Ben jij wel 18... sjies! En 't mooie is nog dat als ik geen 18 was geweest, ik niet had mogen tekenen, die kerel dat pakketje mee terug had genomen en mijn vader naar het postkantoor had gemoeten (is vroeger vaak zat gebeurd). Stomme regeltjes...
quote:Wat is nou je probleem
Op dinsdag 24 september 2002 16:25 schreef ChrisJX het volgende:
-knip-
gaat weer helemaal nergens over....
quote:Wat denk je?
Op dinsdag 24 september 2002 16:27 schreef David Letterman het volgende:
waar zeur je nou over...?gaat weer helemaal nergens over....
Lezen is moeilijk he?
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 16:29 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Wat denk je?
1: over het feit dat zo'n eikel vraagt of ik zelf wel 18 ben, terwijl hij volgens mij nauwelijks ouder dan mij was.
2: om die stomme regels.Lezen is moeilijk he?
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 16:29 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Wat denk je?
1: over het feit dat zo'n eikel vraagt of ik zelf wel 18 ben, terwijl hij volgens mij nauwelijks ouder dan mij was.
2: om die stomme regels.
Hahahhahaha LOL![]()
Lezen is moeilijk he?
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 16:29 schreef ivetje het volgende:[..]
Je zal wel gewoon een baby-face hebben...
Menig Nederlander is jaloers op jou omdat je jonger bent ingeschat.
quote:nope, alleen zie het probleem niet...misschien idd wat dons laten groeien of gewoon je wat minder laten f*cken bij zo'n vraag...
Op dinsdag 24 september 2002 16:29 schreef ChrisJX het volgende:Lezen is moeilijk he?
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 16:32 schreef David Letterman het volgende:[..]
nope, alleen zie het probleem niet...misschien idd wat dons laten groeien of gewoon je wat minder laten f*cken bij zo'n vraag...
quote:Later ben je er maar wat blij om, om jonger geschat te worden. Is in ieder geval een stuk beter als dat mensen je ouder schatten.
Op dinsdag 24 september 2002 16:25 schreef ChrisJX het volgende:
Kijkt die kerel me raar aan en vraagt: "ben jij wel 18?"
"Nee, ik ben 5 en groot voor m'n leeftijd, natuurlijk ben ik 18!" (ben 20, maar dat ging ik hem niet aan z'n neus hangen!)
(Spreek uit ervaring, "Ben jij al 27??" klinkt toch stuk beter als "Ik dacht dat je al over de 30 was!"
quote:Ik voel me ook niet aangesproken,..
Op dinsdag 24 september 2002 16:38 schreef Lod het volgende:
En als hij niet voor de TPG werkt is het ook geen postbode maar een koerier
Bij ons mogen pakketjes met een hvo (handtekening voor ontvangst) getekend worden door 12 en ouder,.. aangetekende poststukken zijn alleen voor de op de zending vernoemde persoon,.. Dus of je nou 18 of 88 bent. Bij mij had je het niet gekregen!
Regels zijn er tenslotte niet voor niets gemaakt! De afzender vraagt om deze dienst en betaalt er veel geld voor enals er dan een knullige postbode is die het niet uitvoert,.. wat heeft de afzender er dan aan?
quote:een snor...
Op dinsdag 24 september 2002 16:37 schreef IndemnitY het volgende:[..]
HAHA LOL. Verdiep je eens wat meer in de userprofile van ChrisJX
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ElizabethR op 24-09-2002 17:44]
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 16:29 schreef ivetje het volgende:[..]
Je zal wel gewoon een baby-face hebben...
Ik ben wel erg benieuwd hoe een (dons)snor bij je staat
dus die titel klopt van geen kant... (kan die door 'n modje aangepast worden, ajb?
*ook zaterdagbesteller bij TPG is)
En dan nog... errug zeg als je vader ff naar het postkantoor moet...
quote:Eens is, ook zaterdagpostbode ja
Op dinsdag 24 september 2002 20:12 schreef Jordy-B het volgende:
't was idd geen postbode.dus die titel klopt van geen kant... (kan die door 'n modje aangepast worden, ajb?
*ook zaterdagbesteller bij TPG is)
maar wat is nou je probleem?
quote:Aha. Dus niet meer je bovenlip harsen dan
Op dinsdag 24 september 2002 16:37 schreef IndemnitY het volgende:[..]
HAHA LOL. Verdiep je eens wat meer in de userprofile van ChrisJX
![]()
Snap niet waar je je druk om maakt, ik vind het vrij logisch dat de postbode niet ieder willekeurig persoon zomaar laat tekenen hoor, als diegene toevallig geen 18 is krijgt hij op zn sodemieter
Dus, stel je niet zo aan
quote:Ik begin halverwege oktober als zaterdagpostbode
Op woensdag 25 september 2002 10:07 schreef knep het volgende:[..]
Eens is, ook zaterdagpostbode ja
.
quote:Ik zie niet in waarom iemand 18 moet zijn. Wat is er mis met 15 of 16? Ben je dan niet volwassen genoeg ofzo?
Op woensdag 25 september 2002 13:27 schreef heaven7 het volgende:
Nou nou, regels zijn er nou eenmaal en zo stom vind ik deze eigenlijk niet.Snap niet waar je je druk om maakt, ik vind het vrij logisch dat de postbode niet ieder willekeurig persoon zomaar laat tekenen hoor, als diegene toevallig geen 18 is krijgt hij op zn sodemieter
Dus, stel je niet zo aan
quote:Dat kan altijd ja.. maar waarom mag je vanaf je 18e autorijden? Ik ben nu met 17 ookal "wijs" genoeg om het te leren hoor, en zo zijn er nog veel meer van die stomme kleine regeltjes.
Op woensdag 25 september 2002 21:56 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik zie niet in waarom iemand 18 moet zijn. Wat is er mis met 15 of 16? Ben je dan niet volwassen genoeg ofzo?
Ik kan anders het pakje ook verduisteren en mijn vader zeggen dat er niks aangekomen is... Ook al heb ik getekend.
"als je 18 bent, ben je voor de wet volwassen" zo werkt het nou eenmaal.
quote:hehe ja hoor. ik ben 18 en ben nog steeds niet wijs genoeg, en doe t toch
Op woensdag 25 september 2002 23:02 schreef heaven7 het volgende:
waarom mag je vanaf je 18e autorijden? Ik ben nu met 17 ookal "wijs" genoeg om het te leren hoor
quote:Jep ego aangetast
Op woensdag 25 september 2002 21:56 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik zie niet in waarom iemand 18 moet zijn. Wat is er mis met 15 of 16? Ben je dan niet volwassen genoeg ofzo?
Ik kan anders het pakje ook verduisteren en mijn vader zeggen dat er niks aangekomen is... Ook al heb ik getekend.
Volgens mij moet jij de regeltjes nog eens goed nalezen....tekenen door 12 jarigenquote:Op dinsdag 24 september 2002 16:43 schreef Peewee het volgende:Bij ons mogen pakketjes met een hvo (handtekening voor ontvangst) getekend worden door 12 en ouder,.. aangetekende poststukken zijn alleen voor de op de zending vernoemde persoon,.. Dus of je nou 18 of 88 bent. Bij mij had je het niet gekregen!
Je realisteert je wel dat je op 3,5-jaar oude posts zit te reageren?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef bsp het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de regeltjes nog eens goed nalezen....tekenen door 12 jarigenEn aangetekende poststukken alleen voor de geadresseerde
ROTF, LMAO
Fred
die fredquote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:26 schreef bsp het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij de regeltjes nog eens goed nalezen....tekenen door 12 jarigenEn aangetekende poststukken alleen voor de geadresseerde
ROTF, LMAO
Fred
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |