Vanaf 16 mag het van de wet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:50 schreef TC_Artemis het volgende:
Ok.. ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.. Alles onder de 18 gewoon negeren op jouw leeftijd. Ew.
Inderdaad. En ik zou je partner maar vertellen wat je hebt uitgehaald.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:50 schreef TC_Artemis het volgende:
Ok.. ik hoop dat je hiervan hebt geleerd.. Alles onder de 18 gewoon negeren op jouw leeftijd. Ew.
Absoluut..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:50 schreef TC_Artemis het volgende:
Ok.. ik hoop dat je hiervan hebt geleerd..
Tuurlijk maar wat moet je als 30 jarige met een hypothetische 16 jarige? Dan zit er gewoon een steekje bij je los. Grow up.quote:
Ik woon wel in een grote stad, en ik hoop eigenlijk om dit enigszins in de kiem te kunnen smoren. Ik denk ook dat niemand binnen de verenging erbij gebaat is dat dit algemeen bekend raakt. Maar ik vind ook dat ik nu even geen recht van spreken heb daarover.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:52 schreef Seam het volgende:
Erg moelijke situatie, maar het woord zal zich nu -wat je ook doet- snel verspreiden.
Je partner komt er waarschijnlijk wel achter, zeker als je niet in een grote stad woont.
Onder de 16 ben je echt de lul als de ouders dit doorzetten. En seksuele handelingen met iemand onder de 16 zijn ook strafbaar hoor, het is niet enkel seks. Wel zal de straf daarop worden aangepast, mocht het zover komen.
Daar heb je ook gelijk in.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Tuurlijk maar wat moet je als 30 jarige met een hypothetische 16 jarige? Dan zit er gewoon een steekje bij je los. Grow up.
Ach, 1 keer mag je een foutje maken. Het wordt wat anders als je ook echt op 16 jarigen valt terwijl je zelf wel (flink) ouder bent/wordt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:54 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Tuurlijk maar wat moet je als 30 jarige met een hypothetische 16 jarige? Dan zit er gewoon een steekje bij je los. Grow up.
Ik hoop dat meer mensen het zo zien, en dat men inziet dat ik oprecht spijt heb van de ophef die ik heb veroorzaakt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:01 schreef Prospos het volgende:
[..]
Ach, 1 keer mag je een foutje maken. Het wordt wat anders als je ook echt op 16 jarigen valt terwijl je zelf wel (flink) ouder bent/wordt.
Zegt het woord bullshit jou iets ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef RamteamJax het volgende:
Zegt het woord pedofilie jou iets ?
Ja. Ben jij bekend met de term efebofilie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef RamteamJax het volgende:
Je weet wat secundaire geslachtskenmerken zijn en vanaf wanneer die zichtbaar worden?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef RamteamJax het volgende:
Zowieso moet je FLINK bidden/smeken/hopen bij die ouders dat ze geen aangifte doen, LOS van het roddelcircuit dat we mensen noemen, en je relationele status.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Ik hoop dat meer mensen het zo zien, en dat men inziet dat ik oprecht spijt heb van de ophef die ik heb veroorzaakt.
Tuurlijk. Maar jij wordt blijkbaar boos omdat ik jou met een pedofiel vergelijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:04 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Ja. Ben jij bekend met de term efebofilie?
Oké.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar jij wordt blijkbaar boos omdat ik jou met een pedofiel vergelijk.
Wat je, in mijn ogen, ook gewoon bent. Je bent gestoord. Je moet je laten nakijken.
Klein klein trolletje, wat doe je in R&P?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef RamteamJax het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar jij wordt blijkbaar boos omdat ik jou met een pedofiel vergelijk.
Wat je, in mijn ogen, ook gewoon bent. Je bent gestoord. Je moet je laten nakijken.
Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad bang dat een simpele excuses de lading niet zal dekken. Maar wat ik vervelender zou vinden, is wanneer ze het aan de grote klok hangen bij de vereniging, het ook hun dochter schaadt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik al denk hoeveel er nu aan de hand is lijkt het me wel slim je partner het te vertellen, want kijk ik denk dat je kan willen het uit te praten met de ouders maar die willen het overduidelijk niet en ja je hebt heleboel kans dat er een aangifte en bij die sportvereniging zal je waarschijnlijk ook wel kunnen vergeten want ik denk wel dat er meer ouders dit gaan horen.
Het uitpraten met de ouders dat lijkt me niet echt een optie oh sorrie dat ik aan uw 15 jarige dochter heb gezeten lijkt me niet iets wat ouders willen horen .
Er zal veel komen en ik denk dat je heel erg op de blaren moet gaan zitten want ik denk niet dat je dit geintje verborgen kunt houden wat je zelf graag wilt.
Inderdaad.. Ik hoop dat dat roddelcircuit binnen de perken blijft, eigenlijk voor iedereen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:07 schreef Son-Goku het volgende:
[..]
Zowieso moet je FLINK bidden/smeken/hopen bij die ouders dat ze geen aangifte doen, LOS van het roddelcircuit dat we mensen noemen, en je relationele status.
Ken je deze term omdat dit geen eenmalig iets wat voor je? Dat gevoel krijg ik wel als je met die term gaat 'schermen'quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:04 schreef verwarde_man het volgende:
[..]
Ja. Ben jij bekend met de term efebofilie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |