SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
NAC Breda
Rèsbaarge
Ik had je eigenlijk moeten corrigeren jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:26 schreef DutchSL het volgende:
Schrijf ik tot 2x toe afgelopend in die vorige post ipv aflopend
Laat ik het anders zeggen. Mijn budget is wel tot aan de ¤ 100,-. Marktplaats zou dan nog wel kunnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:30 schreef el-blanchito het volgende:
@Fuszy, misschien bij de kringloop/marktplaats
Weer geen Sneijderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:28 schreef DutchSL het volgende:
Wat de Oranje-selectie al gepost? Weer spelers die niet in de voorselectie zaten toch er bij
Doel: Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City), Jeroen Zoet (PSV)
Verdediging: Jeffrey Bruma (PSV), Daryl Janmaat (Feyenoord), Bruno Martins Indi (Feyenoord), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord), Jetro Willems (PSV)
Middenveld: Jonathan de Guzman (Swansea City), Stijn Schaars (PSV), Kevin Strootman (AS Roma), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Georginio Wijnaldum (PSV)
Aanval: Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Jeremain Lens (Dinamo Kiev), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord), Ricky van Wolfswinkel (Norwich City).
Van Gaal is een PSV'er
edit. o nee, geen Rekik
Informeren bij familie of vrienden die op kantoor werken. Toevallig maandag via een vriend een bureaustoel gekregen die op kantoor over was. Voor 0 euroquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen. Mijn budget is wel tot aan de ¤ 100,-. Marktplaats zou dan nog wel kunnen.
Heb nu een bureaustoel die ik bij de woonexpress heb gekocht alleen die is aan het einde van zijn latijn. Zoek dus een nieuwe
Nee inderdaad, De Guzman en Wijnaldum zijn beter dan Sneijderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer geen SneijderAan de andere kant: ik kan ook geen middenvelder aanwijzen die er uit zou moeten...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee inderdaad, De Guzman en Wijnaldum zijn beter dan Sneijder
Wijnaldum, of gewoon een aanvaller minder selecteren (Schakenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer geen SneijderAan de andere kant: ik kan ook geen middenvelder aanwijzen die er uit zou moeten...
Dat zeg ik niet. De Guzman heb ik de laatste weken niet zo gevolgd, maar ik vind dat Wijnaldum op basis van zijn prestaties die selectie ook best verdient.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee inderdaad, De Guzman en Wijnaldum zijn beter dan Sneijder
Schaken sowiesoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wijnaldum, of gewoon een aanvaller minder selecteren (Schaken)
FYPquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wijnaldum, of gewoon een aanvaller minder selecteren (Kuyt)
Nu je het zegt ja...die zit er ook niet bijquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:38 schreef DutchSL het volgende:
Wel opvallend dat voor dit seizoen alleen Maher in Oranje zat van de huidige PSV-Nederlanders en nu zitten ze er zowat allemaal bij behalve Maher.
Wat is er met Finnbogason? Transfer of geblesseerd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
Massaal op Twente betten dit weekend boys. Geen Finnbo en Roon bij Hveen
Men zegt een fractuurtje in zijn teen, waardoor hij 2 weken blessa is. Maar het kan net zo goed met een transfer te maken hebben. Zijn vervanger Uth is ook blessa, en Nwofor is wss nog niet speelgerechtigd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Wat is er met Finnbogason? Transfer of geblesseerd?
Hoe gaan ze dit nu oplossen? En waarom horen we niks meer van Pappa?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Men zegt een fractuurtje in zijn teen, waardoor hij 2 weken blessa is. Maar het kan net zo goed met een transfer te maken hebben. Zijn vervanger Uth is ook blessa, en Nwofor is wss nog niet speelgerechtigd.
Pappa was geopereerd aan zijn elleboog. Geen idee hoe ver zijn herstel is. Maar gaat het niet redden onder MvB.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dit nu oplossen? En waarom horen we niks meer van Pappa?
O ja, die hebben ze ook nog.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pappa was geopereerd aan zijn elleboog. Geen idee hoe ver zijn herstel is. Maar gaat het niet redden onder MvB.
Voor dit weekend is de enige oplossing waarschijnlijk Fazli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |