SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
We mogen de Duitsers wel eens wat meer waarderen. Zijn economisch nog sterk, in tegenstelling tot onze Spaanse 'vrienden'.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
O nee heb je hem weer die bij alles wat Duitsers doen met een hard plassertje loopt
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
We mogen de Duitsers wel eens wat meer waarderen. Zijn economisch nog sterk, in tegenstelling tot onze Spaanse 'vrienden'.
Tevens zijn Duitsers gewoon oppermachtig.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.
En wat je zeg over Spanje slaat ook negers op
Pace-abuserquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Mayuka alleen aan het begin gehad maar ik heb hem nu weer opgepikt. Ik heb Jerome ernaast gezet dus ik heb best wel veel pace voorin. Mayuka scoorde 3x bij zijn debuut.
Reageer gewoon inhoudelijk op zijn posts, spelling en taal zijn niet zijn sterkste punten respecteer dat gewoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]Moet ik dit nu echt serieus nemen?
Tevens:
Jij haalt de Duitsers erbij terwijl Ribery op zich gewoon een Fransman is. Messi en Ronaldo spelen in Spanje. Jij krijgt een hard plassertje van alles dat met Barcelona te maken heeft, dus dat heft elkaar ook weer op.
Vertel jij ons dan maar eens waarom we Duitsland horen te haten en we Spanje lief moeten hebben anders?
Tevens II:
Je bent gewoon een triest figuur. Ik hoop dat je opgepakt wordt.
Kun je niet verder lezen dan de eerste zin of...?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:46 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Reageer gewoon inhoudelijk op zijn posts, spelling en taal zijn niet zijn sterkste punten respecteer dat gewoon.
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.quote:
Bukharov kan ook gewoon met links schieten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.
Dan rent 'ie ervandoor en kan ik hem niet bijhouden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ga gewoon keihard op de vuist JimBakkert en Dreetje.
Tuurlijk wel, maar tot ik bij de rest kom moet ik eerst een zinnetje lezen waarin jij les geeft in de Nederlandse taal, word er gewoon een klein beetje moe van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kun je niet verder lezen dan de eerste zin of...?
je loopquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:42 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarom moet je hier Spanje bij halen ging toch over Duitsland.
En wat je zeg over Spanje slaat ook negers op
Grapje tochhhh jwzquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoor wel normale goals met Mayuka. Het is wel irritant als Jerome met zijn 2* WF met links gaat schieten.
Als hij niet de tijd neemt om zijn spelling te overdenken of te controleren, is het nogal logisch dat hij ook de tijd niet neemt om zijn argumenten te overdenken. Het corrigeren van zijn spelling is dan een goed begin om zijn punten wat meer begrijpelijk te maken voor de gewone lezer. Daarna hoop ik dat hij ook eens gaat nadenken over de inhoud.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar tot ik bij de rest kom moet ik eerst een zinnetje lezen waarin jij les geeft in de Nederlandse taal, word er gewoon een klein beetje moe van.Sowieso gaan die discussie van jullie 9 van de 10 keer nergens over.
Maikon Leite vuile pacehoerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op Agbonlahor na heb ik dit jaar geen 1 spits gebruikt met meer dan 90 pace.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |