abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:49:38 #1
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130631721
Waarde fok!'ers,

Sinds gisteren zit ik met een enorm probleem en ik wil dit ten eerste enigszins van me af schrijven en ten tweede hoop ik dat er mensen iets soortgelijks hebben meegemaakt en dat zij mij tips kunnen geven..

Here goes: Ik ben 30 en ben verloofd met een fantastische vrouw die ik soms veel te weinig waardeer. Ons seksleven zit al enige tijd in het slob, en na heel veel afwijzingen werd de nood me zo hoog dat ik kijk naar andere 'kansen'.

Afgelopen weekend heb ik intensief opgetrokken met een meisje van 15, in eerste instantie was ik een luisterend oor, iemand aan wie ze haar verhaal kon doen, iemand die naar haar problemen wilde luisteren, enz. enz. Gaandeweg bekenden we meer voor elkaar te voelen, zoveel dat we gisteren een dag lang in een park in onze woonplaats hebben doorgebracht met praten, zoenen, knuffelen, kroelen maar ook wel wat betasten..

Zij komt uit een problematisch gezin, is enig kind en wordt overbeschermend opgevoed door haar ouders. Ik ken haar en haar moeder van de sportvereniging en ben eigenlijk erg dol op beiden. Het zijn leuke vrouwen en als ik al haar problemen niet uit haar mond had gehoord, had ik nooit iets vermoed.

Gisteravond laat kreeg ik een woedende email van haar moeder dat ze erachter zijn gekomen wat wij gisteren hebben uitgespookt. Ze heeft melding gedaan bij het bestuur van de sportvereniging, wil aangifte doen wegens aanranding, verbiedt me om überhaupt nog contact te hebben met haar dochter, en raadt me met klem aan om mijn lidmaatschap op te zeggen en te vertrekken. Het meisje in kwestie komt vele malen ouder en wijzer en.. volwassener over dan veel van haar leeftijdsgenoten maar dat neemt niet weg dat ze half zo oud is als ik en boven onder de 16.

Nou heb ik spijt van alles wat ik heb veroorzaakt en ik erken dat ik inderdaad beter had moeten weten. Ik wil niet zover gaan om te zeggen dat ik spijt heb van onze uurtjes in het park, want het was écht fijn samen en ze heeft tegen haar ouders toegegeven dat ze stapelverliefd is op me. Wat leuk is om te horen maar de problemen waarschijnlijk verergert.

Ik ben bang voor de gevolgen die het zal hebben, niet alleen voor mij maar ook voor haar en eventueel de sportvereniging. Ik heb dit natuurlijk niet gedaan met de opzet om de club in discrediet te brengen en ik vind ook dat dit er niets mee te maken heeft maar wellicht ben ik daarin wat naïef.

Ik zal proberen dit gebrabbel hierboven samen te vatten in een paar vragen :

- Ik heb geprobeerd haar ouders te bellen maar uiteindelijk hun voicemail ingesproken in een poging mijn verontschuldigingen voor het gedane leed aan te bieden. Is dit voor het moment voldoende? Of moet ik meer doen?

- Ten aanzien van mijn huidige relatie heb ik niet alleen naast de pot gepist ik zet nu ook meer in mijn leven op het spel door mijn ondoordachte handelen. Ik heb me ingeschreven voor een intakegesprek bij een praktijk voor psychotherapie om met een aantal worstelingen af te rekenen. Is het verstandig om mijn partner te vertellen wat ik heb uitgespookt? Of moet ik dat op een later moment doen, of haar er überhaupt niet mee opzadelen?

- De sportvereniging is mijn lust en leven, iemand met wie ik er samenwerk heb ik mijn kant van het verhaal verteld. Hij vond in de eerste plaats dat ik stom bezig was geweest maar zag geen juridische gevolgen omdat er geen sprake is geweest van seks en gaf mij als advies dat ik alles maar moest uitpraten met de ouders, ziet hij of ik iets over het hoofd?

Alvast erg bedankt voor jullie reacties.
Tijdelijke profiel voor ingewikkeld vraagstuk
pi_130631764
Ok.. ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.. Alles onder de 18 gewoon negeren op jouw leeftijd. Ew.
pi_130631810
Erg moelijke situatie, maar het woord zal zich nu -wat je ook doet- snel verspreiden.
Je partner komt er waarschijnlijk wel achter, zeker als je niet in een grote stad woont.
Onder de 16 ben je echt de lul als de ouders dit doorzetten. En seksuele handelingen met iemand onder de 16 zijn ook strafbaar hoor, het is niet enkel seks. Wel zal de straf daarop worden aangepast, mocht het zover komen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_130631812
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:50 schreef TC_Artemis het volgende:
Ok.. ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.. Alles onder de 18 gewoon negeren op jouw leeftijd. Ew.
Vanaf 16 mag het van de wet.
Hier staat niets.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:52:27 #5
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_130631822
quote:
Inderdaad. En ik zou je partner maar vertellen wat je hebt uitgehaald.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:53:33 #6
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130631861
quote:
Ok.. ik hoop dat je hiervan hebt geleerd..
Absoluut..
pi_130631884
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef Prospos het volgende:

[..]

Vanaf 16 mag het van de wet.
Tuurlijk maar wat moet je als 30 jarige met een hypothetische 16 jarige? Dan zit er gewoon een steekje bij je los. Grow up.
pi_130631895
Dat wordt een tof huwelijk zo, straks lekker saampjes bouwen aan de toekomst met je verloofde, inclusief een niet-functionerend seksleven.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:55:26 #9
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130631911
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef Seam het volgende:
Erg moelijke situatie, maar het woord zal zich nu -wat je ook doet- snel verspreiden.
Je partner komt er waarschijnlijk wel achter, zeker als je niet in een grote stad woont.
Onder de 16 ben je echt de lul als de ouders dit doorzetten. En seksuele handelingen met iemand onder de 16 zijn ook strafbaar hoor, het is niet enkel seks. Wel zal de straf daarop worden aangepast, mocht het zover komen.
Ik woon wel in een grote stad, en ik hoop eigenlijk om dit enigszins in de kiem te kunnen smoren. Ik denk ook dat niemand binnen de verenging erbij gebaat is dat dit algemeen bekend raakt. Maar ik vind ook dat ik nu even geen recht van spreken heb daarover.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:56:11 #10
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130631933
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Tuurlijk maar wat moet je als 30 jarige met een hypothetische 16 jarige? Dan zit er gewoon een steekje bij je los. Grow up.
Daar heb je ook gelijk in.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:57:03 #11
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_130631962
Tja.. als ze daadwerkelijk aangifte gaan doen ben je inderdaad de sjaak.
Je krijgt een strafblad, je relatie kun je dan vergeten.

Bij de vereniging waar je bij zit zal het ook als een lopend vuurtje gaan.
Dan hoop ik voor je dat je in een grote stad woont, anders kijkt iedereen je vies aan.
pi_130632134
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

Ach, 1 keer mag je een foutje maken. Het wordt wat anders als je ook echt op 16 jarigen valt terwijl je zelf wel (flink) ouder bent/wordt.
Hier staat niets.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:02:40 #13
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130632185
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef Prospos het volgende:

[..]

Ach, 1 keer mag je een foutje maken. Het wordt wat anders als je ook echt op 16 jarigen valt terwijl je zelf wel (flink) ouder bent/wordt.
Ik hoop dat meer mensen het zo zien, en dat men inziet dat ik oprecht spijt heb van de ophef die ik heb veroorzaakt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:03:53 #14
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_130632231
Zegt het woord pedofilie jou iets ?
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:04:46 #15
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130632260
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef RamteamJax het volgende:
Zegt het woord bullshit jou iets ?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:04:48 #16
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130632263
quote:
Ja. Ben jij bekend met de term efebofilie?
pi_130632358
quote:
Je weet wat secundaire geslachtskenmerken zijn en vanaf wanneer die zichtbaar worden?
pi_130632359
Als ik al denk hoeveel er nu aan de hand is lijkt het me wel slim je partner het te vertellen, want kijk ik denk dat je kan willen het uit te praten met de ouders maar die willen het overduidelijk niet en ja je hebt heleboel kans dat er een aangifte en bij die sportvereniging zal je waarschijnlijk ook wel kunnen vergeten want ik denk wel dat er meer ouders dit gaan horen.

Het uitpraten met de ouders dat lijkt me niet echt een optie oh sorrie dat ik aan uw 15 jarige dochter heb gezeten lijkt me niet iets wat ouders willen horen .

Er zal veel komen en ik denk dat je heel erg op de blaren moet gaan zitten want ik denk niet dat je dit geintje verborgen kunt houden wat je zelf graag wilt.
pi_130632370
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Ik hoop dat meer mensen het zo zien, en dat men inziet dat ik oprecht spijt heb van de ophef die ik heb veroorzaakt.
Zowieso moet je FLINK bidden/smeken/hopen bij die ouders dat ze geen aangifte doen, LOS van het roddelcircuit dat we mensen noemen, en je relationele status.
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:07:40 #20
381300 RamteamJax
[RamteamRadio]
pi_130632373
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:04 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar jij wordt blijkbaar boos omdat ik jou met een pedofiel vergelijk.
Wat je, in mijn ogen, ook gewoon bent. Je bent gestoord. Je moet je laten nakijken.
Toppunt van sadisme: - Een helikopter met een schietstoel !
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:08:50 #21
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130632417
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar jij wordt blijkbaar boos omdat ik jou met een pedofiel vergelijk.
Wat je, in mijn ogen, ook gewoon bent. Je bent gestoord. Je moet je laten nakijken.
Oké.
pi_130632433
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef RamteamJax het volgende:

[..]

Klein klein trolletje, wat doe je in R&P?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:09:52 #23
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130632462
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik al denk hoeveel er nu aan de hand is lijkt het me wel slim je partner het te vertellen, want kijk ik denk dat je kan willen het uit te praten met de ouders maar die willen het overduidelijk niet en ja je hebt heleboel kans dat er een aangifte en bij die sportvereniging zal je waarschijnlijk ook wel kunnen vergeten want ik denk wel dat er meer ouders dit gaan horen.

Het uitpraten met de ouders dat lijkt me niet echt een optie oh sorrie dat ik aan uw 15 jarige dochter heb gezeten lijkt me niet iets wat ouders willen horen .

Er zal veel komen en ik denk dat je heel erg op de blaren moet gaan zitten want ik denk niet dat je dit geintje verborgen kunt houden wat je zelf graag wilt.
Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad bang dat een simpele excuses de lading niet zal dekken. Maar wat ik vervelender zou vinden, is wanneer ze het aan de grote klok hangen bij de vereniging, het ook hun dochter schaadt.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 13:10:33 #24
410948 verwarde_man
Non-permanente Fok!'er
pi_130632478
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef Son-Goku het volgende:

[..]

Zowieso moet je FLINK bidden/smeken/hopen bij die ouders dat ze geen aangifte doen, LOS van het roddelcircuit dat we mensen noemen, en je relationele status.
Inderdaad.. Ik hoop dat dat roddelcircuit binnen de perken blijft, eigenlijk voor iedereen.
pi_130632480
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 13:04 schreef verwarde_man het volgende:

[..]

Ken je deze term omdat dit geen eenmalig iets wat voor je? Dat gevoel krijg ik wel als je met die term gaat 'schermen'

Ik weet niet zo goed wat te zeggen
Als persoon van 30 had je beter moeten weten. Je had moeten weten dat meisjes met problemen, zwakke meisjes, van die leeftijd bescherming nodig hebben
En dat ze misschien wel aangaf dit te willen maar dat jij, gezien je leeftijd, altijd beter zou moeten weten

Ik denk dat je misschien zelf het beste hier mee 'uit de kast' kunt komen richting sportvereniging en vriendin
Als ze het via via horen is het vele malen erger
hoewel ik gok dat dit je nooit vergeven gaat worden

Ook hoef je dan niet meer met de 'wanneer komt het uit?' angst te lezen

mijn eerste reactie zou zijn om dit bericht af te sluiten met sterkte, maar ik moet helaas zeggen dat ik het nauwelijks over mijn toetsenbord krijg
maar goed, for karma's sake: sterkte
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')