Ik heb net ook maar een topic geopend hier.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:10 schreef moussy het volgende:
ah, het heeft ook al het AD gehaald..
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kte-Den-Helder.dhtml
Ik heb begrepen dat het bij iedere dierenarts hier 31 euro per kat is nu.
Ja, het gaat wel goed! Wij twijfelen een beetje aan het nierenverhaal van de dierenarts inmiddels. Misschien was het gewoon een ontsteking ofzo die nu weg is.quote:
Wouwquote:
Zou je dat niet laten checken dan? Of kan dat niet zonder al teveel stress (want ze is niet zo dol op reizen toch?)...quote:Op donderdag 5 september 2013 12:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel goed! Wij twijfelen een beetje aan het nierenverhaal van de dierenarts inmiddels. Misschien was het gewoon een ontsteking ofzo die nu weg is.
De laatste dagen eet ze wel wat slechter en kotst ze af en toe, maar toch eet ze elke dag nog en dat lijkt me goed. Dus so far so good
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:44 schreef moussy het volgende:
Nee, mijnes zijn allemaal weggekropen, want er staan 3 mandjes in de woonkamer, 1 zit er onder in de bank
Mag ik de Aygoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, we hadden besloten haar die stress niet meer aan te doen (vooral het vangen is heel stressvol, ook voor onsquote:Op donderdag 5 september 2013 15:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zou je dat niet laten checken dan? Of kan dat niet zonder al teveel stress (want ze is niet zo dol op reizen toch?)...
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:06 schreef Queller het volgende:
[..]
Mag ik de AygoJij mag de aygo. Wel ff poetsen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal voorzichtig doen! Mo gaat na het eten (dan ga ik nog ff sporten) met je mail aan de slag btw.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
Nice!!!quote:Ik zal voorzichtig doen! Mo gaat na het eten (dan ga ik nog ff sporten) met je mail aan de slag btw.
Laat Greys dan ff hysterisch gillen!quote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Queller het volgende:
[..]
Ik zal minimaal één keer per half jaar tegen een boompje rijden. Via een fietspad
[..]
Nice!!!
3 poezenbeesten, 2 honden, 8 kippen, 7 gifkikkers, een mierenkolonie en 4 goudvissenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:01 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoeveel beestjes heb jij in totaal?
Oh, da's wel heel volledigquote:Op donderdag 5 september 2013 15:59 schreef moussy het volgende:
[..]
3 poezenbeesten, 2 honden, 8 kippen, 7 gifkikkers, een mierenkolonie en 4 goudvissen
je weet tochquote:Op donderdag 5 september 2013 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, da's wel heel volledig![]()
Gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |