Zeker! Brussel is een smerige stinkstad.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:41 schreef Zapata het volgende:
[..]
[..]
Jullie zouden Gent kiezen boven Brussel?
van die film, heb ik ook nog aan gedacht. Maar lijkt me wat minder grote stad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Brugge. Brussel is geen bal aan.
Allebeide al een keer geweest. Valkenburg vond ik erg leuk, echt een buitenland/vakantie sfeer. Maastricht vond ik niet echt bijzonder. Wel veel mooie ouwe gebouwen. (wel wat grijs allemaal)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Of wat dacht je van een combinatie Maastricht/Valkenburg?
Keulen kun je goed winkelen maar verder is het - op die Dom na - nou ook weer niet heel boeiend. Dan zou ik toch zeker naar Gent gaan en een keer naar Keulen als de kerstmarkt er is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:15 schreef Zapata het volgende:
[..]
wauw. zoals meerdere Duitse steden waar ik geweest ben. Groot maar de sfeer van een dorp bijna.
Ik denk dat het Keulen wordt, dit klinkt erg goed.
Vond Keulen wel leuk maar echt niet dat het qua grootte aanvoelt als Amsterdam. Het centrum is echt veel en veel kleiner in ieder geval.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:04 schreef mvdejong het volgende:
In Keulen is zeker het meest te zien en te doen, qua grootte zit je meer in de richting van Amsterdam, maar het gevoel is wel iets meer Maastricht-achtig.
Keulen is groter dan welke stad in Nederland dan ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Zapata het volgende:
[..]
Keulen leuker dan de drie D's? En hoe groot is Keulen eigenlijk. Is het meer Antwerpen of Maastricht kwa grootte en gevoel?
Qua inwoners ja, maar verder is het echte stadscentrum heel klein. Dat heeft Dortmund in nog ergere mate trouwens. Het centrum van Keulen is nog best mooi, Dortmund heeft een lelijk grauw centrum.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:56 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Keulen is groter dan welke stad in Nederland dan ook
Keulen wordt het hoogstwaarschijnlijk maar wat is er zo leuk aan Gent?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 07:49 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Keulen kun je goed winkelen maar verder is het - op die Dom na - nou ook weer niet heel boeiend. Dan zou ik toch zeker naar Gent gaan en een keer naar Keulen als de kerstmarkt er is.
Lille in Frankrijk (Frans-Vlaanderen) is trouwens ook erg leuk voor een dagje. Mooie gebouwen, historisch gedeelte, groot historisch plein en een winkelgedeelte.
Ik zou zeggen ga naar Google en zoek afbeeldingen van Gent. Die spreken voor zich.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:04 schreef Zapata het volgende:
[..]
Keulen wordt het hoogstwaarschijnlijk maar wat is er zo leuk aan Gent?
Dat ziet er inderdaad wel erg leuk uit. Klein maar fijn. Maar plaatjes van Keulen ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga naar Google en zoek afbeeldingen van Gent. Die spreken voor zich.
Keulen is vrij saai.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |