Is misschien wel slim ja. Ook als er staat dat je je als een mysterie shopper moet gedragen? Ik doe dit ook liever dan dat ik daar zogenaamd sneaky moet gaan staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 18:29 schreef Ferdii het volgende:
Mijn ervaring is dat je onopvallend een foto probeert te maken dat het lastiger is en opvallender dan dat je gewoon open en bloot een foto maakt.
En in sommige, kleine, winkels zoals de Etos of jamin doe ik ook gewoon eerst naar personeel stappen en vertellen wat je komt doen. Dan krijg je achteraf tenminste geen gezeur dat de foto niet goed is omdat je te onopvallend ren foto wilde maken
Algemeen bugje. Ze mogen van mij de app wel eens een update geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:14 schreef Vincento17 het volgende:
Bij mij hangt de app vaak vast. Als ik op accepteren klik, dan blijft er 'accepteren' hangen, terwijl er verder niets gebeurt. Iemand een idee? Iphone trouwens met gewoon nieuwste software
Jow dankje. Inmiddels level 2quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:20 schreef Crientj het volgende:
[..]
Algemeen bugje. Ze mogen van mij de app wel eens een update geven.
Gewoon even wachten. Gaat vanzelf weg.
Bedoelde eigenlijk: heb je er nog steeds een over en zou ik die mogen hebben?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:08 schreef Crientj het volgende:
[..]
Alweer. Iets met levels omhoog gaan en invites krijgen.
Oh zo. Helaas niet meer. Als ik er weer een heb zal ik t hier posten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:01 schreef Manonster het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk: heb je er nog steeds een over en zou ik die mogen hebben?
Hij vreet batterij ja, maar dat is vanwege de gps locatie. Uitzetten zodat ie niet op de achtergrond blijft draaien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef donald_dick het volgende:
Elke keer als ik vlieg vreet de app gigantisch veel stroom. Alsof hij steeds probeert te loggen waar ik ben. Iemand die hier ook last van heeft?
Die staat standaard uit bij het vliegen, want vliegtuigmodus. Het is meer alsof de app probeert om toch nog een andere manier aan coördinaten te komen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:25 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hij vreet batterij ja, maar dat is vanwege de gps locatie. Uitzetten zodat ie niet op de achtergrond blijft draaien..
Anders een berichtje naar ze sturen via de app?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 08:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Die staat standaard uit bij het vliegen, want vliegtuigmodus. Het is meer alsof de app probeert om toch nog een andere manier aan coördinaten te komen.
Ik vind m te omslachtig voor het bedrag dat je krijgt. En stom dat je stickers moet kopen.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:16 schreef Vincento17 het volgende:
Iemand van jullie die panini check al gedaan? Er zijn er hier 3 in de buurt, maar bij de eerste werd ik weggestuurd dus nu durf ik niet meerKregen jullie toestemming?
Dat wel, maar 3 checks in ongeveer 15 minuten. 9 - 1.20 is toch wel mooi 7.80quote:Op woensdag 4 juni 2014 15:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik vind m te omslachtig voor het bedrag dat je krijgt. En stom dat je stickers moet kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |