Waarom?quote:Op zondag 1 september 2013 18:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar met meer gelijkheid heb je dat aso gedraag minder.
Dat mensen ondanks hun goede bedoelingen op een gegeven moment toch machtsspelletjes gaan spelen. Soms over de onbenulligste dingen.quote:
Ja, dat is ook een probleem. Als je iedereen bij elke beslissing wil betrekken krijg je vrijwel niets meer gedaan. Ben je alleen nog maar aan het vergaderen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zag het ook bij Occupy Amsterdam bijvoorbeeld. Daar gingen de vergaderingen op een gegeven moment over een pot pindakaas.
maar hoe pak je zoiets aan volgens jouw.quote:Op zondag 1 september 2013 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mensen ondanks hun goede bedoelingen op een gegeven moment toch machtsspelletjes gaan spelen. Soms over de onbenulligste dingen.
Ik weet het echt niet tribal.quote:Op zondag 1 september 2013 19:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
maar hoe pak je zoiets aan volgens jouw.
En het bestuur wordt om de zoveel jaar helemaal vervangen. En als iemand zich misdraagt gaat hij uit het bestuur. Wordt dat ook niet een beetje aangeleerd in dit systeem ego?quote:Op zondag 1 september 2013 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet tribal.
Denk dat een ideale wereld niet bestaat. Mensen blijven mensen.
Dat is precies zoals het nu ook al werkt,quote:Op zondag 1 september 2013 19:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En het bestuur wordt om de zoveel jaar helemaal vervangen. En als iemand zich misdraagt gaat hij uit het bestuur.
En hoe is dat anders dan de huidige situatie?quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef tribalwars het volgende:
toch denk ik dat het actieve democratie de beste optie is. En als mensen in het bestuur zich te veel misdraagt gedraag worden ze van de functie afgegooid. Meer kun je er niet aan doen.
Daarin wordt er alleen maar het bestuur gekozen. Hier heb je bij elke belangrijke stap ook nog het volk wat meebeslist. En je hebt kleine dorpen dat scheelt misschien ook wel wat.quote:Op zondag 1 september 2013 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En hoe is dat anders dan de huidige situatie?
Is het beter om 'het volk dat meebeslist' te schrappen?quote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarin wordt er alleen maar het bestuur gekozen. Hier heb je bij elke belangrijke stap ook nog het volk wat meebeslist. En je hebt kleine dorpen dat scheelt misschien ook wel wat.
Die optie heb je nu ook. Als je lid wordt van een politieke partij kan je via die route ook je stem laten horen.quote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarin wordt er alleen maar het bestuur gekozen. Hier heb je bij elke belangrijke stap ook nog het volk wat meebeslist. En je hebt kleine dorpen dat scheelt misschien ook wel wat.
Als het officiele verhaal van Jonestown klopt ....dat is 'n andere punt.quote:Op zondag 1 september 2013 23:48 schreef Remqo het volgende:
Ik moest ineens denken aan Jonestown.
Hoewel het om een sekte ging, probeerde Jim Jones ook een eigen maatschappij op te bouwen in Guyana. Dat liep ook niet helemaal goed af..
http://en.wikipedia.org/wiki/Jonestown
En daar gaan we weer ...quote:Op maandag 2 september 2013 09:38 schreef Tingo het volgende:
Als het officiele verhaal van Jonestown klopt ....dat is 'n andere punt.
Ik weet t niet,Is mogelijk.Ik zal 'n topic openen wanneer ik heb wat meer gelezen over.quote:Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daar gaan we weer ...
Die audio-opnames tijdens de massacre in Jonestown zijn ook fake zeker?
Dit kan met geen mogelijkheid als false flag of hoax worden bestempeld al ben ik bang dat er pogingen worden gedaan.quote:Op maandag 2 september 2013 10:00 schreef Copycat het volgende:
Ja, alles kan ... Het is alleen erg far fetched , zeker met de aanwezige audio.
Goede doc. in dit verband:
heb je de de beelden ook gezien?quote:Op maandag 2 september 2013 09:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Als het officiele verhaal van Jonestown klopt ....dat is 'n andere punt.
Tribalwars als dictator?quote:Op maandag 2 september 2013 10:39 schreef motorbloempje het volgende:
Een community met zonder ongelijke regels maar met een leider... Tsja...
Dat met veel dingen waarheid is zeker in deze tijd moeilijk voor handen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit kan met geen mogelijkheid als false flag of hoax worden bestempeld al ben ik bang dat er pogingen worden gedaan.
Dus in jouwe ogen is het officiele verhaal correct?quote:Op maandag 2 september 2013 10:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit kan met geen mogelijkheid als false flag of hoax worden bestempeld al ben ik bang dat er pogingen worden gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |