Zit er dik in dat dat het is. Als je dus de geleider haaks stelt met een blokhaak ofzo en dan goed vast draait, kom je een heel eind. Al blijven die geleiders die je op de zool schroeft waardeloosquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:05 schreef bluemoon23 het volgende:
Die geleider is toch gewoon zo`n ding wat "in" de zool van de cirkelzaag zit en wat je met een schroefje vastzet, of niet ?
Daar moet je je niet teveel van voorstellen, voel maar eens hoeveel speling erop zit als je het schroefje los draait.
Die geleider heb je niks aan, je kunt ze gebruiken als rugkrabber of een enkeltje kliko gunnen. Monteer een houten lat op je werkstuk en gebruik dat als geleiding.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:45 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zit er dik in dat dat het is. Als je dus de geleider haaks stelt met een blokhaak ofzo en dan goed vast draait, kom je een heel eind. Al blijven die geleiders die je op de zool schroeft waardeloos.
ik zal het eens proberen. controleer ik meteen of het blad wiebelt, wat denk ik niet gebeurt.quote:Probeer de tip van cvboer, pak een rechte houten lat of aluminium profiel, klem die vast met lijmklemmen en gebruik die als geleider.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |