quote:heej, ik ken een leuke meid die een kamer zoekt, ik ga d'r direct mailen!
Op maandag 30 september 2002 20:05 schreef koele het volgende:
hee... er komt bij ons, in vakje 9, een kamer vrij voor een vrouw, interesse? rutger@koele.nl
quote:ik zou niet weten waar je dat in de buurt van Groningen kunt doen. Van mijn werk kon ik wel eens mee met een slipcursus (helaas was ik hartstikke ziek die dag dus ik kon niet mee
Op maandag 30 september 2002 20:19 schreef Mereltje het volgende:
even een vraagje aan de groningers.. waar kun je een goed anti-slip cursus doen en wat gaat dat kosten? (een vriend van me is jarig geweest)
quote:Op het TT circuit van assen geven ze ook slipcursussen volgens mij.
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:07 schreef Fratz het volgende:[..]
ik zou niet weten waar je dat in de buurt van Groningen kunt doen. Van mijn werk kon ik wel eens mee met een slipcursus (helaas was ik hartstikke ziek die dag dus ik kon niet mee
) en dat was in Lelystad. Volgens mij was het iets van 150 gulden pp. Volgens mij kun je het beste de ANWB bellen.
quote:ja doe dat!
Op dinsdag 1 oktober 2002 00:04 schreef Fratz het volgende:[..]
heej, ik ken een leuke meid die een kamer zoekt, ik ga d'r direct mailen!
quote:ik doe mijn best! (tip: ze studeert fysiotherapie zorg dus dat je haar oefenpersoon wordt, iedere dag een massage!
Op dinsdag 1 oktober 2002 01:44 schreef koele het volgende:
ja doe dat!
quote:hehe, hoeveelstejaars fysiotherapie is ze?
Op dinsdag 1 oktober 2002 10:06 schreef Fratz het volgende:[..]
ik doe mijn best! (tip: ze studeert fysiotherapie zorg dus dat je haar oefenpersoon wordt, iedere dag een massage!
)
quote:Nu niet meer dus blijkbaar...
Op vrijdag 27 september 2002 14:41 schreef Khalein het volgende:
We zijn er wel, alleen zijn we volgens mij collectief met andere dingen bezig
quote:volgens mij is ze net begonnen, nou ja, dan kun je lekker ultra lang proefpersoon zijn!
Op dinsdag 1 oktober 2002 11:41 schreef koele het volgende:hehe, hoeveelstejaars fysiotherapie is ze?
quote:gaaf haar mn email maar ff dan: rutger@koele.nl
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:14 schreef Fratz het volgende:[..]
volgens mij is ze net begonnen, nou ja, dan kun je lekker ultra lang proefpersoon zijn!
er is wel haast bij we moeten nml volgende week al een nieuwe huurder doorgeven anders krijgen we er 1 aangewezen...
quote:ik probeer haar de hele ochtend al te bereiken! ik doe mijn best! echt waar!!!
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:22 schreef koele het volgende:gaaf haar mn email maar ff dan: rutger@koele.nl
er is wel haast bij we moeten nml volgende week al een nieuwe huurder doorgeven anders krijgen we er 1 aangewezen...
quote:groningers onder elkaar..... gewoon gezellig
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:51 schreef SuperWeber het volgende:
Maaruh wat ik mij nu afvraag wa's de bedoeling van dit topic??
quote:Voorbeeld: je wilt weten wat er bij de Konmar aan de Kerklaan in de aanbieding ligt... Waar kun je dan beter je vraag kwijt dan hier?
Op dinsdag 1 oktober 2002 12:51 schreef SuperWeber het volgende:
Maaruh wat ik mij nu afvraag wa's de bedoeling van dit topic??
just kidding...
iemand die weet waarom?
quote:Ik was er niet... zag zaterdag wel heel veel bloemen bij een pand liggen aan de Folkingestraat... ook geen idee
Op zondag 6 oktober 2002 23:35 schreef nikky het volgende:
ik zag trouwens vrijdag wel heel erg veel politie.....iemand die weet waarom?
quote:sorry voor de wel errug late reactie...ja ik heb haar gesproken, ze heeft al een kamer..
Op woensdag 2 oktober 2002 14:01 schreef koele het volgende:
Eh Fratz, heb je je vriendinnetje al gesproken...?
quote:ik ben daar s'avonds wel doorheen gelopen maar heb het niet gezien
Op zondag 6 oktober 2002 23:38 schreef Mereltje het volgende:[..]
Ik was er niet... zag zaterdag wel heel veel bloemen bij een pand liggen aan de Folkingestraat... ook geen idee
quote:Niks gehoord, maar klinkt igg niet goed.
Op zondag 6 oktober 2002 23:38 schreef Mereltje het volgende:[..]
Ik was er niet... zag zaterdag wel heel veel bloemen bij een pand liggen aan de Folkingestraat... ook geen idee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |