Ja, tuurlijk is het gepland. Door die aandacht komen er meer inkomsten. Maakt het niet minder achterlijk, in tegendeel zelfs.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:21 schreef speknek het volgende:
Ze was vandaag op MTV, zei dat ze het gewoon expres deed 'mensen kunnen beter 2 maanden over je praten dan 2 minuten'. Dat vind ik dan ergens wel weer tof. Dat het georkesteerd is en ze er volledig bewust van is.
Serieus? Ik dacht dat obama haar hersenen had overgenomen zodat mensen die shutdown wel zouden vergeten over een paar jaar en alleen nog miley cyrus kunnen herinneren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:21 schreef speknek het volgende:
Ze was vandaag op MTV, zei dat ze het gewoon expres deed 'mensen kunnen beter 2 maanden over je praten dan 2 minuten'. Dat vind ik dan ergens wel weer tof. Dat het georkesteerd is en ze er volledig bewust van is.
Die extra arm maakt dit plaatje heel engquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ze past wel een beetje bij DJ Frikandel en MC kleine rat
[ afbeelding ]
Dat het haar om de aandacht te doen was lijkt iedereen wel duidelijk ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:21 schreef speknek het volgende:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:21 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ze past wel een beetje bij DJ Frikandel en MC kleine rat
[ afbeelding ]
Ja maar het verhaal van Sinead was dat het de platenmaatschappij was die haar ertoe dwong. Miley lijkt er daarentegen zeer nuchter onder. In tegenstelling tot Sinead, die redelijk gestoord is.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat het haar om de aandacht te doen was lijkt iedereen wel duidelijk ja.
Dat vind ik wel mooi aan het O'conner stuk is het haar om de aandacht te doen, of is het haar management het om de aandacht te doen. Kijk dat zij prive lekker aan het twerken is etc is één ding maar om het te stimuleren is iets anders. Het komt niet echt over alsof ze dit gedrag als een soort roeping heeft... wat bijvoorbeeld bij gaga of sommige vage avant-garde artiesten (genesis p-orridge bv.) wel zo is die willen niet anders.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:45 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat het haar om de aandacht te doen was lijkt iedereen wel duidelijk ja.
Sinead is verknipt idd... maar mij komt het hele miley gebeuren nou ook niet echt over alsof ze er over nagedacht heeftquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:02 schreef speknek het volgende:
[..].
[..]
Ja maar het verhaal van Sinead was dat het de platenmaatschappij was die haar ertoe dwong. Miley lijkt er daarentegen zeer nuchter onder. In tegenstelling tot Sinead, die redelijk gestoord is.
Het is dan wel erg toevallig dat vrijwel alle populaire vrouwelijke artiesten zich zo sexy (vaak is het echter hoerig) mogelijk gedragen in clips e.d..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:02 schreef speknek het volgende:
Ja maar het verhaal van Sinead was dat het de platenmaatschappij was die haar ertoe dwong. Miley lijkt er daarentegen zeer nuchter onder. In tegenstelling tot Sinead, die redelijk gestoord is.
Bij de mevrouw in jouw icoon geloof ik het ook dat het haar eigen keuze isquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het is dan wel erg toevallig dat vrijwel alle populaire vrouwelijke artiesten zich zo sexy (vaak is het echter hoerig) mogelijk gedragen in clips e.d..
En dit verhaal van Britney na al deze commotie is ook wel een teken aan de wand, lijkt me.
http://www.dailymail.co.u(...)-lot-sex-videos.html
Waarschijnlijk kan ze die lap niet binnen houden omdat ze van die rare lange tanden heeftquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 16:03 schreef Molo het volgende:
Die muziek valt me nog mee, hoorde het van de week voor het eerst op de radio.
Maar die zeemleren lap vlees moet ze lekker in d´r smoel houden en als ze praat klinkt ze als mijn rokende moeder van 66, das niet zo charmant
en speekseldraden galore in die clip van Wreckingballquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:01 schreef sherezade het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan ze die lap niet binnen houden omdat ze van die rare lange tanden heeft
Ik heb die clip nog niet gezien, ik heb wel dat filmpje gezien van mtv awards met Robin Thicke en dat was al meer dan genoeg met die slechte zang van haarquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:05 schreef Molo het volgende:
[..]
en speekseldraden galore in die clip van Wreckingball
ik gok op deelname aan dequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:12 schreef Noek het volgende:
Hm, ik vind haar mond/lippen echt prachtig.
Het komt wel goed met Miley. Ze is 20 en ze leeft. Good for her!
Ok.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok op deelname aan de
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Oh ik totaal niet. Heb het idee dat ze ze nog prima op een rijtje heeft, zich niet kapot drinkt/spuit/snuift oid en gewoon een pietsie doorslaat in het afschudden van haar schattigemeisjesimago. En kennelijk werkt het, ze heeft nog nooit zoveel in de belangstelling gestaan volgens mij en d'r nummer is ook een hit.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 17:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik gok op deelname aan de
http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club
Dit. Gok eerder op Riri.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik totaal niet. Heb het idee dat ze ze nog prima op een rijtje heeft, zich niet kapot drinkt/spuit/snuift oid en gewoon een pietsie doorslaat in het afschudden van haar schattigemeisjesimago. En kennelijk werkt het, ze heeft nog nooit zoveel in de belangstelling gestaan volgens mij en d'r nummer is ook een hit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |