Ik hoor graag hoe het was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, Landal, in Hoog Vaals. In een kinderhuisje (dus geen gezeik met stopcontacten, aankleedkussens aanwezig, kindersanitair, speelgoed, box en 3 kinderbedjes). En er is een zwembad en een indoorspeeltuin
Ik moet zeggen dat ik het ook wel even heel erg lekker vind om er even uit te zijn hoor. Ik ben al vanaf half december thuis (muv 1 maandje werken). Hopelijk vinden de kinderen dat ook
Ik prefereer Ridder jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:53 schreef Kyara het volgende:
Feeder![]()
![]()
Leuk Manduca!
M vond het vorig jaar wel best. 1 nachtje wat slechter geslapen want niet thuis, de rest ging prima. Hopelijk doen de meiden dat ook.
Ik heb nog een Beco te koopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
Fieder, bedankt he, nu zit ik ook te marktplaatsen voor dragers
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:56 schreef Tally het volgende:
Ik hoor graag hoe het was.
Ik moet er echt tussenuit want ik word knetterdepressief.
+1quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan
Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
het duurt nog even voordat ik ga. Ik zou toch maar even zelf gaan kijken want volgens mij zit je er goed doorheen. Hopelijk heb je de mogelijkheid om er even tussenuit te gaan
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor
(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld)
Gelukkig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik en ga ik ook doen. Maar al die keuzes
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:02 schreef L-E het volgende:
Tally, je mag komen logeren in Purmerend hoor
(Daar wordt menigeen nog depressiever van, maar het is goed bedoeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |