bedankt man maar eh weet je ook hoe eye controll etc werkt want als ik bijv. film kijk en weg kijk ofzo gebeurt er niksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
Google zoeken naar How to remove contacts from my galaxy s4
staat bij je instellingen onder mijn apparaat en dan slim schermquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:07 schreef poetsjetanden het volgende:
[..]
bedankt man maar eh weet je ook hoe eye controll etc werkt want als ik bijv. film kijk en weg kijk ofzo gebeurt er niks
eey bedankt man !quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
staat bij je instellingen onder mijn apparaat en dan slim scherm
bij mij werkt het prima tot aan ergenis toe. Staat er wel een oogje in je statusbalk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:15 schreef poetsjetanden het volgende:
[..]
kut het werkt niet maar het staat wel aan ?:S of moet ik hem eerst opnieuw opstarten
nee ook niet :Squote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:16 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
bij mij werkt het prima tot aan ergenis toe. Staat er wel een oogje in je statusbalk?
het werkt niet met alle video spelers. Met youtube en de standaard video speler werkt hetquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:25 schreef poetsjetanden het volgende:
ok ik zie het oogje nu maar slim pauzeren werkt nog steeds niet
in het donker werkt het minder goed maar mijn ervaring is dat het prima werktquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:28 schreef poetsjetanden het volgende:
ja ik ben op YT maar werkt niet:s
wat is eye control?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:10 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
staat bij je instellingen onder mijn apparaat en dan slim scherm
bij mij werkt het prima. Af en toe te goed zelfs. De meningen zullen er wel over verdeeld zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:15 schreef aequus het volgende:
Werkt het prettig of is het meer een leuk verkoop praatje die je verder nooit voor je plezier gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |