voor zijn budget is geen goede lcd te vinden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef lukaon het volgende:
Kap maar met die plasma discussie, TS heeft duidelijk aangegeven geen plasma te willen.
Zijn vraag gaat over een advies voor een LED tv en die wordt zo niet beantwoord.
Als je die discussie niet aandurft, had je hem niet moeten beginnen.quote:
So far so good heb ik vrijwel iedere vraag beantwoord die de TS heeft gesteld. Jij daarentegen hebt de TS blij gemaakt met een dode mus.quote:Zijn vraag gaat over een advies voor een LED tv en die wordt zo niet beantwoord.
En dan nog even de rest:"..waarmee ik alleen goed kan gamen en bijvoorbeeld leuke features als SmartTV mis ofzo."quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:55 schreef lukaon het volgende:
Laatste post van TS was "Een plasma gaat het niet worden omdat ik niet zoveel geld ga neerleggen voor een TV, enz."
Die staan eronder.quote:En waar zijn dan de antwoorden op die vraag?
Gelukkig heeft de TS ook niets gedaan met jouw advies voor een televisie dat niet eens meer te koop is. Hij heeft niet jouw faal gezien.quote:Op woensdag 11 september 2013 07:40 schreef lukaon het volgende:
TS heeft zich daarna ook niet meer laten zien en deed niets met je eerdere adviezen.
Zonder TS kan dit topic wel stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |