Nou ze kunnen niet zoveel doen als we er al zitten. Dan blijven we er lekker zitten. Leggen we uit wat we doen. En dat we niet schadelijk zijn voor de omgeving. En dus sluiten we dan een contract zodat we vreedzaam verder leven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
En dan breid je uit, en dan valt het wel op (voor zover het al niet op zou vallen als je ergens midden in Noorwegen of IJsland je dorpje zou gaan bouwen). Nogmaals, wat dan?
En of ze wat kunnen doen om jullie van een stuk land af te krijgen waar jullie niets voor betalen. En contracten? Nee, zo werkt dat niet!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou ze kunnen niet zoveel doen als we er al zitten. Dan blijven we er lekker zitten. Leggen we uit wat we doen. En dat we niet schadelijk zijn voor de omgeving. En dus sluiten we dan een contract zodat we vreedzaam verder leven.
En dan komt de locale equivalent van de ME langs om je van je veld te trappen. Landen hebben wetten en regels, weet je wel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:19 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou ze kunnen niet zoveel doen als we er al zitten. Dan blijven we er lekker zitten. Leggen we uit wat we doen. En dat we niet schadelijk zijn voor de omgeving. En dus sluiten we dan een contract zodat we vreedzaam verder leven.
Ach natuurlijk, daar komt de inspiratie vandaanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef theguyver het volgende:
tribalwars als je je nou eerst ff aanmeld voor tribalwars en daarin even een dorpje maakt..
kan je mooi oefenen
http://www.tribalwars.nl/
Jup, moest er al gelijk aan denken toen ik voor eerst zijn naam over het forum zag flitsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach natuurlijk, daar komt de inspiratie vandaanDorpje groot genoeg? Start een dorpje iets verderop.
Dat speel ik al daarom heet ik ok zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:33 schreef theguyver het volgende:
tribalwars als je je nou eerst ff aanmeld voor tribalwars en daarin even een dorpje maakt..
kan je mooi oefenen
http://www.tribalwars.nl/
Travian is beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat speel ik al daarom heet ik ok zo
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee daar komt het idee niet vandaan.
Nee daar komt het idee niet vandaan. .Maar zo zie ik de ideale maatschappij heb me misschien laten bij invloeden door bepaalde mensen. Maar er alleen maar over praten over hoe het opstaan is heeft geen zin.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Travian is beter.
maar komt daar het idee ook vandaan, of van een vorig topic? want daar pleite iemand er namelijk al voor. voor dit topic bestond..
Bladgroentes hebben niet zo heel veel zonlicht nodig. Kweek zelf ook sla in mijn tuin waar erg weinig zonlicht komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Welke planten produceren dan nog een beetje fatsoenlijke hoeveelheden voedsel bij weinig licht?
Wat is dit nou weer voor reactie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Ha, verstand van de natuur. Ik durf te wedden dat hij nog nooit met z'n vingers in de aarde heeft gezeten.
En moet je daar trots op zijn dat je in deze fucked up maatschappij mee kan draaien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Denk je echt dat deze kerel normaal kan meedraaien in onze maatschappij?
Kweek ook wat groeten in een kleine moestuin. Om de paar dagen een paar tomaten. En binnenkort een grote lading tuinbomen. En help mijn oma wel eens me met haar tuintje dus heb wel redelijk tuin ervaring.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor reactie?
In ieder geval weer belachelijk zielig zoals we van je gewend zijn EMS. Durf te wedden dat Tribal veel meer feeling met de Aarde heeft als zon closeminded fuckhead als jij.
In de zomer wellicht. In de winter heb je veel minder uren daglicht op een dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 02:02 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Bladgroentes hebben niet zo heel veel zonlicht nodig. Kweek zelf ook sla in mijn tuin waar erg weinig zonlicht komt.
Denk dat je je daar heel erg in vergist. Denk je dat ze gek zijn in Schotland?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:30 schreef Tingo het volgende:
Ik denk dat 'n kleine ouwe cottage met 'n stukje land erbij in Schotland kost niet erg veel.
Tuurlijk en het is ook niet de bedoeling om tribal zijn grote droom te ontnemen, maar enige realiteitszin is niet onbelangrijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft op zich gelijk hoor, kost naar verhouding niet zo gek veel. Vanaf een 50,0000 heb je al een stuk(je) land, maargoed, als ik zo rondkijk zitten er altijd nog wel andere mensen in de buurt.
Maargoed, Schotland is dan ook niet 'onbevolkt'.
Dit is wel leuk, trouwens: http://www.rightmove.co.u(...)operty-37093378.html
En jij weet ook alles over t huizen markt in Schotland natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat je je daar heel erg in vergist. Denk je dat ze gek zijn in Schotland?
Er zijn ook andere plekken in Schotland die zijn nog 'goedkoper'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:14 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft op zich gelijk hoor, kost naar verhouding niet zo gek veel. Vanaf een 50,0000 heb je al een stuk(je) land, maargoed, als ik zo rondkijk zitten er altijd nog wel andere mensen in de buurt.
Maargoed, Schotland is dan ook niet 'onbevolkt'.
Dit is wel leuk, trouwens: http://www.rightmove.co.u(...)operty-37093378.html
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
En jij weet ook alles over t huizen markt in Schotland natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |