Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Zelfs hij had de film niet kunnen redden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Was het omdat James Stewart er niet in meespeelde?
Ach volgende maand krijgen jullie genoeg vragen tijdens Stewartemberquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Was het omdat James Stewart er niet in meespeelde?
Pfff, ik denk dat ik een maand fmt pauze ga inlassenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach volgende maand krijgen jullie genoeg vragen tijdens Stewartember
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Pfff, ik denk dat ik een maand fmt pauze ga inlassen
Kun je niet een aparte reeks aanmaken, speciaal voor James Stewart-vragen, of mijn part, Sands-vragen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:27 schreef Sands het volgende:
[..]
Ach volgende maand krijgen jullie genoeg vragen tijdens Stewartember
Die was er al ooit...heel even maar Saint vond dat niet zo goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:48 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kun je niet een aparte reeks aanmaken, speciaal voor James Stewart-vragen, of mijn part, Sands-vragen?
Vind je het gek?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:51 schreef Sands het volgende:
[..]
Die was er al ooit...heel even maar Saint vond dat niet zo goed.
Dat doe ik al zo vaakquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Misschien kun je ook tegen jezelf spelen, offline?
Goede film is dat ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:59 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dit weekend voor het eerst gezien
Misschien. Ik kan echter niet begrijpen waarom hij voor Sandra Bullock gekozen heeft. Van alle actrices... uitgerekend Bullock als astronaut?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Cuaron die weer een goede film maakt?
Omdat je dat niet verwacht?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Misschien. Ik kan echter niet begrijpen waarom hij voor Sandra Bullock gekozen heeft. Van alle actrices... uitgerekend Bullock als astronaut?
Ahhh wat zielig,quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:53 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan je vraag niet beantwoorden want ik weet niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |