Je kunt op hun facebook of via Twitter vragen of ze je account weer nieuw leven willen inblazen, mocht je er toch weer tijd voor hebben.quote:Op maandag 27 januari 2014 01:29 schreef Crientj het volgende:
Ik heb een paar maanden meegedaan met Roamler. Erg leuke app, daarna helaas geen motivatie meer en de boel laten versloffen. Vraag me af of ik nu opnieuw mee kan doen, maar aan de andere kant heb ik vrijwel geen tijd voor de opdrachten... Twijfel, twijfel.
Betaald op zich best leuk..quote:Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef stroopdoosch het volgende:
Jezelf voor het karretje van bedrijven laten spannen.
Hoe verdien jij je geld dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:54 schreef stroopdoosch het volgende:
Jezelf voor het karretje van bedrijven laten spannen.
Ja, zo'n standaard tekst met; Leuk hoor! of Gaaf! Dat moet vast zwaar zijn!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef donald_dick het volgende:
Krijgen jullie ook altijd een persoonlijk berichtje als je een opdracht hebt gedaan
Heb je ze ondertussen al?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:20 schreef Vleuver het volgende:
Ik zit in roamler. Waarom heb ik geen welkomstopdrachten?
ik kreeg een bericht dat ze jaloers was op mijn 2 koffiezetapparatenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, zo'n standaard tekst met; Leuk hoor! of Gaaf! Dat moet vast zwaar zijn!
Zozo! Ik heb een heel oud koffiezetapparaat, daarop had ze gereageerd;quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik kreeg een bericht dat ze jaloers was op mijn 2 koffiezetapparaten
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zozo! Ik heb een heel oud koffiezetapparaat, daarop had ze gereageerd;
Als tie het maar doet!
Die Anneloes is een lekker mokkel!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:22 schreef zeeppaardje het volgende:
[..]
Anneloes is een beetje agressief ingesteldvan beneden naar boven lezen:[ afbeelding ]
Damn, dat is het enige punt..quote:Eisen
Reageer op deze vacature als je:
de Nederlandse en Engelse taal goed beheerst
een HBO of WO opleiding volgt
gestructureerd en precies werkt
minimaal 3 maanden voor minimaal 4 dagen per week beschikbaar bent
sociaal en communicatief sterk bent
creatief bent
een flexibele instelling hebt (je uren worden verspreid over de week/avond/het weekend)
bij voorkeur in het bezit bent van een Smartphone waar Roamler op draait
Wij bieden
Stagevergoeding; 350 euro bij een 40-urige werkweek
een stage met veel verantwoordelijkheden
flexibele werktijden (omdat jij dat zelf fijn vindt én omdat deze baan dat van je vraagt)
vrijdagmiddagborrels!
Ik fix voor je, DM me je mailadres en waar je woont.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef igi0n het volgende:
Ik zoek echt al een week via Twitter en Facebook een invite, is het nou zo moeilijk
Probeer je trouwens eens aan te melden, soms zijn er dorpen waarin ze nog mensen zoeken en dan kan je zonder invite aanmelden!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef igi0n het volgende:
Ik zoek echt al een week via Twitter en Facebook een invite, is het nou zo moeilijk
Helaas al geprobeerd.. en ik woon ook nog in een een dorp van niks haha. DM komt eraanquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Probeer je trouwens eens aan te melden, soms zijn er dorpen waarin ze nog mensen zoeken en dan kan je zonder invite aanmelden!
Heb m, leuk dit!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:12 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heb je ze ondertussen al?
Eerste komt vaak na een paar minuten.
Ik heb wel een Mobarelize code voor je, is iets anders, maar komt op hetzelfde neer!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:45 schreef igi0n het volgende:
[..]
Helaas al geprobeerd.. en ik woon ook nog in een een dorp van niks haha. DM komt eraan
Haha tof, ik zie je gesprek langs komen op twitter! Maar nee, bedankt voor het aanbod. Had zelf Smartspotter al geinstallerd (hetzelfde) maar was nog niet echt heel populair en weinig opdrachten etc..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb wel een Mobarelize code voor je, is iets anders, maar komt op hetzelfde neer!
Oh god, ik ben vindbaar..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef igi0n het volgende:
[..]
Haha tof, ik zie je gesprek langs komen op twitter! Maar nee, bedankt voor het aanbod. Had zelf Smartspotter al geinstallerd (hetzelfde) maar was nog niet echt heel populair en weinig opdrachten etc..
Even een meneer aangesproken die ik vandeweek ook had!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:57 schreef igi0n het volgende:
[..]
Haha tof, ik zie je gesprek langs komen op twitter! Maar nee, bedankt voor het aanbod. Had zelf Smartspotter al geinstallerd (hetzelfde) maar was nog niet echt heel populair en weinig opdrachten etc..
Op zich is het makkelijk, snel geld verdienen..quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:05 schreef Badeendt het volgende:
Ik heb het, maar heb er nog niks mee gedaan. Heb de opdrachten eens bekeken en wat daar dan tegen over staat, en voor dat geld kom ik mijn bed niet uit. Het is leuk voor studenten en mensen die eens een keer niets te doen hebben, en het dan op de lange termijn uit laten betalen. Als je het niet op de lange termijn uit laat betalen kun je er niet eens een keer fatsoenlijk van stappen naar mijn idee. Helaas heb ik dus ook te weinig xp, waardoor ik geen invites naar jullie kan sturen
Ja ik kan best begrijpen dat sommige mensen dit actief willen doen, en daarmee best een leuk bedrag per maand kunnen sparen. Maar voor mij is het nietsquote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Op zich is het makkelijk, snel geld verdienen..
En ach, ik vind het wel leuk om te doen! Naarmate je een hoger level bent, krijg je meer uitbetaald he..
Ik ookquote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:41 schreef igi0n het volgende:
Waarschijnlijk heb ik er al één gescoordquote:Op woensdag 29 januari 2014 10:15 schreef Vleuver het volgende:
Ik ben bijna level 2 en kan dan een invite vergeven. Ik wil wel zeker weten dat diegene ook actief is. Dus, dm me jullie motivatie.
Bij level 3 kan je pas een invite weggeven.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:15 schreef Vleuver het volgende:
Ik ben bijna level 2 en kan dan een invite vergeven. Ik wil wel zeker weten dat diegene ook actief is. Dus, dm me jullie motivatie.
Ja! Als je in de stad woont moet je dus snel zijn!quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:07 schreef Vleuver het volgende:
Zijn die opdrachten van maak eeen foto in de winkel maar 1x beschikbaar?
Stuur een tweet naar @RikEsselink of @shirleyviswat.. Ze hebben allebei nog codes te vergeven!quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Lijkt me ook wel leuk.Iemand die een invite kan sturen?
Tof! Ik ben nu net level 2! En jij?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:33 schreef Crientj het volgende:
Mailtje gestuurd, account weer actief. Laatste opdracht was ingestuurd op 06-2012, iets langer terug dan dat ik dacht
.
Alleen geen betaalde opdrachten in de buurt, hopelijk komen er binnenkort een paar leuke erbij.
Ga in ieder geval nog wat XP sprokkelen met de gratis opdrachten.
Welk level zijn jullie?
Level 3!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Tof! Ik ben nu net level 2! En jij?
Ik liep ooit een snackbar in, voor de red bull check (moest vragen hoeveel het bij hun kost en een foto maken van het schap). Vrouwtje zat me wel raar aan te kijken, maar heb toen uitgelegd waarvoor het was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:10 schreef Vleuver het volgende:
Worden jullie nooit aangesproken in de winkel?![]()
Hoeveel euro krijgen jullie gemiddeld voor een opdracht? Heb er nu een aantal staan, veel voor babymelkschappen e.d. van 3.50 per opdracht.
Toch een leuk zakcentje dit
Klopt!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef Vleuver het volgende:
Ga morgen een babyspulcheck doen. Best ingrwikkeld vergeleken met de andere opdrachten.
Ligt eraan hoeveel opdrachten er beschikbaar zijn en hoe ver je ervoor wil reizen. Er zit volgens mij geen limiet aan, maar de locaties zijn specifiek. Je mag er overigens maar een bepaald aantal tegelijkertijd accepteren en moet ze binnen een bepaalde tijd inleveren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
Wat kan je nou maximaal op een dag binnenharken ?
Het kan iig geen fulltime baan worden neem ik aanquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:39 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel opdrachten er beschikbaar zijn en hoe ver je ervoor wil reizen. Er zit volgens mij geen limiet aan, maar de locaties zijn specifiek. Je mag er overigens maar een bepaald aantal tegelijkertijd accepteren en moet ze binnen een bepaalde tijd inleveren.
Lol neequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het kan iig geen fulltime baan worden neem ik aan
Als je in een dorp woont, omringt door dorpen, waar NIEMAND ook maar ooit heeft gehoord van Roamler.. Redelijk wat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Jimbo het volgende:
Wat kan je nou maximaal op een dag binnenharken ?
Exact.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:28 schreef hylian het volgende:
Hoe kom je aan zo'n invite? Het ziet er wel erg leuk uit
Is dat alleen via mensen die er al een account hebben?
zwerverquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het kan iig geen fulltime baan worden neem ik aan
Zie dmquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:09 schreef Vleuver het volgende:
Iemand een invite kopen voor 2,50? Wil er alleen geld voor zodat ik zeker weet dat je er wat mee doet. 2,50 mag je terug als je level 2 bent geworden
Ja!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:26 schreef Crientj het volgende:
Ik mag 1 invite weggeven, iemand interesse?
Nicequote:Op maandag 17 maart 2014 11:43 schreef Rockiejj het volgende:
Vanaf vandaag weer een hoop opdrachten die betaald zijn!
Mijn rondje:
1x Gilette Etos Check
4x Lotto Check
1x Waar ben ik?
Tot over een uur!
Ik heb het vandaag aangegeven, dat ik namens het Miljoenspel foto's kom maken van het reclame materiaal. Kreeg zelfs een kop koffie van die man!quote:Op maandag 17 maart 2014 20:54 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nice. Lotto Check vond ik niet zo prettig om te doen, iets te dicht bij de kassa's / klantenservice. Maar wel binnen
Lekker bezigquote:Op donderdag 27 maart 2014 13:00 schreef Crientj het volgende:
Lekker weer, rondje fietsen. Op naar opdracht 7 & 8 van vandaag.
Jij ook! Die XLS Medical was een leuke haha.quote:Op donderdag 27 maart 2014 15:51 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Lekker bezig
Ik heb er 9 in drie uur gedaanen nog eentje waar ik enkel XP voor kreeg
Ja da's zeker een leuke.quote:Op donderdag 27 maart 2014 17:33 schreef Crientj het volgende:
[..]
Jij ook! Die XLS Medical was een leuke haha.
5x die gedaan, werd helaas 1 van afgekeurd. Maarja, da's mn eigen fout.
1 bloemencheck
1 sportwinkel promotie check
& die Hema kortingssticker check
Nog een invite nodig?quote:Op maandag 17 maart 2014 13:32 schreef Rutger1983 het volgende:
Wie heeft er een invite voor mij over..? :$
Ik hou me aanbevolen, leuke nieuwe hobby!
Ik houd me nog steeds aanbevolen jaquote:Op donderdag 3 april 2014 20:58 schreef Vleuver het volgende:
[..]
Nog een invite nodig?
Thanks Crientj
Nog interesse?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja!Geen idee welke informatie je verder nodig hebt... ik DM je wel even.
Zie het nu staan jaquote:Op zondag 6 april 2014 00:52 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Thanks, maar ik ben al een tijdje voorzien en Roam er al vrolijk op los!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |