Het.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef BergGeit95 het volgende:
En de loon dan? Die is in een goed restaurant toch heel wat beter dan in de AH zeker voor de 15 tm 20 jarigen
wollah de loonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef BergGeit95 het volgende:
En de loon dan? Die is in een goed restaurant toch heel wat beter dan in de AH zeker voor de 15 tm 20 jarigen
jatog saghbi gucci petje money to blow wollah ik sla jou moerquote:
Valt mee, bij de AH zit vakantiegeld en winstdeling al in het uurloon, bij de Hoogvliet zit het er niet bij maar krijg je het elk jaar. maakt niet heel veel uit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef Xetran het volgende:
Beide pauperwerk, maar als ik zou kunnen kiezen zou ik de AH nemen omdat die nog wel een redelijk uurloon heeft.
Andere supermarkten zijn de moeite niet echt, vaak kutloon en geen mooie bonussen
Erg toepasselijk ook hahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:06 schreef arjan1212 het volgende:
ik zou bij een boer gaan werken, die betalen het meeste voor die groep dacht ik
Ben nu 16 en verdien 5 euro en op zaterdag 6 euroquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:44 schreef BergGeit95 het volgende:
hahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:53 schreef Xetran het volgende:
Beide pauperwerk, maar als ik zou kunnen kiezen zou ik de AH nemen omdat die nog wel een redelijk uurloon heeft.
Andere supermarkten zijn de moeite niet echt, vaak kutloon en geen mooie bonussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |