeft iemand de ultieme tip?
Wat fijn. Bedankt voor de tipquote:Op zondag 17 november 2013 10:58 schreef Debsterr het volgende:
Tipje: 12,50 voor 25 euro bon van The Body Shop http://www.groupon.nl/dea(...)e-Body-Shop/29848876
Waar staat dat? Ik kan het nergens vinden..quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Emm16 het volgende:
Mattiees, woensdagavond alle make-up 1+1 gratis bij de kruidvat. Dat word weer zo'n ontzettende chaos en ik moet gaan werken potver
Als het goed is hoor je een kortingsbon thuis te krijgen. Maar volgens mij kun je ook gebruik maken van die actie zonder de bon, want bij de vorige actie kocht ik 2 Max Factor mascara's maar ik had geen kortingsbonnetje bij mij, caissière sloeg toen de korting aan en dat deed ze bij iedereenquote:Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Waar staat dat? Ik kan het nergens vinden..
Ik ga wel even inslaan
Ik was er net en het kassameisje zei dat het alleen van 17:00 tot 20:00 is. Jammer want dan kan ik niet en ik wilde wel zo'n catrice nude palette en een poeder.quote:Op zondag 17 november 2013 20:17 schreef Emm16 het volgende:
Mattiees, woensdagavond alle make-up 1+1 gratis bij de kruidvat. Dat word weer zo'n ontzettende chaos en ik moet gaan werken potver
Het mooiste bij mij is (helaas) Chanel Inimitable intense. Alleen die is veel te duur haha.quote:
Een van clinique, power lash geloof ik. Gaat er met warm water af, dus geen vettige removers nodig, maar een regenbui overleeft 'ie wel. En geen korreltjes in m'n ogen, groot voordeel, want lenzen.quote:
Clinique is ideaal voor gevoelige ogen. Als budget versie heb je ook de Etos hypo-allergeen lijn, witte verpakking. De waterproof vind ik erg goed.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een van clinique, power lash geloof ik. Gaat er met warm water af, dus geen vettige removers nodig, maar een regenbui overleeft 'ie wel. En geen korreltjes in m'n ogen, groot voordeel, want lenzen.
En, niet onbelangrijk, tevreden met hoe het eruit ziet.
Zijn er aanraders? Ik weet dat misslipgloss.nl erg fan van de eyeliner pen is maar dat is niet echt een product wat ik veel gebruik.quote:Op maandag 25 november 2013 20:01 schreef Mryc het volgende:
Sinds gisteren kun je de make-up van Kat von D ook bestellen via haar webshop op wonderlandla.net (dus je hoeft er niet meer voor naar Amerika of eBay)
Heb alleen begrepen dat de verzendkosten dramatisch hoog zijn...
Ik heb nog een MUA dupe van UD naked liggen. Kun je zo overnemen als je deze bent misgelopen.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik was er net en het kassameisje zei dat het alleen van 17:00 tot 20:00 is. Jammer want dan kan ik niet en ik wilde wel zo'n catrice nude palette en een poeder.
Ik vind haar eye shadow pallettes en oogpotloden erg fijnquote:Op maandag 25 november 2013 23:43 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Zijn er aanraders? Ik weet dat misslipgloss.nl erg fan van de eyeliner pen is maar dat is niet echt een product wat ik veel gebruik.
Op dit moment die roze van Essence, iets met I Love Extreme of zoiets?quote:
Ik verdeel de foundation met een platte foundation kwast, en daarna gebruik ik een stippling brush in ronddraaiende bewegingen om 'm in de huid te werken. Kwasten zijn beide van Sigmaquote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef rosepetals het volgende:
Weet iemand met wat voor een soort kwast je het best foundation kan aanbrengen? Ik hoor goede dingen over de kwasten van Zoeva.. Maar ik weet niet goed welke te nemen, iemand ervaringen?
Dankjewel voor je antwoordquote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik verdeel de foundation met een platte foundation kwast, en daarna gebruik ik een stippling brush in ronddraaiende bewegingen om 'm in de huid te werken. Kwasten zijn beide van Sigma.
Ja die platte kwast boeit niet zoveel op deze manier inderdaad, het gaat puur om het verdelenquote:Op maandag 9 december 2013 18:20 schreef Lolaatje het volgende:
Hema heeft ook een prima platte foundationkwast vind ik.
Dit!quote:Op maandag 9 december 2013 17:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik verdeel de foundation met een platte foundation kwast, en daarna gebruik ik een stippling brush in ronddraaiende bewegingen om 'm in de huid te werken. Kwasten zijn beide van Sigma.
Ik had dat met de stippling brush, gemaild en heb een nieuwe gekregen (na een jaar geloof ik!)quote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn sigma poederkwast geeft echt ziek veel haren af (zwart) op mijn gezicht. Elke keer.
Ja ik heb m nu bijna een jaar. Ga maar eens mailen danquote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had dat met de stippling brush, gemaild en heb een nieuwe gekregen (na een jaar geloof ik!)
Zoeva heeft superfijne kwasten inderdaad! Ik heb voor vloeibare foundation de 102 Silk Finish, die bevalt heel goed! Ik heb ook hun Bamboo kwastenset en daarvan gebruik ik de bufferkwast, die is ook goed.quote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef rosepetals het volgende:
Weet iemand met wat voor een soort kwast je het best foundation kan aanbrengen? Ik hoor goede dingen over de kwasten van Zoeva.. Maar ik weet niet goed welke te nemen, iemand ervaringen?
Ik heb de bufferkwast, silk finish en de stippeling brush besteld bij Zoeva. Hopelijk is het watquote:Op maandag 9 december 2013 20:49 schreef Cheerful het volgende:
[..]
Zoeva heeft superfijne kwasten inderdaad! Ik heb voor vloeibare foundation de 102 Silk Finish, die bevalt heel goed! Ik heb ook hun Bamboo kwastenset en daarvan gebruik ik de bufferkwast, die is ook goed.
ik heb een kleine stipling brush, daar breng ik zowel concealer als foundation mee aanquote:Op maandag 9 december 2013 16:49 schreef rosepetals het volgende:
Volgens mij heeft alleen ici paris dat tijdelijk gedaan?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:53 schreef koekii het volgende:
Weet iemand of Douglas nog van die Sleek palletten verkopen?
wat valt er aan tegen? de kleur of brengt ie niet fijn aan of wat?quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:46 schreef StaceyJane het volgende:
Heeft iemand ervaring met de Nars Albatross highlighter. Ik heb er laatst een aangeschaft na talloze lovende reviews gelezen te hebben. Ik heb letterlijk geen enkele negatieve ervaring of review kunnen vinden op het net Maar wat valt ie tegen zeg! Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die ervaring hebben met deze highlighter of dat het gewoon aan mij ligt..
De ´´shine´´ vond ik heel erg tegenvallen. Ik kreeg niet het gewenste Kim Kardashian effect.quote:Op zaterdag 21 december 2013 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat valt er aan tegen? de kleur of brengt ie niet fijn aan of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |