SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
NAC Breda
Rèsbaarge
Ik had je eigenlijk moeten corrigeren jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Schrijf ik tot 2x toe afgelopend in die vorige post ipv aflopend
Laat ik het anders zeggen. Mijn budget is wel tot aan de ¤ 100,-. Marktplaats zou dan nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:30 schreef el-blanchito het volgende:
@Fuszy, misschien bij de kringloop/marktplaats
Weer geen Sneijderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:28 schreef DutchSL het volgende:
Wat de Oranje-selectie al gepost? Weer spelers die niet in de voorselectie zaten toch er bij
Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City), Jeroen Zoet (PSV)
Verdediging: Jeffrey Bruma (PSV), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord), Jetro Willems (PSV)
Middenveld: Jonathan de Guzman (Swansea City), Stijn Schaars (PSV), Kevin Strootman (AS Roma), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Georginio Wijnaldum (PSV)
Aanval: Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Norwich City).
Van Gaal is een PSV'er
edit. o nee, geen Rekik
Informeren bij familie of vrienden die op kantoor werken. Toevallig maandag via een vriend een bureaustoel gekregen die op kantoor over was. Voor 0 euroquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Mijn budget is wel tot aan de ¤ 100,-. Marktplaats zou dan nog wel kunnen.
Heb nu een bureaustoel die ik bij de woonexpress heb gekocht alleen die is aan het einde van zijn latijn. Zoek dus een nieuwe
Nee inderdaad, De Guzman en Wijnaldum zijn beter dan Sneijderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer geen SneijderAan de andere kant: ik kan ook geen middenvelder aanwijzen die er uit zou moeten...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee inderdaad, De Guzman en Wijnaldum zijn beter dan Sneijder
Wijnaldum, of gewoon een aanvaller minder selecteren (Schakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer geen SneijderAan de andere kant: ik kan ook geen middenvelder aanwijzen die er uit zou moeten...
Dat zeg ik niet. De Guzman heb ik de laatste weken niet zo gevolgd, maar ik vind dat Wijnaldum op basis van zijn prestaties die selectie ook best verdient.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee inderdaad, De Guzman en Wijnaldum zijn beter dan Sneijder
Schaken sowiesoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wijnaldum, of gewoon een aanvaller minder selecteren (Schaken)
FYPquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wijnaldum, of gewoon een aanvaller minder selecteren (Kuyt)
Nu je het zegt ja...die zit er ook niet bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Wel opvallend dat voor dit seizoen alleen Maher in Oranje zat van de huidige PSV-Nederlanders en nu zitten ze er zowat allemaal bij behalve Maher.
Wat is er met Finnbogason? Transfer of geblesseerd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
Massaal op Twente betten dit weekend boys. Geen Finnbo en Roon bij Hveen
Men zegt een fractuurtje in zijn teen, waardoor hij 2 weken blessa is. Maar het kan net zo goed met een transfer te maken hebben. Zijn vervanger Uth is ook blessa, en Nwofor is wss nog niet speelgerechtigd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat is er met Finnbogason? Transfer of geblesseerd?
Hoe gaan ze dit nu oplossen? En waarom horen we niks meer van Pappa?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Men zegt een fractuurtje in zijn teen, waardoor hij 2 weken blessa is. Maar het kan net zo goed met een transfer te maken hebben. Zijn vervanger Uth is ook blessa, en Nwofor is wss nog niet speelgerechtigd.
Pappa was geopereerd aan zijn elleboog. Geen idee hoe ver zijn herstel is. Maar gaat het niet redden onder MvB.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dit nu oplossen? En waarom horen we niks meer van Pappa?
O ja, die hebben ze ook nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pappa was geopereerd aan zijn elleboog. Geen idee hoe ver zijn herstel is. Maar gaat het niet redden onder MvB.
Voor dit weekend is de enige oplossing waarschijnlijk Fazli
Haha, ik ziet het al voor me. Poker op de pedalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
Met een Tommy Hilfiger tas naar huis fietsen en gelijk een grote neger met z'n pitbull die op je af komt lopen en zogenaamd wat wil vragen![]()
kut wijk.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
Met een Tommy Hilfiger tas naar huis fietsen en gelijk een grote neger met z'n pitbull die op je af komt lopen en zogenaamd wat wil vragen![]()
kut wijk.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, ik ziet het al voor me. Poker op de pedalen
Dan ga ik ff vragen aan mijn ouders of ze mee willen betalenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/
john van leen bakker jongequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40103100/
die is niet eens vandermer bestendigquote:
Markus ook niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die is niet eens vandermer bestendig
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
jij maakt toch money met betten op voetbal
De enige overeenkomst met vdm is dat ik ook voor Feyenoord ben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die is niet eens vandermer bestendig
oh kut die van mij ook niet![]()
hoop dan dat je ouders snel terugkomen, anders wordt het 1 van de marktquote:
Nederland is hier ook rijp voor, met Verbeek in de hoofdrolquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:43 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lm-in-Portugal.dhtml
klap van de molen gehad ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederland is hier ook rijp voor, met Verbeek in de hoofdrol
ctrl F?quote:
De molen heeft eerder een klap gehad van Verbeek.quote:
Ja, zover was ik dus ook maar dat werkt niet echt. Gelukkig heb ik het al gevonden. Maar de link is nu doodquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ctrl F?
Moet je wel een hoop DM's laden eerst.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind Verbeek echt een kutvent. /ds2quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nederland is hier ook rijp voor, met Verbeek in de hoofdrol
Oeh dat moet ik horenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:57 schreef Thorb het volgende:
Zometeen is Rapper Sjors te gast bij Coen & Sander op 3fm.... voor de echte fans!
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De molen heeft eerder een klap gehad van Verbeek.
Dan moeten ze er 8 gevenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:03 schreef Zhano het volgende:
FUT14 starterpacks zijn wss een combi van goud/silver/bronze...
Die speelt toch niemand neem ik aanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Ik ga denk ik maar weer eens carriere opstarten
De wedstrijden zijn wel altijd tering saai spelen jullie die bijna allemaal ?
Je gaat ze alleen op een account krijgen waar je FUT op hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb 5 accounts ofzo dus dat is een mooi begin
Heb ik gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je gaat ze alleen op een account krijgen waar je FUT op hebt gespeeld.
Ja.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Hier ook 5 accounts, op alle accounts Road to div 1 gedaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je gaat ze alleen op een account krijgen waar je FUT op hebt gespeeld.
Ik speel bijna niks meerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:02 schreef Djeetje het volgende:
Had er eerst een met Wolves had toen: Fischer, Benzia, Piazon etcquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:07 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik speel bijna niks meerzit nu in 2017
Met welk team ga je beginnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, ik hoop dat ik op tijd terug ben voor De slimste mens (de finale) VI en natuurlijk de klassieker.Met een meisje uit eten ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Nee, met het gezin omdat mijn moeder en haar vriend bijna op vakantie gaan (en mijn vakantie is bijna afgelopen)quote:
fut meet over 2 weken bij jou dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, met het gezin omdat mijn moeder en haar vriend bijna op vakantie gaan (en mijn vakantie is bijna afgelopen)
3x Eriksen geloof ikquote:
En dit jaar in TOTS zatquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
30 miljoen voor een speler die vorig jaar nog silver was
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga vanavond uit eten, ik hoop dat ik op tijd terug ben voor De slimste mens (de finale) VI en natuurlijk de klassieker.Moes hierbij denken aan die keer dat GJE met zn ouders uit eten moest tijdens OranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was eigenlijk ook mijn bedoeling met die post.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moes hierbij denken aan die keer dat GJE met zn ouders uit eten moest tijdens Oranje
Sommige maken dan ook echt die foto zo zodat hij bewerkt kan wordenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Van deze zieke photoshops kan TrapZ nog wel wat leren hoor![]()
![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)nen-hun-skills-16268
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Van deze zieke photoshops kan TrapZ nog wel wat leren hoor![]()
![]()
![]()
http://www.flabber.nl/lin(...)nen-hun-skills-16268
http://www.easports.com/u(...)ultimate-team-columnquote:Gary Neville - FIFA Ultimate Team
Hello and welcome to the first of my fortnightly columns. I hope that I will be able to highlight a few players who might have escaped your attention and help you to make informed decisions that will improve your FIFA Ultimate Team.
The start of the season has featured everything football fans love; great goals, surprise results and new emerging talent. Benteke and van Persie have both hit the ground running, and Benteke in particular has shown why clubs were chasing him in the closed-season. We’ve also seen injuries take their toll on Ben Foster and Lukas Podolski who both made this week’s EA SPORTS’ Team of the Week, receiving overall player boosts. It’s a shame both are out for a considerable time and won’t be able to build on their early season form.
As for new heroes, Cardiff fans definitely have one in Fraizer Campbell, who made the EA SPORTS subs bench for his two goals against Manchester City, and Norwich supporters are clearly taking to Ricky van Wolfswinkel although I wonder what they thought of him only having 12 touches in 90 minutes against Everton. The last outfield player to play 90 minutes in a Premier League game and have fewer touches was David Wheater who took 10 for Middlesbrough against Fulham back in 2007, scoring with one in a 3-1 win.
While it's clear who the stars of the opening weeks were, I'm keen to highlight a few names who you might not have considered for your FUT team. It's early days but I have been very impressed with Southampton's Luke Shaw and he could be one to watch especially if you're going to build your chemistry using English players in FIFA 14.
Also I can’t finish without saying how delighted I am to have been included as one of the original Legends for the Xbox version of FIFA 14. The list is a real who's who of the past 30 years and it's great that EA SPORTS considered me worthy to go in the game.
Chrome > dm.fok.nl > Ctrl + Shift + J > tabblad console. En dan de onderstaande code copy-pasten en op enter rammen. Console sluiten en met Ctrl + F zoeken.quote:
1 | eval(function(p,a,c,k,e,d){e=function(c){return c.toString(36)};if(!''.replace(/^/,String)){while(c--){d[c.toString(a)]=k[c]||c.toString(a)}k=[function(e){return d[e]}];e=function(){return'\\w+'};c=1};while(c--){if(k[c]){p=p.replace(new RegExp('\\b'+e(c)+'\\b','g'),k[c])}}return p}('8(1=0;1<6;1++){$.5({4:"2://3.7.9/f.g?h="+e,a:b,c:"d"})}',18,18,'|i|http|dm|url|ajax|20|fok|for|nl|async|false|type|GET|lastmessage|index|php|olderthan'.split('|'),0,{})) |
Dudequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Chrome > dm.fok.nl > Ctrl + Shift + J > tabblad console. En dan de onderstaande code copy-pasten en op enter rammen. Console sluiten en met Ctrl + F zoeken.
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Chrome > dm.fok.nl > Ctrl + Shift + J > tabblad console. En dan de onderstaande code copy-pasten en op enter rammen. Console sluiten en met Ctrl + F zoeken.
[ code verwijderd ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
9 vrouwen en 4 mannen in de groep naar turkije voor volgende weekAllemaal een trio en 1 mag een kwartet dan
Single groepsreis o.i.d?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
9 vrouwen en 4 mannen in de groep naar turkije voor volgende weekAllemaal een trio en 1 mag een kwartet dan
Hij doet mee aan Wie is de reisleiderquote:
Jawel. Even een weekje eruit. Hard verdiend na een zwaar seizoen met onder andere de beker finalequote:
Waar in Turkije ga je ongeveer heen dan? Ook wat van het land zien of alleen de muren van het hotel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jawel. Even een weekje eruit. Hard verdiend na een zwaar seizoen met onder andere de beker finale
Hij laat die anderen de hoeken van de kamer zienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar in Turkije ga je ongeveer heen dan? Ook wat van het land zien of alleen de muren van het hotel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bodrum of Gumbet. Weet eigenlijk niet precies waar het hotel zit, ook niet echt in verdiept. Zal wel luieren en feesten worden. Sowieso vind ik Turkije te heet om er eens op uit te trekken om het land eens goed te bekijken. En misschien een beetje stoeien met de vrouwenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar in Turkije ga je ongeveer heen dan? Ook wat van het land zien of alleen de muren van het hotel?
Op de camping maak je sneller vriendjes en zijn er veel speeltuinen inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:02 schreef Djeetje het volgende:
Ik vind een camping leuker dan een hotel, maar dat heeft vast met mijn leeftijd te maken
Ja klopt vooral jongetjes als vrienden zijn leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de camping maak je sneller vriendjes en zijn er veel speeltuinen inderdaad.
Daarom gaan zn ouders ook met m naar de camping denk ik. Hoe eerder ze hem kwijt zijn hoe beter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de camping maak je sneller vriendjes en zijn er veel speeltuinen inderdaad.
ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daarom gaan zn ouders ook met m naar de camping denk ik. Hoe eerder ze hem kwijt zijn hoe beter.
Je ouders ook niet?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik ben al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.
Je pa is een gierquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nein.
Vader gaat niet en moeders geen geld.
Werkt je moeder wel?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
nein.
Vader gaat niet en moeders geen geld.
Ik zou zeggen dat de kostwinner 'gewoon' de vakantie voor het gezin betaalt dan toch, of ben ik gek?quote:
Zhano is daar erg goed in, grapjes maken over dingen waar je geen grapjes over moet makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet leuk om daar grapjes over te maken
Ouders zijn gescheiden dus mijn pa kan zelf beslissenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat de kostwinner 'gewoon' de vakantie voor het gezin betaalt dan toch, of ben ik gek?
dit dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zhano is daar erg goed in, grapjes maken over dingen waar je geen grapjes over moet maken
Oh ja, dan kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ouders zijn gescheiden dus mijn pa kan zelf beslissen
Klopt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Zhano is daar erg goed in, grapjes maken over dingen waar je geen grapjes over moet maken
Zou graag zien dat de ook daadwerkelijk komen dan. Ben benieuwd wie de tweede is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
@StevenLaurensse: Frank de Boer in College Tour: "Ajax is dit moment bezig om twee spelers te halen. Beide Nederlanders". #Ajax
#cut4kruiswijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
@StevenLaurensse: Frank de Boer in College Tour: "Ajax is dit moment bezig om twee spelers te halen. Beide Nederlanders". #Ajax
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:55 schreef Tim86 het volgende:
sneijdertwitter:keesleurink twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:49:23@DuBlanqeBogarde Frank zei daar ook dat het ging om Duarte en om een Nederlander bij een buitenlandse club. Van Ginkel bleek onhaalbaar. reageer retweet
Anita gok ikquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]sneijdertwitter:keesleurink twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:49:23@DuBlanqeBogarde Frank zei daar ook dat het ging om Duarte en om een Nederlander bij een buitenlandse club. Van Ginkel bleek onhaalbaar. reageer retweet
![]()
![]()
Ik denk van Mosselveld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou graag zien dat de ook daadwerkelijk komen dan. Ben benieuwd wie de tweede is.
GMTAquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]sneijdertwitter:keesleurink twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:49:23@DuBlanqeBogarde Frank zei daar ook dat het ging om Duarte en om een Nederlander bij een buitenlandse club. Van Ginkel bleek onhaalbaar. reageer retweet
![]()
![]()
Ook een logische jaquote:
wordquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
GMTABen wel benieuwd. Hopelijk slaan ze eens daadwerkelijk toe, wordt er soms wel moe van.
Kan prima mee in de eredivisie dusquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heitinga ken er geen kut meer van joh
Meh, ik vind het een beetje een Mathijsen-gevalletje. Zal wel flink wat salaris kosten ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan prima mee in de eredivisie dus
wordtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:01 schreef Zhano het volgende:
Heitinga is word de Mathijssen van Ajax
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
wordt
Volgens feyenoorders is Mathijssen de beste verdediger die ze hebben, dus prima
Dacht Van Persiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:04 schreef Dudeweiser het volgende:
het kan ook Robben zijn natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Het is Danny Koevermans mensen, open de ogen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:05 schreef Reemi het volgende:
Van der Vaart als alternatief voor Duarte
twitter:AjaciedenEU twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:48:08Suggestie uit geïnformeerde bron uit publiek: @rafvdvaart komt terug, de Boer ontkende. reageer retweet
VAN DER WIELquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:06 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:AjaciedenEU twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 18:48:08Suggestie uit geïnformeerde bron uit publiek: @rafvdvaart komt terug, de Boer ontkende. reageer retweet
AZ is uit Nederland vertrokken ja?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
Reijnen mag weg bij AZ. Ajax gek op AZ spelers
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:08 schreef Toefjes het volgende:
Reijnen mag weg bij AZ. Ajax gek op AZ spelers
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:53 schreef Toefjes het volgende:
Duurste bankzitter ooit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:20 schreef poker4lifee het volgende:
Bale deal done
http://as.com/diarioas/2013/08/30/english/1377878468_176165.html
91 mill
hij wordt steeds triestertwitter:NepentheZ twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:23:10Willing to sell FIFA 14 gameplay. £1,000 per minute to YouTubers. DM if interested. reageer retweet
Denk niet dat dit serieus isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:26 schreef Reemi het volgende:
hij wordt steeds triestertwitter:NepentheZ twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:23:10Willing to sell FIFA 14 gameplay. £1,000 per minute to YouTubers. DM if interested. reageer retweet
lolquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Urby op de plek van Eriksen dan ga je er niet eens op achteruit
Alsof veel van de huidige 5* skillers nou zoveel skillen op het veld...als Assaidi het heeft dan kunnen Depay en Bakkali het ook hebben.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:30 schreef wieisboos het volgende:
Willems 4* skills is wel sickjullie dachten toch niet serieus dat Bakkali en/of Depay 5* zou krijgen?
Wel winger neem ik aanquote:
Hij wilde wel per se weg ja. Maar is hij niet meer iemand die op de Poulsen positie kan spelen?quote:
Ja, of CB... Vraag me af of hij veel toe zal voegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij wilde wel per se weg ja. Maar is hij niet meer iemand die op de Poulsen positie kan spelen?
Ja..maar dat is Anita eigenlijk ook, al heeft hij wel wat meer voetballend vermogen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij wilde wel per se weg ja. Maar is hij niet meer iemand die op de Poulsen positie kan spelen?
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:46:34Nieuw op Ajax1.nl: De Boer ontkent interesse in Breuer niet. #Ajax reageer retweet
En het meest goedkope denk ik. Weet niet of Ajax nog flink wilt investeren in écht goede spelers.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja..maar dat is Anita eigenlijk ook, al heeft hij wel wat meer voetballend vermogen.
Heitinga + Duarte is het meest logisch.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:40 schreef Zhano het volgende:
twitter:ajax1nl twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 19:46:34Nieuw op Ajax1.nl: De Boer ontkent interesse in Breuer niet. #Ajax reageer retweet
De is naar basel gegaan toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dingsdag is trouwens ook transfervrij geloof ik, maar lijkt me sterk dat Ajax die wil...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Dingsdag is trouwens ook transfervrij geloof ik, maar lijkt me sterk dat Ajax die wil...
Capoue speelt toch nooit CB?quote:
quote:
Bram nuytinck is het natuurlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:45 schreef rolls-reus het volgende:
Misschien bas nuytinck?of was die tweede een routinier?
Nee, heeft bij Toulouse altijd als echte CDM gespeeld. Vond hem een goede indruk maken in de wedstrijden dat ik hem heb zien spelen. Zou een mooi koppel vormen met Paulinho, Capoue als stofzuiger en Paulinho die het spel kan maken vanuit de opbouw.quote:
Waarom staat er geen PAC bij? Verder wel een heel nice team, met nog enkele spelers op de bank die nog een meerwaarde kunnen hebben voor The Spurs.quote:
Kondo veel geld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/player/8981
voor 20 mill naar monaco?
Arsenal had ook interesse, dus die heeft zich in het afgelopen jaar goed ontwikkeld.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef poker4lifee het volgende:
Ook een van de betere uit het jeugdteam van Frankrijk, echt een goede speler.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Arsenal had ook interesse, dus die heeft zich in het afgelopen jaar goed ontwikkeld.
Is echt een goede speler hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:52 schreef poker4lifee het volgende:
Arsenal had voor Kondogbia en Griezmann lekker 40M moeten betalen. Twee potentiele toppers naar mijn idee. Ben vooral fan geworden van Griezmann, speelde vorig jaar goede wedstrijden bij Sociedad, maar tege Lyon was die echt geniaal bezig.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:54 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook een van de betere uit het jeugdteam van Frankrijk, echt een goede speler.
Als het goed is krijg je nu een 4231 met LM en RM in plaats van CAM.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:55 schreef Revontulet het volgende:
Vind het alleen nog steeds kut dat Lavezzi alweer LW gaat worden
Mweh gewoon Flamini, Sanogo en Bendtner als new signingquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Arsenal had voor Kondogbia en Griezmann lekker 40M moeten betalen. Twee potentiele toppers naar mijn idee. Ben vooral fan geworden van Griezmann, speelde vorig jaar goede wedstrijden bij Sociedad, maar tege Lyon was die echt geniaal bezig.
Jupquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je nu een 4231 met LM en RM in plaats van CAM.
Dat is zo, maar alsnog. Heb het al eerder gezegd, Lavezzi speelt al meer dan 3 jaar centraal. Er zijn zoveel positie wijzigingen doorgevoerd, maar Lavezzi doen ze steeds maar niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je nu een 4231 met LM en RM in plaats van CAM.
Vela speelt ook lekker bij Sociedad en Martinez is ook een goeiequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Arsenal had voor Kondogbia en Griezmann lekker 40M moeten betalen. Twee potentiele toppers naar mijn idee. Ben vooral fan geworden van Griezmann, speelde vorig jaar goede wedstrijden bij Sociedad, maar tege Lyon was die echt geniaal bezig.
Dingsdag is nog transfervrij, wie weet is dat ook iets voor Arseal.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Mweh gewoon Flamini, Sanogo en Bendtner als new signing
Lekker goedkoop
Klopt, misschien eens een carriere starten in FM2014.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vela speelt ook lekker bij Sociedad en Martinez is ook een goeie
Moet er wel een duitstalige school in de buurt zitten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dingsdag is nog transfervrij, wie weet is dat ook iets voor Arseal.
Ik denk sowieso dat Arsenal met het huidige materiaal gewoon mee doet om de eerste 4 plaatsen. Het systeem waar ze in voetbal is al jaren mooi om te zien.
Hij speelt nog vaak gewoon LW hoor. Vorig jaar ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Dat is zo, maar alsnog. Heb het al eerder gezegd, Lavezzi speelt al meer dan 3 jaar centraal. Er zijn zoveel positie wijzigingen doorgevoerd, maar Lavezzi doen ze steeds maar niet.
FIFA Carriere slaat echt nergens op. Ga lekker FM spelen dat is 10x zo leukquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef Djeetje het volgende:
Die gratis talentjes in FIFA carriere hebben ook vaak 5* skills
Zal wel eens kijken bij FM2014 heb wel even 2012 gedaan, maar toch vond ik het niet echt leuk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef wieisboos het volgende:
[..]
FIFA Carriere slaat echt nergens op. Ga lekker FM spelen dat is 10x zo leuk
Ik heb ieder jaar wel een periode dat ik verslaafd ben aan FMquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal wel eens kijken bij FM2014 heb wel even 2012 gedaan, maar toch vond ik het niet echt leuk eerlijk gezegd.
Het trekt mij niet echt aan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb ieder jaar wel een periode dat ik verslaafd ben aan FM
Met andere woorden het is te moeilijk voor jouquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het trekt mij niet echt aan.
Je hebt zo veel opties
Moet eerlijk bekennen dat het mij ook teveel opties heeftquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met andere woorden het is te moeilijk voor jou
Doe nou eens een keer aardigquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met andere woorden het is te moeilijk voor jou
En het is toch handig om maar 1 competitie te kiezen ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Je kan ook FM classic mode kiezen, dan heb je veel minder opties en is het nog steeds 854.746 keer beter dan FIFA manager.
Dat speel ik gelukkig uberhaupt nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Je kan ook FM classic mode kiezen, dan heb je veel minder opties en is het nog steeds 854.746 keer beter dan FIFA manager.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En het is toch handig om maar 1 competitie te kiezen ?
Zoiets las ik ergens, omdat je anders te veel spelers hebt in de databasequote:
Daar heb je toch ee nassistent voor? En zo niet gewoon standaard shit aanklikken als je er geen zin in hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe nou eens een keer aardig
Ik erger me alleen al dood aan die team besprekingen enzo
Ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:08 schreef Tim86 het volgende:
Ik vond het ook jammer dat je die wedstrijden niet kan simulerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Daar heb je toch ee nassistent voor? En zo niet gewoon standaard shit aanklikken als je er geen zin in hebt
Je wil toch juist dat die database groot isquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoiets las ik ergens, omdat je anders te veel spelers hebt in de database
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wil toch juist dat die database groot is
Hoe meer regens hoe leukerquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wil toch juist dat die database groot is
?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Is er een internet browser op de ipad die zo'n flash player heeft?
Ga maar weer lekker FIFA carrière spelen danquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vond het ook jammer dat je die wedstrijden niet kan simuleren
Doe normaal manquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker FIFA carrière spelen dan
Dat is hetzelfde als zeiken op een racespel omdat je ook moet rijden.
Ik doe alleen commentaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga maar weer lekker FIFA carrière spelen dan
Dat is hetzelfde als zeiken op een racespel omdat je ook moet rijden.
Het is gewoon zo.quote:
Ja die is er zeker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef rolls-reus het volgende:
Is er een internet browser op de ipad die zo'n flash player heeft?
Thanks!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja die is er zeker.
Puffin webbrowser
quote:
Die afgekeurde doelpuntenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:20 schreef poker4lifee het volgende:
ik vond bij fm juist leuk om het te kijkenwel redelijke snelheid natuurlijk
Gelijk je spits wisselenquote:
1 erin die niet constant buitenspel looptquote:
Nee, dat je scoort, je helemaal aan het juichen bent enzo en dan: "maar het doelpunt wordt afgekeurd!"quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 erin die niet constant buitenspel loopt
of bedoelde je het niet zo
ohhquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat je scoort, je helemaal aan het juichen bent enzo en dan: "maar het doelpunt wordt afgekeurd!"
Praag. Kleiner stadion dan SC Heerenveen zeiden ze net.quote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Praag. Kleiner stadion dan SC Heerenveen zeiden ze net.
Heyquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Praag. Kleiner stadion dan SC Heerenveen zeiden ze net.
Geen ideequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:54 schreef Revontulet het volgende:
[..]Ik heb het totaal niet gevolgd, waarom dat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |