abonnement Unibet Coolblue
pi_381452
In het voorbeschouwingsstukje van Gisteren zat Mariska in een soort van dagboekkamer samen met 1 van de andere vrouwelijke buspassagiers (wie????) aan te kondigen dat ze Koen zou gaan terugpakken.

Ik begreep ervan dat het de bedoeling was Koen weer achter haar kont aan te krijgen en zelf te doen alsof ze hem weer leuk vindt.
Vervolgens laat ze hem natuurlijk keihard vallen voor het oog der natie

Gaat dit haar lukken??????
Zo ja, dan heeft ze Koen geweldig van repliek gediend, zo niet..........dan staat ze natuurlijk zelf enorm voor schut

Wat er ook gebeurt, dit kan weer spraakmakende t.v. opleveren.
Hoop dat het geen loze oprisping van Marisje is 8)!

(verdorie het lukt me niet om die vermommingssmiley te krijgen, nog een poging
8)8) dit is een test)

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 06-10-2000 12:12]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 12:33:32 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_381488
Mariska zou nog geen slim plan kunnen uitvoeren als ze slim zou zijn.
Koen prikt daar zo doorheen. Zijn boetekleed-gedrag (hoe beperkt ook) is ook weer een spelletje. Hij heeft donders goed door dat 'the villain' populair is. Ik keur geenszins goed dat Koen Mariska heeft gebruikt, dat is onfatsoenlijk, maar DJIEZUS! wat vraagt dat mens erom. Je kunt toch ook 'onschuldig' proberen te zijn ZONDER met open ogen en tegen vierduizend waarschuwingen in in de eerste de beste valkuil te lopen, waar nog net niet een billboard naast staat met "PAS OP: VALKUIL!!!"?

V

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 oktober 2000 @ 12:45:49 #3
862 Arcee
Look closer
pi_381505
quote:
Op 06 oktober 2000 12:33 schreef Verbal het volgende:
Hij heeft donders goed door dat 'the villain' populair is.
Is dat zo? De villians zijn anders wel al uit zowel BB als De Bus gestemd. Ali en Ruth dus. Ook was Koen al minder populair dan Mariska in de laatste stemming door het publiek. En wie was de populairste in De Bus? Juist, Paulus, de anti-villain dus.

De villain is juist diegene die het publiek als 1e wegstemt (maar hier waren wij toch juist GMTA over, Verbal?).

pi_381507
quote:
Op 06 oktober 2000 12:33 schreef Verbal het volgende:
Mariska zou nog geen slim plan kunnen uitvoeren als ze slim zou zijn.
Koen prikt daar zo doorheen.

V


Denk ook dat het haar niet gaat lukken. Koen stijgt qua intelligentie wel erg ver boven haar uit. (Is Koen nou zo slim of Mariska zo dom?)
Kan me wel verheugen op haar pogingen om ook berekenent bezig te zijn.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 14:41:31 #5
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_381703
quote:
Op 06 oktober 2000 12:45 schreef Arcee het volgende:
Is dat zo? De villians zijn anders wel al uit zowel BB als De Bus gestemd. Ali en Ruth dus.
Dat vind ik dus wel meevallen. Ali was geen villain, die was ronduit irritant. Ruth was ook geen villain, dat was een overheersende indiaan die het voor zichzelf verbruidde door over the top uit zijn dak te gaan.
quote:
Ook was Koen al minder populair dan Mariska in de laatste stemming door het publiek.
Maar nog minder populair dan de door jou genoemde Ruth.
quote:
En wie was de populairste in De Bus? Juist, Paulus, de anti-villain dus.
Maar ik zeg ook niet dat een villain de populariteitsverkiezingen gaat winnen.
quote:
De villain is juist diegene die het publiek als 1e wegstemt (maar hier waren wij toch juist GMTA over, Verbal?).
Nou, waar wij het GMTA over waren is dat de Nederlanders interessante tv om zeep helpen, maar wat ik eigenlijk bedoel is dat Koen met zijn aanpak probeert te bewerkstelligen dat hij nog altijd interessanter wordt gevonden dan een ander ALS hij op de bank komt. ik had het wat beter moeten nuanceren... sorry.

V
(wat is GMTA?)

Ja inderdaad, V. ja.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 oktober 2000 @ 16:02:31 #6
862 Arcee
Look closer
pi_381744
quote:
Op 06 oktober 2000 14:41 schreef Verbal het volgende:
Maar nog minder populair dan de door jou genoemde Ruth.
Niet dus, anders was-ie (Koen) er nu wel uit geweest.
quote:
waar wij het GMTA over waren is dat de Nederlanders interessante tv om zeep helpen
Precies.
quote:
maar wat ik eigenlijk bedoel is dat Koen met zijn aanpak probeert te bewerkstelligen dat hij nog altijd interessanter wordt gevonden dan een ander ALS hij op de bank komt. ik had het wat beter moeten nuanceren... sorry.
Fair enough, ik snap 't nu.
quote:
(wat is GMTA?)
Great Minds Think Alike
pi_381761
Catoot heeft errug gelachen...het zijn de kleine vreugden des levens...

Maar ja: de vraag is: HOE DOM KUN JE ZIJN? (kan Mariska die voor ons de komende tijd gaan beantwoorden)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 6 oktober 2000 @ 17:06:07 #8
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_381766
quote:
Op 06 oktober 2000 16:02 schreef Arcee het volgende:Niet dus, anders was-ie (Koen) er nu wel uit geweest.
DAMN ik zit echt te maffen .
Populairder dan Ruth, natuurlijk....


pfffffft


V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_385016
En wat vinden jullie van het feit dat de programma-leiding zich ermee bemoeit.
Levert misschien wel leuke momenten op denk ik , maar het feit dat ze mensen zo tegen elkaar uitspelen vind ik wel erg fout.
Zou het soms te maken hebben met de berichten dat die vrt (of hoe het ook heet) steeds loopt te zeuren dat er meer moet gebeuren.
Ik vind dit het beste voorbeeld tot nu toe dat de deelnemers aan zo een programma enkelt als pionnen gezien worden , te meer omdat ze het ook aan mariska vroegen , die ik hier maar moeilijk toe in staat acht
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 9 oktober 2000 @ 13:58:52 #10
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_385708
quote:
Op 08 oktober 2000 22:29 schreef PC eend het volgende:
En wat vinden jullie van het feit dat de programma-leiding zich ermee bemoeit.
Een BIJZONDER slechte zaak. Kijk, dat er van die Bus-passagiers niet veel creativiteit mag worden verwacht, dat is duidelijk. Des te leuker is het dat die Koen zo lekker kan manipuleren. Gaat ineens de Bus-redactie die arme domme gansjes op ideeen brengen die een vlo nog zou kunnen bedenken. Nee, het siert noch het Bus-team noch die dozen die zich zo voor het 'kijkcijfer'-karretje laten spannen.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_386891
quote:
Op 09 oktober 2000 13:58 schreef Verbal het volgende:
Een BIJZONDER slechte zaak
Mijn idee , maar de redactie vond het normaal genoeg om dit zelfs uit te zenden.
Ik ben zeer benieuwd wat de charly nog meer allemaal aan het bijsturen is en dat niet uitgezonden wordt.
Ik hoop daarom dan ook nog altijd op een afluister-actie van de microphones tijdens een bezoek aan deze knakker (geld trouwens ook voor de psychologen-bezoek BB).
Dus techneuten verenigt u !!!!
word een beetje offtopic geloof ik , en er zijn er al zo weinig hierzo
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 12 oktober 2000 @ 11:04:14 #12
3542 Gia
User under construction
pi_390733
Als dit terugpakken is, wat Mariska doet, dan wil Koentje wel vaker teruggepakt worden.

Ik denk dat Koen allang doorheeft wat Mariska van plan was. (of hij heeft het van een ander gehoord)
Maar in elk geval heeft hij zelf zijn plan getrokken en besloten om het spelletje voorlopig mee te spelen, om later Mariska weer keihard te laten vallen.

Zielig?

Nee hoor, echt niet zielig. Die doos trapt er toch zelf in. Zelfs voor de tweede keer.
Ze meent nu zelfs ook al dat Koen en zij een toekomst samen hebben.

Ik blijf zeker kijken.
Koen die Mariska mag pakken.
Mariska die zich gruwelijk laat beetnemen.
Koen die Mariska straks weer genadeloos dumpt.

YES!!!

pi_390863
De grootste doos van Nederland wat mij betreft (leuk, om es een keer te worden overtroffen )...
Wij zaten de hele avond te speculere: hoort die sex nou bij haar Masterplan of niet? Onze conclusie was: MAriska is een megadoos die niet in staat is om sex te hebben met iemand waarmee zij snode plannen heeft... M.a.w. Zelfs een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_390954
Mariska is Koen niet aan het terugpakken, maar laat zichzelf door hem pakken.
Noemt zij dit de touwtjes zelf in handen nemen?????

Als ik, zoals M. aankondigde, hem terug zou willen pakken en zelf touwtjes in handen hebben, zou ik die vent helemaal gek maken
Aantrekken, opwinden en geil maken en vervolgens op het cruciale moment hem in sexuele gefrustreerdheid achterlaten

Ik weet het; niet netjes om mannen zo te 'behandelen' , maar wel een heeeele goede methode om met een man af te rekenen.

Jammer Mariska, je eigen geilheid voert toch de boventoon. Je zet jezelf verschrikkelijk te kijk!

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  vrijdag 13 oktober 2000 @ 18:26:39 #15
2180 Avia
FOK-Member
pi_393127
Yes Tiki! helemaal mee eens.
Als ze echt slim was geweest, had ze Koen echt helemaal gek gemaakt met woorden ( lees; niet met daden), en dan haar slaapzak gepakt en gezegd; sorry hoor, maar het word me nu toch echt te warm, en dan opstaan en aan de andere kant van de bus gaan liggen.
Een kat en muisspel, van aantrekken en daarna afstoten en dat elke nacht. En dan uiteindelijk een goeie afpoeier en hem om zijn geile gedrag uitlachen tegenover de hele bus.

(Sorry dat ik zo gemeen ben)

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_393706
mariska had dus een plannetje , ze kan alleen niet zo goed spelletjes spelen zegt ze steeds. Daarom moest ze echt een knop omzetten om te spelen dat ze koen weer leuk vond ( om hem daarna weer te laten vallen ) , ze deed dit echter zo overtuigent zodat ze in haar eigen spel ging geloven en dacht dus echt dat ze koen weer leuk

Maar dit is misschien iets meer voor de hand liggender :
het was gewoon een coole , berekende actie om ou3 er (letterlijk) uit te WIPPEN (gebeurde het eea immers niet de avond nadat beide samen met ou3 op de bank terrecht kwamen?)
ou3 mag zich maandagavond dan ook met recht genaaid voelen

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')