Marc Acardiphane ft Dick Rules - I Like It Loud 2002
schijnt dat "dana" hem ook draait...
ben benieuwd naar al de reacties
coveren/2002 versies uitbrengen was volgens jullie niet rechtvaardig
maar ja als dana ....
ben benieuwd wat jullie er nu van te zeggen hebben
We krijgen em momenteel niet gevonden
[Dit bericht is gewijzigd door Realzm op 24-09-2002 14:58]
quote:
Op dinsdag 24 september 2002 14:52 schreef Driekeerniks.com het volgende:
Fuck Dana, fuck de hype, fuck hardstyle ! ID&T, nu je zin ?!
haha
lol
quote:Ja, k'vind het eigenlijk ook wel 'lol' zo zielig is het...
Op dinsdag 24 september 2002 14:53 schreef Cybart het volgende:[..]
haha
lol
grappig om te zien dat er steeds meer haat tegen de commerciele bagger komt, en dat je zelfs happytrens over de dansvloer krijgt...
trensnichten: succes
quote:Nou ja, 'trensnichten'....
Op dinsdag 24 september 2002 14:59 schreef RaVeDaVe het volgende:
HiHi zodadelijk rolt iedereen nog terug de hardcore in
is me idd wel opgevallen dat de "trens" nu net zo wordt uitgemolken door ID&T en consorten als de Hardcore een aantal jaren terug.grappig om te zien dat er steeds meer haat tegen de commerciele bagger komt, en dat je zelfs happytrens over de dansvloer krijgt...
trensnichten: succes
quote:vette uitdrukking, maar helaas komt het nog niet bekant in de buurt...
stijve-kaken-core
Maar zeg nou zelf, als je op een trensfeestje staat, en er wordt halverwege de avond een plaatje gedraaid wat een beetje doorbonkt, gaat iedereen uit zn dakkie... En laat dat dan 99 van de 100 keer een hardcore nummer zijn... goh.. toeval?
De noemer hardcore wordt door iedereen afwijzend ontvangen, maar als het naar voren komt op een feest waar dan iedereen uit zn dak gaat, is het opeens geen hardcore meer, maar trens...
vandaar: trensnichten...
slappe bagger dat is het.
quote:'Stijve-kaken-core'... mijn lijfspreuk..
Op dinsdag 24 september 2002 15:20 schreef RaVeDaVe het volgende:[..]
vette uitdrukking, maar helaas komt het nog niet bekant in de buurt...
Het is en blijft slappe hap, die alleen maar commercieler wordt.
Als het dan stijve-kaken-core is, laat het dan ook doorstampen... iets wat ik in de trenswereld mis... wat een hele boel waardering zou schelen.
Maar goed, over een jaartje of wat is de trens verdwenen zoals de hardcore ook gegaan is ("underground") en komt er weer een nieuw hardcore-aftreksel(misschien met een pakkeder naampje)
Maar zeg nou zelf, als je op een trensfeestje staat, en er wordt halverwege de avond een plaatje gedraaid wat een beetje doorbonkt, gaat iedereen uit zn dakkie... En laat dat dan 99 van de 100 keer een hardcore nummer zijn... goh.. toeval?
De noemer hardcore wordt door iedereen afwijzend ontvangen, maar als het naar voren komt op een feest waar dan iedereen uit zn dak gaat, is het opeens geen hardcore meer, maar trens...
vandaar: trensnichten...
slappe bagger dat is het.
Die 'harde bas momenten' op feesten, daar heb ik juist een hekel aan, vroeger niet maar nu wel. Dat is zo'n beetje het makkelijkste wat een dj kan doen om het publiek gek te krijgen. Als je nou kijkt naar een 'Sasha' (hoewel ik sasha eigenlijk niet met hardstyle dj's wil vergelijken...) die bouwt z'n sets technisch zo goed op, daar krijg ik nou kippenvel van ! Niet van een harde bas die Dj dana door de (meestal waardeloze) speakers drukt, maar ieder z'n eigen natuurlijk. Ik respecteer ( jahaa...) ieder z'n mening en snap ook best dat mensen zo'n harde bas-inval fantastisch vinden. Maar ik ga tegenwoordig met alles voor 'kwalitatief', zo ook met feesten.
En een harde bas die door een stel bass-speakers klapt, dat noem IK nou niet echt kwalitatief...
quote:Daar gaat mijn voorkeur eerder naar uit als naar die afgesabbelde melodietjes waar diezelfde bas ver te zoeken is...
En een harde bas die door een stel bass-speakers klapt, dat noem IK nou niet echt kwalitatief...
ieder zn ding he
quote:IDD !
Op dinsdag 24 september 2002 16:15 schreef RaVeDaVe het volgende:[..]
Daar gaat mijn voorkeur eerder naar uit als naar die afgesabbelde melodietjes waar diezelfde bas ver te zoeken is...
volgens mij is het nog steeds niet de bedoeling dat je gaat slapen op een feest, ook al is het een trensfeest...
Ik respecteer ieders mening, en de jouwe is voor forum begrippen errug sterk onderbouwd, maar waar ik me aan stoor, is dat alles wat hardcore heet weggempffeld wordt, maar als het hardcore IS, maar trens HEET, dan is het opeens het "je-van-het"...
das een beetje hypocriet, en dus vandaar ook de term: trensnichten, van die hypo-harries die alles afzeiken wat hardcore heet, maar op hardcore, zolang ze niet weten dat dat t is, wel volledig uit zn dak gaan...
das het enige probleem.
Maar toch grappig om de geschiedenis zich te zien herhalen, in een wat gewijzigde vorm welliswaar, maar toch.
* RaVeDaVe vindt het nog steeds slappe hap...ieder zn ding he
Kijk, ik ben 'vroeger' ( oei, nou worden we link...) elk weekend naar hardcore-feesten geweest, ben 4 jaar hardcore-dj geweest, organiseerde hardcore feesten enzo, maar de scene is gewoon niet wat het altijd was : Relaxt.
En dat houdt niet in dat ik meteen lig te pitten , ik heb het dan over de sfeer !
De sfeer op hardcore feesten vind ik tegenwoordig niet meer 'gemoedelijk' maar agressief en veel te opgefokt, maar ik snap best dat er mensen zijn die daar juist van houden, zo was ik vroeger ook !!! Des te meer BPM's des te beter !!!
Maar na 9 jaar house-verleden ben ik die tijd voorbij, zowel als 'producer/dj als organisator/house-liefhebber' ben ik me gaan focussen op de subtielere stijlen als progressive-techno, maar dat zal binnen 2 jaar ook verneukt zijn is mijn toekomstbeeld. Daarom zal ik altijd blijven streven naar muzieksoorten die het grote publiek niet kent / wil horen.
Nee, voor mij geen commercie....
Fuck dana and fuck hardstyle, dit pik ik gewoon niet
Gaan we Dana met Sasha vergelijken? Sasha rulz!
[Dit bericht is gewijzigd door Trance4Ever op 24-09-2002 19:12]
quote:pics!!!!!!!!!!!
Op dinsdag 24 september 2002 19:06 schreef Trance4Ever het volgende:
IndeedFuck dana and fuck hardstyle, dit pik ik gewoon niet
Gaan we Dana met Sasha vergelijken?
Sasha rulz!
FUCK TRENS
quote:mja...dit is ongetwijfeld de slechtste rmx aller tijden
Op dinsdag 24 september 2002 14:49 schreef Cybart het volgende:
ja hoor ID&T released:Marc Acardiphane ft Dick Rules - I Like It Loud 2002
schijnt dat "dana" hem ook draait...
ben benieuwd naar al de reacties
coveren/2002 versies uitbrengen was volgens jullie niet rechtvaardigmaar ja als dana ....
ben benieuwd wat jullie er nu van te zeggen hebben
ik verwacht een "hardstyle" rmx van Stereo Murder
quote:die staat ook op de CD single van I like it Loud d8 ik?
Op dinsdag 24 september 2002 19:31 schreef Hymn het volgende:[..]
mja...dit is ongetwijfeld de slechtste rmx aller tijden
[Dit bericht is gewijzigd door vogeltje op 24-09-2002 19:50]
quote:oh is er al hoor... en hij zuigt hard --> taq9 - beats in time
Op dinsdag 24 september 2002 19:31 schreef Hymn het volgende:
en wat zeur je nou Q-dance is dochteronderneming van ID&T.. en die startten het zgn Q concept (Qlimax, Qlubtempo, Qontact)
quote:Volgens mij is dat niet de remix die op de maxi staat.
Op dinsdag 24 september 2002 19:51 schreef cenobite het volgende:[..]
oh is er al hoor... en hij zuigt hard --> taq9 - beats in time
quote:Nee, ik generaliseerde de hardstyle-dj's ff, en vergeleek die met een top-quality-artists als Sasha, terwijl ik het eigenlijk niet wilde.....das wat anders natuurlijk....
Op dinsdag 24 september 2002 19:06 schreef Trance4Ever het volgende:
IndeedFuck dana and fuck hardstyle, dit pik ik gewoon niet
Gaan we Dana met Sasha vergelijken?
Sasha rulz!
[Dit bericht is gewijzigd door Driekeerniks.com op 24-09-2002 20:44]
(ik is even een paar dagen niet meer op de zaak, extern)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |