abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131592541
3 kwartier gefietst voor een Hema check, kom ik thuis is hij afgekeurd omdat ik het verkeerde display had gefotografeerd (uitleg was niet duidelijk bij de opdracht). :|W
pi_131662330
Zo sinds vandaag ook actief op roamler. Ik had eerst geprobeerd mij thuis aan te melden maar dat was niet mogelijk omdat er voldoende roamlers waren. Vanmiddag had ik iets van laat ik het op mijn werk is proberen en gelukkig lukte het daar wel. Nu even snel proberen door te knallen naar level 2 zodat er wat meer opdrachten vrij komen.
pi_131815656
OLA checks *O*
pi_131849646
1 Hema check gedaan (goedgekeurd) en 4 Gillette checks (ingediend) *O* Oh en vanmiddag die alproccino gedronken en ¤5.20 verdiend (2,30 eraf voor de koffie) :+
pi_131850846
Boee! Ola station hier 500 meter vandaan vandaag proberen te doen. Is ie gesloten door de slechte verkoop en pas weer open als het lekker weer wordt, aldus de esso kassamedewerker. Doorgegeven aan Roamler, krijg ik te horen dat ik de openingstijden had moeten checken (waar dan?).. :{
Maar wel 2 babymelkchecks kunnen doen, een afgekeurde hema-check en twee gillette checks verstuurd.
pi_131852855
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 17:58 schreef krullenbolletje het volgende:
1 Hema check gedaan (goedgekeurd) en 4 Gillette checks (ingediend) *O* Oh en vanmiddag die alproccino gedronken en ¤5.20 verdiend (2,30 eraf voor de koffie) :+
1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurd :? _O-
pi_131853020
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

1 check afgekeurd vanwege een onduidelijke foto (van de zijkant ipv recht van voren omdat dat niet kon door smal gangpad) terwijl ik bij een andere check in dezelfde kruidvat precies dezelfde foto heb gemaakt en die is goedgekeurd :? _O-
Ja soms wordt ik er ook een beetje moe van inderdaad. Bij mij is de lol er inmiddels wel een beetje af, ook komen er hier maar weinig nieuwe opdrachten bij.
pi_131854926
Mijn telefoon is alweer een tijdje weg voor reparatie
Dus ik heb nog steeds maar 2 euro :D :'( :D
pi_131855862
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 21:02 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn telefoon is alweer een tijdje weg voor reparatie
Dus ik heb nog steeds maar 2 euro :D :'( :D
Haha :P ik heb al wel 18 hele euro's!!
pi_131858175
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:11 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Ja soms wordt ik er ook een beetje moe van inderdaad. Bij mij is de lol er inmiddels wel een beetje af, ook komen er hier maar weinig nieuwe opdrachten bij.
Ja hier ook maar weinig opdrachten -O-
pi_131864276
297 eurootjes verdiend!

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..

Hadden jullie trouwens vandaag een of meerdere babymelkchecks gedaan? Bij allebei de checks werd er bij mij gevraagd of ik wel goed naar de schapkaartjes had gekeken. Dan denk ik ja natuurlijk, anders klik ik het toch niet aan? Plus ik doe elke week die checks in dezelfde winkels. Ik weet onderhand heus wel wat ze wel en niet in het assortiment hebben. :')
pi_131864335
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Skittles het volgende:
297 eurootjes verdiend!

[..]

Had je bij het laatste scherm "Wil je verder nog wat kwijt over deze opdracht" erbij gezet dat je het niet recht van voren kon nemen wegens een smal gangpad? Ik vermeld dat soort dingen altijd wel, anders is het ook zo stom om het daarop af te keuren terwijl je er niets aan kon doen..

Hadden jullie trouwens vandaag een of meerdere babymelkchecks gedaan? Bij allebei de checks werd er bij mij gevraagd of ik wel goed naar de schapkaartjes had gekeken. Dan denk ik ja natuurlijk, anders klik ik het toch niet aan? Plus ik doe elke week die checks in dezelfde winkels. Ik weet onderhand heus wel wat ze wel en niet in het assortiment hebben. :')
Wow in welke omgeving? :o En ja dat had ik bij beide aangegeven -O-
pi_131864439
Dan vind ik het knap lullig om het daarom af te keuren. Toevallig Naomi die ook mijn Hema check heeft afgekeurd? :P
Omgeving Arnhem/Nijmegen! Over een hele zomervakantie hoor, na werktijd. O-)
pi_131865235
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:38 schreef Skittles het volgende:
Dan vind ik het knap lullig om het daarom af te keuren. Toevallig Naomi die ook mijn Hema check heeft afgekeurd? :P
Omgeving Arnhem/Nijmegen! Over een hele zomervakantie hoor, na werktijd. O-)
Nee barbera :P Ooooooh een hele vakantie ik dacht al _O-
pi_131867175
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 00:32 schreef Skittles het volgende:
297 eurootjes verdiend!

[..]

Dat is echt een mooi bedrag al :o gewoon als extra's. Ik werd laatst uitgekozen voor die mona toetjes opdracht en had die toen gedaan. Ik at al op het werk dus mijn toetje werd eigenlijk dubbel vergoed :D
pi_131870625
Ik heb me onlangs na een jaar actief te zijn afgemeld als Roamler. Nauwelijks meer interessante checks in de buurt en vond de xp opdrachten wat aan de saaie kant. Vind het wel een goed concept verder :Y
pi_131870968
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 01:07 schreef krullenbolletje het volgende:

[..]

Nee barbera :P Ooooooh een hele vakantie ik dacht al _O-
Haha ja, dat had ik niet gered in een enkele dag :P

quote:
14s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 08:11 schreef zeeppaardje het volgende:

[..]

Dat is echt een mooi bedrag al :o gewoon als extra's. Ik werd laatst uitgekozen voor die mona toetjes opdracht en had die toen gedaan. Ik at al op het werk dus mijn toetje werd eigenlijk dubbel vergoed :D
Oh geluksvogel, ik wilde die toetjes check ook doen! Wat moest je doen en wat kreeg je ervoor?
pi_131871071
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2013 13:03 schreef Skittles het volgende:

[..]

Haha ja, dat had ik niet gered in een enkele dag :P

[..]

Oh geluksvogel, ik wilde die toetjes check ook doen! Wat moest je doen en wat kreeg je ervoor?
Je kreeg er ¤4,50 voor en je moest met 5 foto's uitleggen wat je rituelen zijn als je een mona toetje eet en dat kort (max. 10 woorden) uitleggen, en in 1 woord hoe je je voelde tijden dat ritueel, dus bijvoorbeeld 'vrolijk'.

Ik had gekozen voor de framboos duo verpakking van Mona, en maakte bijvoorbeeld een foto van hoe ik dat dekseltje aflikte :P

En dan moest je nog 4 foto's maken van hoe je het eet, waar je het eet, en wat er gebeurt als je de verpakking op hebt. Gooi je het weg of bewaar je de bakjes bijvoorbeeld.

Hij werd goedgekeurd gelukkig :D
pi_132421656
Iemand een invite voor mij aub? Woon in Amsterdam.
pi_132426730
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 02:13 schreef Timo-Tea het volgende:
Iemand een invite voor mij aub? Woon in Amsterdam.
Je hebt maar 14 posts, sorry maar ik geef mijn invite liever aan iemand die het meer 'verdiend'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')