Clinique welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je heel bleek bent zoals ik, dan kan je qua foundation zoeken naar Yves Saint Laurent, Clinique of Boots no. 7.
Het is alleen de vraag of de Nederlandse winkels die bleke tints wel in hun assortiment hebben.
Dat is de reden waarom ik mijn foundation meestal in de UK koop.
Ik heb de vernieuwde versie van mijn oude foundation toch maar gekochtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 06:56 schreef Lolaatje het volgende:
Die van je plaatje is overigens uit het assortiment en vervangen door Catrice All Matt Plus.
Ik ken de oude versie niet, maar las veel lovende dingen over de nieuwe en heb hem gisteren gekocht. Zelf ben ik ook vrij licht en deze is niet te donker of gelig is en voelt ook plezierig aan.
Fijn dat hij bevalt! Ik vind de dekking ook prima inderdaad, zelf heb ik vooral last van wat roodheid en dat wordt prima geëgaliseerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb de vernieuwde versie van mijn oude foundation toch maar gekochtBevalt me tot nu toe wel goed! Dekt ook goed, ik zag er meteen minder vercrackt uit met al die rode plekjes
Ik heb de allerlichtste kleur meegenomen en die is goed voor mijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:58 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Fijn dat hij bevalt! Ik vind de dekking ook prima inderdaad, zelf heb ik vooral last van wat roodheid en dat wordt prima geëgaliseerd.
Alleen blijkt hij voor mij toch nog wat te donker nu ik hem in diverse soorten licht heb gezien.
Ja dat weet ik wel,quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:25 schreef Lotusss het volgende:
Vergeet even niet de belichting en een beetje (soms veel) fotosoep bij datum soort foto's.
das zware koeklaag foundation, als je dat van 20 cm afstand zou zien ziet dat er niet bepaald natuurlijk uitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel,. Maar zij ziet overal er zo uit,
. En sowieso geen photoshop in haar filmpjes natuurlijk. En Dita von Teese ziet er ook altijd flaweless uit, ook op streetpics!
Ik wil hem nu ook...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
Sinds gisteren in mijn bezit en ik ben er verliefd op
MAC Retro Matte lipstick (vaste collectie) in de kleur All Fired Up
[ afbeelding ]
(foto van temptalia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(laatste 2 foto's van http://realpishiscolors.b(...)es-all-fired-up.html )
Hij is zoooo mooiGeen rood en geen frambozenroze, gewoon perfecte combi van beide
hij is weer op voorraad bij Mac webshop en gratis verzendenquote:
zoooooo verleidelijk...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
hij is weer op voorraad bij Mac webshop en gratis verzenden
You just made my dayquote:
ehmygewrd ik ga die van mijn bac2mac spullies halenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
(foto van temptalia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is zoooo mooiGeen rood en geen frambozenroze, gewoon perfecte combi van beide
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ehmygewrd ik ga die van mijn bac2mac spullies halen
das velen toffer manquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil 'm ookMaar ik kan niks kopen want huis.
Ik heb al teveel eigenlijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:00 schreef Molo het volgende:
[..]
das velen toffer man
En ik heb iedereen blij gemaakt met een dooie mus, want het is helemaal niet meer gratis verzenden, is opeens (weer) naar gratis verzenden boven de 40 euro gegaan
Lipstick > Inrichting van het nieuwe huis. Duh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lipstick > Inrichting van het nieuwe huis. Duh.hehehehe, tuurlijk was dat wel duidelijk, mafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van jullie huis als jullie beetje richting verhuizen gaan in de feestboek?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
We gaan eerst vet veel verbouwen (We als in hij) en dat komt in ons maagdelijke klustopicquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef Molo het volgende:
[..]
hehehehe, tuurlijk was dat wel duidelijk, mafkees
Pics van jullie huis als jullie beetje richting verhuizen gaan in de feestboek?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[..]
We gaan eerst vet veel verbouwen (We als in hij) en dat komt in ons maagdelijke klustopicMaar uiteraard ook op facebook. En mooiere foto's post ik wel gelijk even, wacht
Oh dat kleurtje... Liefdequote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
(foto van temptalia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nope, ik durf niet vanwege de wisselende ervaringen van anderenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:05 schreef Sharana_LV het volgende:
Is iemand hier bij de benefit brow bar geweest? Ik zit er aan te denken om over 2 weken heen te gaan en ik lees nogal verschillende reviewsben benieuwd wat jullie ervaringen zijn
Beetje late reactie misschien, maar dit lijkt me echt een prachtige kleur! Goeie keus!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:15 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
(foto van temptalia)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |