hmmmm....quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef Gieliovd het volgende:
De moer is dus los gebroken in je kozijn.
Oplossing, moer moet dus weer vast..... Tja. Wordt lassen.
Nee, want ik kan de bout wél vastdraaien. Alleen zit het scharnier dan niet vast in de sponning (kan voldoende heen-en-weer bewegen om de deur in de praktijk onbruikbaar te maken)quote:
Er zit een deels losgeraakt plaatje in de sponning. Normaal gesproken wordt de paumelle met een boutje aan dit plaatje vastgemaakt. Omdat het plaatje echter niet meer vastzat bewoog de deur alle kanten op terwijl het scharnier wél vastzat.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:23 schreef Gieliovd het volgende:
Ik snap je niet maar ben blij dat het opgelost is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop