SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik neem het overquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Veel geluk, liefde en wijsheid![]()
En nou ben ik weer opgehoepeld, toedeloe motherfuckers
Hmm schijnbaar was jij er niet bij in Milan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zag ze vandaag nog allemaal uit de bus komen. Stemming zat er niet echt in
Haha, deze FUT wel inderdaad. Maar vind het zo lekker spelen en heb wel andere opstellingen geprobeerd maar die werken gewoon niet voor mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:24 schreef Zhano het volgende:
Tobi speelt volgens mij al 3 jaar alleen maar 4222 serie a
Denk dat ik er wel bij ben.quote:
Dit dusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als student moet je je beperkte middelen optimaal inzetten. Logisch dus dat TT liever geld overhoudt voor die geweldige Europa League uitwedstrijd in Minsk, Petrolul of Wladiwostok
Succes!quote:
Wat is daarmee aan de hand?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit dusAl ben ik vandaag wezen winkelen van het geld dat voor Milaan bedoeld was
Jouw ondertitel trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winkelen ipv naar een eens in de zoveel jaar vette CL match van je club... Gayyyyyyyyquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit dusAl ben ik vandaag wezen winkelen van het geld dat voor Milaan bedoeld was
Jouw ondertitel trouwens
[..]
Succes!
Daar gaat je reputatie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is jammer dat ik dit moet zeggen maar ik kan met Wallyson en IF Maikon LeiteIk mis echt heel veel kansen met Wallyson en Maikon Leite loopt niemand eruit ondanks zijn 90 pace. Ook wordt hij zomaar van de bal gezet. Net had ik ook een potje waarin ik 28 schoten had en mijn goals kwamen uit corners. Ik was echt 100x beter maar ik kon maar niet de winnende maken en toen verloor ik ook nog met penalties. Ik ga die 2 spitsen dus maar weer verkopen.
Misschien moet je er ook wat betere spelers omheen zetten..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is jammer dat ik dit moet zeggen maar ik kan met Wallyson en IF Maikon LeiteIk mis echt heel veel kansen met Wallyson en Maikon Leite loopt niemand eruit ondanks zijn 90 pace. Ook wordt hij zomaar van de bal gezet. Net had ik ook een potje waarin ik 28 schoten had en mijn goals kwamen uit corners. Ik was echt 100x beter maar ik kon maar niet de winnende maken en toen verloor ik ook nog met penalties. Ik ga die 2 spitsen dus maar weer verkopen.
Tof hoor, je spel baseren op "het eruit lopen van je tegenstanders" met Maikon Leite...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik had dezelfde spelers die ik in mijn 3-5-2 team had alleen een andere keeper + Delph op CAM. Die 2 spitsen zijn gewoon niet goed.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Misschien moet je er ook wat betere spelers omheen zetten..
hahaha je bent gewoon slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
hou je fucking bek dicht kut ventquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hahaha je bent gewoon slecht.
hou je fucking bek dicht kut ventquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hahaha je bent gewoon slecht.
Topspelers als leite verdienen beter om zich heenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had dezelfde spelers die ik in mijn 3-5-2 team had alleen een andere keeper + Delph op CAM. Die 2 spitsen zijn gewoon niet goed.
hee hugh ik ga zaterdag naar Maastricht, wat moet ik allemaal gezien hebben?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:39 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand dit gezien?
http://www.vkmag.com/maga(...)t_in_rtl_late_night/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |