Ik haat jeuk.quote:
Ik mag gewoon krabben.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vooral als je niet mag krabben.
Ik vind dit engquote:Ave is a program designed to study Spanish online. It’s developed by Instituto Cervantes. For the course Español para principiantes (A2) all participants, in the first week of classes, need to acquire the permission to use the program for 20 weeks.
To register, participants need to pay 30¤ to the following acount: 87 67 70 650 by Instituto Cervantes Utrecht. Don’t forget to mention your name, university and Spanish teacher.
Kun je het niet bij een medestudent checken?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
of zal ik het gewoon overmaken en hopen dat t goed komt?
Ik heb géén idee wie dat zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:26 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Kun je het niet bij een medestudent checken?
Euwquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb géén idee wie dat zijn
Whut.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Taart heeft een facebookvriendin die gemiddeld vijf statusupdates per dag doet, wtf
Wie dan, en hoe kun jij dat zien?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:54 schreef Stormqueen het volgende:
Taart heeft een facebookvriendin die gemiddeld vijf statusupdates per dag doet, wtf
RL, omdat ik wel eens doorklik op profielen en ze alles openbaar heeft staanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wie dan, en hoe kun jij dat zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |