Ja dat was vroeger dus zo. Ik vroeg me af wie deze SC omgebouwd heeft tot deze veredelde loserclub met users die onze SC overnemen.quote:
quote:Op zaterdag 16 februari 2013 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
-------------------------------------------------- STONER-MEET BIJ 50e TOPIC -----------------------------------------------------SPOILER: POLLS - WAAR HOUDEN WE DE MEET?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Originele OP:
[..]
De vorige delen van deze reeks staan hier.
De OP vind je hier.
Stoners: [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ]
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
[ afbeelding ]
Moira.
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[..]AFCA!![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
Deze OP dus:
[..]
[/spoiler]SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
[..]
sorry, ik vond vbl alleen leuk omdat tps en snow erin gingenDit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Naja zeg..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat was vroeger dus zo. Ik vroeg me af wie deze SC omgebouwd heeft tot deze veredelde loserclub met users die onze SC overnemen.Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb alleen liefde in mequote:
En pannenkoeken.Dit -- Parkiet is mijn papa
ik heb zin in poffertjes door jouquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb alleen liefde in me
En pannenkoeken.![]()
Je hebt magnum ijsjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb zin in poffertjes door jou
Dit -- Parkiet is mijn papa
Pak er nog eentjequote:
Ik ga zo maar eens slapen, morgen om 11 uur bij mijn moeder op visite. Damn!
Your beauty never ever scared me.![]()
Tss, 1x een beetje meer eten kan geen kwaad hoor.quote:
Zolang geen gewoonte enzulks
Dat op niet onder is.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
je moet naar vbl van mijquote:Dit -- Parkiet is mijn papa
ik heb al teveel sushi gegetenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Tss, 1x een beetje meer eten kan geen kwaad hoor.
Zolang geen gewoonte enzulks![]()
Ohjaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik heb al teveel sushi gegeten
Ik heb nog een witte magnum voor je.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nog een witte magnum voor je.
Denken dat ik jou mijn dick ga gevenquote:
Ik meen het, heb serieus een witte magnum voor je
Ik ga zeg gewoon niks maar. Vas heeft gelijk.. Je bent echt nog een puberquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Denken dat ik jou mijn dick ga geven
Ik meen het, heb serieus een witte magnum voor je
Dat maakt er 2.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zeg gewoon niks maar. Vas heeft gelijk.. Je bent echt nog een puber
En Vas is de grootste puber.Dit -- Parkiet is mijn papa
Eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga zeg gewoon niks maar. Vas heeft gelijk.. Je bent echt nog een puber![]()
Eet groente (tomaat, wortel, etc), weinig calorieeen, gezond en vult als je er een beetje van eet.quote:
Drink veel, beste is thee of water (allebei 0 calorieeen) en goeie vuller.
Nou meer weet ik niet grgrAls je dat niet ziet, ben je echt blond.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
quote:
we hebben alleen dingen liggen die je moet koken (broccoli en shit) en als ik nu ga drinken moet ik de hele nacht naar de wcquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eet groente (tomaat, wortel, etc), weinig calorieeen, gezond en vult als je er een beetje van eet.
Drink veel, beste is thee of water (allebei 0 calorieeen) en goeie vuller.
Nou meer weet ik niet grgr
[..]
Als je dat niet ziet, ben je echt blond.![]()
![]()
Broccoli is serieus wel een van de beste dingen die je nu kunt etenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
we hebben alleen dingen liggen die je moet koken (broccoli en shit) en als ik nu ga drinken moet ik de hele nacht naar de wc
ik ga niet midden in de nacht broccoli kokenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Broccoli is serieus wel een van de beste dingen die je nu kunt eten![]()
![]()
Jawel doequote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ga niet midden in de nacht broccoli koken
Dat mental image
oke
ik scrollde hier dus zo naar beneden en dacht wtf doen jullie allemaal in de vbl sc
toen bleek dit de stoner sc te zijn
einde bericht![]()
noobquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:06 schreef Typisch het volgende:
oke
ik scrollde hier dus zo naar beneden en dacht wtf doen jullie allemaal in de vbl sc
einde bericht![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:06 schreef Typisch het volgende:
oke
einde bericht
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:06 schreef Typisch het volgende:
oke
einde berichtHoe stoned ben jij dan?
![]()
![]()
Dat kan best bij gebrek aan beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik ga niet midden in de nacht broccoli koken
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Vrienden die je mee nemen op 1 week drinken en vakantie vieren en nu al liggen te slapen.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
verneder ze anaalquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:21 schreef Sardu het volgende:
Vrienden die je mee nemen op 1 week drinken en vakantie vieren en nu al liggen te slapen.![]()
Al een poging gedaan en het gesprek steeg niet echt qua niveau.quote:
Ik zit hier nu met iemand die moeite heeft een playlist samen te stellen, een gram haze en nog wat hasj voor bij de koffie.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
niet elke dag tot het weer licht wordt door gaan als je op een party vakantie bentquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:21 schreef Sardu het volgende:
Vrienden die je mee nemen op 1 week drinken en vakantie vieren en nu al liggen te slapen.![]()
![]()
ik wou plas in hun kont voorstellenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Al een poging gedaan en het gesprek steeg niet echt qua niveau.
Ik zit hier nu met iemand die moeite heeft een playlist samen te stellen, een gram haze en nog wat hasj voor bij de koffie.
maar dat kan ook![]()
Het gekke is dat we morgen pas weg gaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
niet elke dag tot het weer licht wordt door gaan als je op een party vakantie bent![]()
Nja, morgenvroeg in ieder geval iemand nuchter genoeg om een auto te besturen.Als het waard is om te delen is het waard om te delen, dus laat ons meelachen.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
krijg lepraquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het gekke is dat we morgen pas weg gaan.![]()
Nja, morgenvroeg in ieder geval iemand nuchter genoeg om een auto te besturen.
[..]
Als het waard is om te delen is het waard om te delen, dus laat ons meelachen.![]()
Om jou maar te quoten.quote:
quote:![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hasj, coke... Pillen hangt een beetje af van verschillende factoren. Kan best zijn dat het een laf dagje tegen feyenoord moet spelen, dan is het beter om gewoon een brak dagje te houden omdat het toch wel goed komt.quote:I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:![]()
Whehe, niks beters te doen zeker.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Meelurken in een stonerslowchat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Beetje wel ha.
Laatst zat ik er mee te lurken liep zo een wijf en zo een dude elkaar te haten alsof het gtst was.![]()
Ga naar buiten gek.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
vroeger was dit topic leuker.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:50 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meelurken in een stonerslowchat.![]()
Ga naar buiten gek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Dat is zeker waar die tijd dat we nog de eendjes gingen voeren in het park.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Toen je nog wist wie je buren waren.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar kan ik jou ook verder niet mee helpen. Dingen veranderen nu eenmaal, zo hadden we vroeger ook andere valuta en was benzine een stuk goedkoper.quote:
Je lurkt nog steeds mee in een stonersc.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Buiten komen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen je nog wist wie je buren waren.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Hahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Mijn grass is nog steeds groen. En rookt lekkerEven een nieuwe draaien
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
![]()
![]()
We doen mee.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
stonerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
![]()
![]()
De rest hier is in diepe slaap.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Lang...quote:
Ongeveer 2 dagen en heel veel gedaan. Haar vrienden kenden mijn vrienden dus leuk feestje.![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Er is geneukt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Lang...
Ongeveer 2 dagen en heel veel gedaan. Haar vrienden kenden mijn vrienden dus leuk feestje.![]()
![]()
Daar weet jij heul niks van.quote:![]()
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
En weer back 2 reality. Wat een reis gemaakt aan de truffels.
Compleet verward is het ons gelukt om een fikkie te stoken op een verlaten bouwterrein hier vlakbij. Daarna heerlijk genoten
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
En nu staat de boel daar in de fik... Jullie hebben het vuur niet goed uitgemaakt! Nieuwsbericht staat op de frontpage!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:09 schreef Studeur het volgende:
Compleet verward is het ons gelukt om een fikkie te stoken op een verlaten bouwterrein hier vlakbij. Daarna heerlijk genoten![]()
![]()
Verward een fikkie stokenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:09 schreef Studeur het volgende:
Compleet verward is het ons gelukt om een fikkie te stoken op een verlaten bouwterrein hier vlakbij. Daarna heerlijk genoten![]()
![]()
Nu al? We kennen elkaar nog maar kort.quote:![]()
Ik ben veel beter dan sex op een eerste date.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Ja met truffels op is het heel moeilijk om te bevatten wat je in je handen hebt en wat waar is. Kleine takjes zoeken voor een vuurtje is dan echt een heel lang avontuur der verwarringen, terwijl alles golft en de bomen tot leven komenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Verward een fikkie stoken
Hahahaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja met truffels op is het heel moeilijk om te bevatten wat je in je handen hebt en wat waar is. Kleine takjes zoeken voor een vuurtje is dan echt een heel lang avontuur der verwarringen, terwijl alles golft en de bomen tot leven komen![]()
Je doet er gewoon wat langer over.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
Geloof er niks vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nu al? We kennen elkaar nog maar kort.![]()
Ik ben veel beter dan sex op een eerste date.![]()
Ja ik doelde meer op de veiligheid van dat planquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:12 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja met truffels op is het heel moeilijk om te bevatten wat je in je handen hebt en wat waar is. Kleine takjes zoeken voor een vuurtje is dan echt een heel lang avontuur der verwarringen, terwijl alles golft en de bomen tot leven komen![]()
Maar wil het ook nog wel een keer proberen (de truffels dan)
![]()
![]()
__!_!_!@)_!)_@!
niet nader te noemen persoon:quote:Mijn poessiewoessietootiecutie is vandaag 2 geworden!! (dat roze ding is een feestmuts ok)
WAAROM post je zo'n foto van je kat, godver de tering
Zegt wat over de mensen die jij op fb hebtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:16 schreef Studeur het volgende:
__!_!_!@)_!)_@!
niet nader te noemen persoon:
[..]
[ afbeelding ]
WAAROM post je zo'n foto van je kat, godver de tering![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:16 schreef Studeur het volgende:
__!_!_!@)_!)_@!
niet nader te noemen persoon:
[..]
[ afbeelding ]
WAAROM post je zo'n foto van je kat, godver de tering![]()
Prachtig.
Toch is het zo.quote:
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!![]()
quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Hey Bob, vind je het eigenlijk niet naar om overdag te moeten slapen enzo?ik vind dat altijd vreselijk. Helemaal als ik dan gewoon helemaal niet meer in slaap kom
![]()
![]()
Wie zegt er dan dat ik in de middag ga slapen? Als ik aan het doorhalen ben probeer ik altijd de volgende avond te gaan slapen om dan nog een normale tijd weer wakker te worden. Vandaag ga ik dus ook richting de 3e nacht zonder slaap en misschien net erin maar denk dat ik voor middernacht wel ga slapen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:01 schreef Murdera het volgende:
Hey Bob, vind je het eigenlijk niet naar om overdag te moeten slapen enzo?ik vind dat altijd vreselijk. Helemaal als ik dan gewoon helemaal niet meer in slaap kom
![]()
dat was een ongegronde aanname.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:07 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wie zegt er dan dat ik in de middag ga slapen? Als ik aan het doorhalen ben probeer ik altijd de volgende avond te gaan slapen om dan nog een normale tijd weer wakker te worden. Vandaag ga ik dus ook richting de 3e nacht zonder slaap en misschien net erin maar denk dat ik voor middernacht wel ga slapen.en dan snap ik het
![]()
![]()
Ik slaap eigenlijk alleen in de middag als ik heb geslapen en nog moe ben en dan terug naar bed ga of ik uitzonderlijke gevallen dat ik een paar nachten doorhaal en niet verder dan de middag kom qua energie, of nou ja, dat het niet genoeg energie is om prettig door te halen meer en ik eigenlijk gewoon dood benquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat was een ongegronde aanname.en dan snap ik het
![]()
![]()
hehe dat snap ikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik slaap eigenlijk alleen in de middag als ik heb geslapen en nog moe ben en dan terug naar bed ga of ik uitzonderlijke gevallen dat ik een paar nachten doorhaal en niet verder dan de middag kom qua energie, of nou ja, dat het niet genoeg energie is om prettig door te halen meer en ik eigenlijk gewoon dood ben
Ik vind het al naar als ik 1 nacht helemaal biet kan slapen. Was ook verbaasd it weekend met 4fa die ik om 10 uur savonds had gedropt dat ik om 10 uur sochtends nog niet kon slapen. En met 4fa is het nog niet zo erg, maar met pep en m vind ik het wel echt klote, dan ben ik zo brak![]()
![]()
Ja das wel chill, mits je op dat moment ook wel iemand erbij hebt leggen in je bed natuurlijk. Weet nog wel met een ex dat als de slaap toch niet gevat kon worden dat het sowieso de hele nacht wel neuken wasquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Gewoon beetje in bed liggen lullen, prima.![]()
![]()
![]()
Als je hem (genoeg) omhoog kan krijgen dan is dat een optie ja, anders word het niksquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:33 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja das wel chill, mits je op dat moment ook wel iemand erbij hebt leggen in je bed natuurlijk. Weet nog wel met een ex dat als de slaap toch niet gevat kon worden dat het sowieso de hele nacht wel neuken was![]()
![]()
![]()
hehe.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je hem (genoeg) omhoog kan krijgen dan is dat een optie ja, anders word het niks
Nouja, als de slaap echt niet komt, na een paar uur ouwehoeren en een beetje betasten en shit heeft ie vanzelf wel weer zin.![]()
![]()
Ja dat weet ik jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je hem (genoeg) omhoog kan krijgen dan is dat een optie ja, anders word het niksMaar dat lukt eigenlijk bijna altijd wel. Tenzij ik echt doorgesnoven ben en veel te uitgeput ben ook nog eens. Anders kan het weleens wat moeite kosten om op te starten maar lukt het wel uiteindelijk.
![]()
![]()
Zo lang wil ik niet wachtenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe.
Nouja, als de slaap echt niet komt, na een paar uur ouwehoeren en een beetje betasten en shit heeft ie vanzelf wel weer zin.![]()
![]()
quote:hoef je mij niet te vertellen.
Dan moet je gewoon heel goed teasen, al je vormen en charmes in de strijd gooien.![]()
![]()
Hm, ik heb nog spierpijn van dinsdag, zeker niet verstandig om vanavond weer te gaan?Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
trainen? jawel. Moet je aan wennen. Gewoon doorheen gaan. Zal vanzelf minder worden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:44 schreef BaasBanaan het volgende:
Hm, ik heb nog spierpijn van dinsdag, zeker niet verstandig om vanavond weer te gaan?![]()
![]()
Oké, zolang het maar niet contraproductief is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
trainen? jawel. Moet je aan wennen. Gewoon doorheen gaan. Zal vanzelf minder worden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Ja, nee. Als het niet lukt dan lukt het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]hoef je mij niet te vertellen.
Dan moet je gewoon heel goed teasen, al je vormen en charmes in de strijd gooien.![]()
Neh, je lichaam gaat eraan wennen dat het maar 1 rustdag heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:45 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oké, zolang het maar niet contraproductief is.En de spierpijn zal sowieso minder worden.
Soms lukt het sneller met de juiste stimulatie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, nee. Als het niet lukt dan lukt het niet.
Maar goed, dan is het wel nog kutter als het niet lukt.![]()
![]()
Ja misschien als je alleen pep en drank ophebt, met meerdere shit word het gewoon onbegonnen werkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neh, je lichaam gaat eraan wennen dat het maar 1 rustdag heeft.En de spierpijn zal sowieso minder worden.
[..]
Soms lukt het sneller met de juiste stimulatie..
![]()
true. en dan echt gewoon 2 nakjes pep ofzo. dan is het nog wel goed te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja misschien als je alleen pep en drank ophebt, met meerdere shit word het gewoon onbegonnen werk.
![]()
http://www.nu.nl/politiek(...)n_id=288381481237582 'Geen recht op schone luier in zorginstelling' wtfYour beauty never ever scared me.![]()
Trieste shit maar het gebeurtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:57 schreef Amarantha het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)n_id=288381481237582 'Geen recht op schone luier in zorginstelling' wtfAl dat personeelstekort, arme oudjes
![]()
![]()
Ik word er echt kwaad vanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Trieste shit maar het gebeurtAl dat personeelstekort, arme oudjes
Ja iknow maargoed, ziekenhuis zelfde gedoe joh. Heb bij m'n vorige operatie gewoon 2 uur moeten wachten tot iemand dat tering infuus uit m'n hand kwam trekken, dus had het zelf maar gedaan na 1 uur. Ik bedoel voor zoiets kleins al..quote:![]()
![]()
gaat te fur.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja iknow maargoed, ziekenhuis zelfde gedoe joh. Heb bij m'n vorige operatie gewoon 2 uur moeten wachten tot iemand dat tering infuus uit m'n hand kwam trekken, dus had het zelf maar gedaan na 1 uur. Ik bedoel voor zoiets kleins al..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of je doet je ogen dicht en denkt aan iemand waar je sowieso geil van wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:41 schreef Murdera het volgende:
[..]hoef je mij niet te vertellen.
Dan moet je gewoon heel goed teasen, al je vormen en charmes in de strijd gooien.
En zij maar denken dat ze had uitgevonden wat ik lekker vond.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
gaat te fur.Ja, wel met moeiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ik hem eruittrok reageerde 1 van de oudjes op mn zaal ook heel geshockeerd "Dit ga ik tegen je moeder zeggen hoor
!!!"
Kolere![]()
![]()
Ik zat nog aan piemels te denken toen ik deze post las.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, wel met moeiteToen ik hem eruittrok reageerde 1 van de oudjes op mn zaal ook heel geshockeerd "Dit ga ik tegen je moeder zeggen hoor
!!!"
Kolere
Dacht ik alquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zat nog aan piemels te denken toen ik deze post las.He banaan hoe lang sta je al droog?
![]()
![]()
godverquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:16 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zat nog aan piemels te denken toen ik deze post las.![]()
MI.
![]()
Laten we het erop houden dat ik hard moet nadenken over wanneer de laatste keer was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dacht ik alHe banaan hoe lang sta je al droog?
Brief van die school zal wel onderweg zijn dus ik ga ze alvast even bellenFuck hun
rebel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:25 schreef Amarantha het volgende:
Brief van die school zal wel onderweg zijn dus ik ga ze alvast even bellenFuck hun
![]()
HAHA. Die vrouw was er niet maar administratie kon me wel vertellen dat ik niet geweigerd ben door leeftijd en dat dat ook echt niet in die brief staat. Wat een nazi hoofden! Niet eerlijk durven zijn tegen mij over de telefoon
!
DfQquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:28 schreef Amarantha het volgende:
HAHA. Die vrouw was er niet maar administratie kon me wel vertellen dat ik niet geweigerd ben door leeftijd en dat dat ook echt niet in die brief staat. Wat een nazi hoofden! Niet eerlijk durven zijn tegen mij over de telefoon
!
![]()
Natuurlijk niet, dit keer zou je namelijk wel zo slim kunnen zijn om het op te nemen en ze aanklagen voor leeftijdsdiscriminatie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:28 schreef Amarantha het volgende:
!
![]()
![]()
Ik zei ook tegen die vrouw 'ah dus zo slim zijn jullie wel'. Ik riep al vanaf het eerste moment dat de brief iets heel anders gaat zeggen dan het telefoontje. Ze weten vast zelf ook wel dat ik met een telefoontje weinig kan maken en met een brief welquote:Your beauty never ever scared me.![]()
Heb ik ook gezegd tegen hun.. Dat ze zo wel zo slim zijn omdat niet in een brief te meldenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dit keer zou je namelijk wel zo slim kunnen zijn om het op te nemen en ze aanklagen voor leeftijdsdiscriminatie.
Komt nog eens bij he mensen.. Als ik geweigerd ben volgens de brief door 2 jaar terug dan vind ik het nog steeds bullshit. Andere MBO school hier in de stad heeft me in t verleden keer op keer weer aangenomen en deze school geeft me nog geen eens een fucking 2de kans! Ik heb niet iemand in elkaar gemept, dingen van school gejat of wat dan ook. Alleen weggebleven en veel afwezig maar ik stond wel bekend als een snelle werker in de klas en iemand die het aankon verder. Hmm..
Klinkt meer als hun fout.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:38 schreef Amarantha het volgende:
Andere MBO school hier in de stad heeft me in t verleden keer op keer weer aangenomen![]()
Ja is ook niet helemaal goed misschien (sowieso vreemde school) maar geen 2de kans mogen is ook wel stomquote:Vooral omdat ik niks strafbaars heb gedaan en gewoon compleet niet gemotiveerd was om heen te gaan door al het gezeik rondom mijn ouders hun scheiding enz
2e? blijkbaar heb je al een hoop kansen gehad op die andere school? Dat kunnen ze ook zien he..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is ook niet helemaal goed misschien (sowieso vreemde school) maar geen 2de kans mogen is ook wel stomVooral omdat ik niks strafbaars heb gedaan en gewoon compleet niet gemotiveerd was om heen te gaan door al het gezeik rondom mijn ouders hun scheiding enz
Niet om je te fucken, maar ik snap dat als ze zien dat je al 20 kansen heb gehad, dat ze zeggen zoek het lekker uit.![]()
Heb je op zich ook wel een goed punt maar er is nooit één woord over gezegd? 2 jaar terug ook niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
2e? blijkbaar heb je al een hoop kansen gehad op die andere school? Dat kunnen ze ook zien he..
Niet om je te fucken, maar ik snap dat als ze zien dat je al 20 kansen heb gehad, dat ze zeggen zoek het lekker uit.
Verder had die school gewoon eerlijk moeten zijn naar mij toeYour beauty never ever scared me.![]()
Mjah. School problemen, ik weet er alles van.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je op zich ook wel een goed punt maar er is nooit één woord over gezegd? 2 jaar terug ook niet.
Verder had die school gewoon eerlijk moeten zijn naar mij toe![]()
![]()
Schoolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah. School problemen, ik weet er alles van.![]()
![]()
Ik denk ook niet dat ik nog bij mijn oude school aan hoef te komen voor een nieuwe opleiding.Dat betekent niet dat zij "nazi hoofden" zijn, dat betekent dat ik onverstandig en onverantwoordelijk ben geweest in het verleden.
Ik vind het nazi hoofden omdat ze gewoon hebben gelogen over de telefoon over de afwijzing. Snap het best als ik door het verleden niet mag komen maar zeg dat gewoon tegen mequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:44 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik denk ook niet dat ik nog bij mijn oude school aan hoef te komen voor een nieuwe opleiding.Dat betekent niet dat zij "nazi hoofden" zijn, dat betekent dat ik onverstandig en onverantwoordelijk ben geweest in het verleden.
!
Bij mij waren het wel nazihoofden. Ik ben echt gewoon genaait op dingen waarmee ze me niet hadden kunnen/mogen pakken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:44 schreef BaasBanaan het volgende:
![]()
Vertelquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bent niet de enige die onaangenaam genaait is.
Wat hebben ze gezegd dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het nazi hoofden omdat ze gewoon hebben gelogen over de telefoon over de afwijzing. Snap het best als ik door het verleden niet mag komen maar zeg dat gewoon tegen me!
Dat ik te oud ben en dat het door mijn leeftijd niet meer haalbaar isquote:![]()
Ik dacht dat ze dat juist niet hadden gezegd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat ik te oud ben en dat het door mijn leeftijd niet meer haalbaar is
Juist wel, maar staat niet in de brief zeggen zequote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat juist niet hadden gezegd.Your beauty never ever scared me.![]()
lang verhaal, heb het volgens mij al een keer verteld.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat staat er in de brief dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Juist wel, maar staat niet in de brief zeggen zeIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
lang verhaal, heb het volgens mij al een keer verteld.Wat een teringlijers zeg..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik nog niet. Krijg ik vandaag binnen maar ik dacht bel alvast over dat telefoontje lolquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat staat er in de brief dan?Your beauty never ever scared me.![]()
Ik heb zo fucking veel weken van 40 uur gemaakt op de middelbare.
Althans, op papier.
principekwestie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:00 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik heb zo fucking veel weken van 40 uur gemaakt op de middelbare.
Althans, op papier.![]()
![]()
9 van de 10 straffen die ik kreeg waren terecht, die tiende accepteerde ik omdat ik die eerste negen straffen toch niet uitzat.quote:Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Halloquote:
Zo rollen wijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:07 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
9 van de 10 straffen die ik kreeg waren terecht, die tiende accepteerde ik omdat ik die eerste negen straffen toch niet uitzat.![]()
Dan krijg je ook geen vergoeding.quote:Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Wtf...quote:PYONGYANG - Zangeres Hyon Song-wol, de ex-vriendin van de huidige Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un, is geëxecuteerd in Noord-Korea, vanwege het overtreden van de pornowetten van het land. Dat meldde de Zuid-Koreaanse krant The Chosun Ilbo donderdag.
Hyon werd samen met andere bekende Noord-Koreaanse muzikanten 2 weken geleden gearresteerd. De zangeres werd ervan beschuldigd videobeelden te hebben verkocht, waarop te zien is dat ze seksuele handelingen verricht. Het is niet duidelijk of Kim bij haar veroordeling betrokken was.
Kim en Hyon hadden elkaar zo'n 10 jaar geleden ontmoet. Zijn vader verbood de relatie echter, waarna Hyon met een soldaat trouwde. Kim is sinds 2011 de jonge leider van Noord-Korea.Your beauty never ever scared me.![]()
Zo doen ze dat in die landen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik geloof het eigenlijk niet. Op zich hoor je uit Noord-Korea de meest bizarre verhalen, maar:quote:
1. Er is maar één bron.
2. Die bron is de Chinese variant van The Sun.
3. De porno staat nergens op het internet.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:29 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik geloof het eigenlijk niet. Op zich hoor je uit Noord-Korea de meest bizarre verhalen, maar:
3. De porno staat nergens op het internet.![]()
Dat vooral inderdaad.quote:
Koop een tv van het merk Sharp.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn nieuwe tv gevonden.
[ afbeelding ]![]()
Doe nou maar eerst die bank kopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:38 schreef Murdera het volgende:
Ik heb mijn nieuwe tv gevonden.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gewoon een bank van grofvuil halen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe nou maar eerst die bank kopen![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe nou maar eerst die bank kopen
Ik ga dit weekend maar even kijken en shoppen enzo.
Tevens was het een grapje want die tv kost 7K.![]()
![]()
Ainohhhh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend maar even kijken en shoppen enzo.
Tevens was het een grapje want die tv kost 7K.![]()
![]()
Waarom zal je zoveel geld uitgeven aan een tv?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]))))
Mensen die geen tv van 20K hebben
Er komen toch bijna alleen maar bagger programma's op tv.![]()
Omdat yoloswekkerquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:47 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom zal je zoveel geld uitgeven aan een tv?
Er komen toch bijna alleen maar bagger programma's op tv.![]()
Neheee, die bank van de kwantum mawfakka.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen nogal een hekel aan de ikea.![]()
DIE BANK IS TOG NIE DIE ENIGE DINGETJE SWAquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Neheee, die bank van de kwantum mawfakka.![]()
![]()
en de xdoosquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is 5D nou weer? Komt GTA trouwens alleen voor de Playstation 3?![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is 5D nou weer? Komt GTA trouwens alleen voor de Playstation 3?![]()
Daarom ga ik er ook altijd uit bij een nutteloze groepsgesprek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
500 berichten in een groepswhatsapp sinds vanacht![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
500 berichten in een groepswhatsapp sinds vanacht![]()
![]()
JA MAAR HET BANK IS DE BELANGRIJKSTE DINGETJE SWAquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
DIE BANK IS TOG NIE DIE ENIGE DINGETJE SWA![]()
deze is niet nutteloos want meisjesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Daarom ga ik er ook altijd uit bij een nutteloze groepsgesprek.![]()
de bankquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA MAAR HET BANK IS DE BELANGRIJKSTE DINGETJE SWA![]()
En pc, maar later.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat is 5D nou weer? Komt GTA trouwens alleen voor de Playstation 3?Dat is waar.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA MAAR HET BANK IS DE BELANGRIJKSTE DINGETJE SWAOh die zal ook wel even duren om te leveren ook.
![]()
![]()
Hoi.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
JA MAAR HET BANK IS DE BELANGRIJKSTE DINGETJE SWAIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Jeff heeft er 1 op zijn kamer staan. nak diequote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ergens een Playstation 3 halen zodat ik GTA kan spelen.![]()
![]()
wutquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
hha jij bent niet yoloswekstraat![]()
Helaas wel ja, daarom alles zo snel mogelijk doenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
Dat is waar.Oh die zal ook wel even duren om te leveren ook.
![]()
![]()
rustig rustig. Straks schiet ik in paniek.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas wel ja, daarom alles zo snel mogelijk doen
Wow, actie is ook alleen deze maand nog geldig![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
rustig rustig. Straks schiet ik in paniek.![]()
okIk heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.![]()
Neequote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb jij mijn pet eigenlijk nog?![]()
![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zou raar zijn want ik heb hem zelf iksdee hihihih![]()
![]()
Krijg lepraquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zou raar zijn want ik heb hem zelf iksdee hihihih![]()
Ik krijg liever een kusje.
Nee, van iemand anders.quote:
godver.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat klotejong DM't me ook bijna elke avond nu met bullshit, ik wurg dat kreng
quote:We hadden het over een lepralijer toch.quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: