quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Sowieso mogen de centenknijpers thuis blijven, de auto wordt alleen verkocht aan iemand die er mee kan om gaan en geen proefpersonen of racecoureurs..
Ik was net van plan naar waarde 500 te bieden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:57 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Wat vraag je ervoor, 1400 ofzo?
Gvd gast, ding heeft maar 170pk en trekt van 0-100 in 8.5 sec. Dat wil ik nou niet echt snel of lekker of ruim of proef waardig vinden.quote:Sowieso mogen de centenknijpers thuis blijven, de auto wordt alleen verkocht aan iemand die er mee kan om gaan en geen proefpersonen of racecoureurs..
Dat is wel erg laag natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik was net van plan naar waarde 500 te bieden.
Ik wil hem niet eens hebben voor dat geld. Wat een rampen bak. En je weet btw dat je onder de 4500 euro geen garantie krijgt bij een Bovag dealer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dat is wel erg laag natuurlijk
Maar voor 1950 haal je een vergelijkbare bij een Bovag garage.
Dat een Stilo veel problemen kent weet ik, zou hem voor mezelf ook nooit kopen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik wil hem niet eens hebben voor dat geld. Wat een rampen bak. En je weet btw dat je onder de 4500 euro geen garantie krijgt bij een Bovag dealer?
en dan is er waarschijnlijk niet door zon onwijze beunhaas aan gesleuteld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Vraagprijs 3750,-quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:57 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Wat vraag je ervoor, 1500 ofzo?
Ik vind het ook niet echt wat je zegt absurd snel, ben wel meer gewend.. Maar genoeg mensen die nooit eerder in hun leven een grotere motor hebben gereden dan een 1.6 oid..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef practics het volgende:
[..]
Gvd gast, ding heeft maar 170pk en trekt van 0-100 in 8.5 sec. Dat wil ik nou niet echt snel of lekker of ruim of proef waardig vinden.
Wil je eens voor de lol opzoeken vanaf welk prijs de handgeschakelden te koop zijn? Een Sele-Speed (gerobotiseerde handbak) is een bak wat een en al problemen heeft. Google staat er vol mee.. Evenals bij de dealer..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:00 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dank u maatquote:
Je moeder heeft niks met deze auto te maken gehad..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:32 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en dan is er waarschijnlijk niet door zon onwijze beunhaas aan gesleuteld.
Dankjewel maat..! Inderdaad, de handbakken hebben geen storingen in tegenstelling tot de Sele-flut-Speeds..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:17 schreef klawie het volgende:
Mooie auto en je hebt als voordeel dat de abath uitvoeringen vrijwel probleemloos zijn en het feit dat het een handbak is
Succes met de verkoop!!!!
Me broer heeft achter de receptie van de fiat dealer gezeten en volgens hem zijn de abath uitvoering goeie auto's maar de normale gaan olie zuipen en allemaal rare klachten vertonenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:19 schreef Zwolsboy het volgende:
abath uitvoeringen vrijwel probleemloos
Andersom juist ! ken 2 mensen die zon ding rijden en 1tje heeft hem nog, een hoop ellende!
Een normale 1.6 zonder al die patsen zijn betrouwbaarder.
Wel hele mooie autos zijn het.
Ik wil graag een beetje achtergrond informatie geven daar iedereen denkt dat Stilo's notoire rampbakken zijn. Da's namelijk niet zo(niet helemaal).quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef Housekeeper het volgende:
Graag minder PTA/prijsdiscussie aub
Snap ik. Maar het begint een beetje uit de klauwen te lopen. Ik vind het een beetje teveel een "hoe zeik ik deze auto af" topic gewordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik wil graag een beetje achtergrond informatie geven daar iedereen denkt dat Stilo's notoire rampbakken zijn. Da's namelijk niet zo(niet helemaal).maar ik houd verder de klep
![]()
Dat gebeurt o.a. bij elke auto verkoop topic, zielige krentjes die zelf geen auto kunnen betalen, of rijbewijs hebben etc..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:51 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het begint een beetje uit de klauwen te lopen. Ik vind het een beetje teveel een "hoe zeik ik deze auto af" topic geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |