abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130708521
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Ik deed toen Engelse taal en cultuur in Nijmegen :)
Oh leuk! :Y
Dat soort opleidingen altijd al interessant gevonden. nu bezig met promoveren dus? dat is wel netjes hoor! ^O^
pi_130708858
Begin in oktober ja, maar ben via Engels naar Sociale Geografie en nu naar Sociologie/Business School gegaan :) dus niets ligt vast bij het beginnen aan je bachelor ;)
Ja doei.
  zondag 1 september 2013 @ 17:08:09 #53
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_130709558
Hier derdejaars en 29. Altijd doen als het kan, al ben je 50.
L'Enfer, c'est les autres.
  zondag 1 september 2013 @ 17:11:46 #54
306949 dude1986
Always bored...
pi_130709681
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:51 schreef motorbloempje het volgende:
Begin in oktober ja, maar ben via Engels naar Sociale Geografie en nu naar Sociologie/Business School gegaan :) dus niets ligt vast bij het beginnen aan je bachelor ;)
Nice hoor.

Ik doe nu ook Sociologie (Bachelor)
pi_130731151
Ts, ik ben ervan overtuigd dat een persoon nooit te oud is om te studeren. Dus ik adviseer je om het gewoon te doen! Echter, doe dan wel een nuttige studie (dus geen bestuurskunde).
#freefrederike
pi_130735978
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 00:43 schreef PizzaMizza het volgende:
Ts, ik ben ervan overtuigd dat een persoon nooit te oud is om te studeren. Dus ik adviseer je om het gewoon te doen! Echter, doe dan wel een nuttige studie (dus geen bestuurskunde).
En waarom is Bestuurskunde volgens jou dan een nutteloze studie?
pi_130736535
Bekijk het curriculum eens. :D
#freefrederike
pi_130736695
Met de keus aan minoren voor grote delen vrije ruimte en masters zijn er m.i. niet zoveel nutteloze bacheloropleidingen; het ligt er maar net aan wat je er zelf van maakt, en een bachelorjaar kan prima gebruikt worden (met behulp van juist die minoren en vrije ruimte) om te kijken waar jouw sterkte punten liggen. Als je interesse initieel bij bestuurskundige elementen ligt, is dat een prima punt om te beginnen.

Ik begon met Engels. Niet omdat ik docent Engels wilde worden, maar omdat mijn interesse daar lag. Met minoren en buitenlandervaring ben ik mijn sterke punten gaan ontdekken en ontwikkelen en geraak dus nu, zoals ik al postte, via Engels en Sociale Geografie in een PhD die half Business School/half Sociologie is. Het kan allemaal raar lopen, zolang je maar gemotiveerd bent. En juist mensen als TS, die al wat ouder zijn en een IETS beter idee hebben van welke kant ze op willen zullen gebruik maken van de kansen die het universitair onderwijs een gemotiveerde student kan bieden.
Ja doei.
  maandag 2 september 2013 @ 22:16:19 #59
411161 manmakker
de makker van elke man
pi_130760864
Mijn neef heeft hetzelfde gedaan. Hij heeft gewoon heel veel gereisd en van studeren is toen niets gekomen.

Het gaat er niet om wat wij vinden, het gaat erom wat ge zelf vindt. Als ge denkt dat ge profijt zult hebben van de studie, dan moet ge het vooral doen.
Amor omnia vincit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')