Dit dus. Slotje.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:22 schreef Queller het volgende:
Nee. Een spaarrekening is geen betaalrekening.
En wat FOK! zegt is waar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef expiratorial het volgende:
Ik lees tegenstrijdige verhalen op het net dus vraag het hier even.
ja maar natuurlijk! daar heb ik het volste vertrouwen in!quote:
Klopt, wel naar een spaarrekening, niet van een spaarrekening.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef Flurry het volgende:
bij mijn ABN spaarrekening kan dat overigens wel
Ja kan. Andersom nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef expiratorial het volgende:
Is het mogelijk bij de Rabobank om een particulier een betaling te laten doen linea recta op je spaarrekening? Ik lees tegenstrijdige verhalen op het net dus vraag het hier even.
Wat zeiden ze aan de telefoon?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:06 schreef expiratorial het volgende:
oke. nou to be sure bel ik morgen wel even,dan moet de betalende maar even wachten op het oordeel. bedankt voor de reacties
"Ja, vraag het maar op Fok!, dahag!"quote:
Hahahaha heel bijzonder dit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:47 schreef expiratorial het volgende:
bij een internetspaarrekening kan het niet maar bij een gewone kan het eigenlijk wel maar omdat het er niet voor bedoeld is kan het zijn dat ze het afkeuren en dan terugstorten op de rekening van degene die de storting heeft gedaan
en je zit bij de rabo?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef exode het volgende:
Ja hoor, het gebeurt bij mij elke maand van 4 verschillende rekeningen van 3 verschillende banken.
(Waarom? Wij sparen met een vriendengroepje steeds een jaar voor een citytrip. Iedereen maakt ¤30 over op mijn spaarrekening en daar betalen we dan alles voor: tickets etc. Leuke manier van samen naar het weekend toeleven)
dat kan dus juist niet zeiden ze. omdat dat gekoppeld is aan je eigen rekening en alleen jij kan daar op storten. stom ook,mijn gewone spaarrekening staat toch ook op mijn naam en dan zou het wel kunnen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:01 schreef Mallet het volgende:
Op een Rabo InternetSpaarrekening kan je rechtstreeks geld laten storten dat afkomstig is van andermans rekening.
Laat anders gewoon iemand uit je omgeving eens 0,10 cent direct overmaken naar je spaarrekening. Geloof me, dit is gewoon mogelijk. Ik denk dat de medewerker hier niet van op de hoogte is omdat je normaal alleen aan je eigen geld kan komen door het eerst over te boeken naar de betaalrekening. Ik kan bijvoorbeeld in Rabo Internetbankieren ook direct van InternetSparen naar InternetSparen boeken (ik heb twee rekeningen).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:55 schreef expiratorial het volgende:
[..]
dat kan dus juist niet zeiden ze. omdat dat gekoppeld is aan je eigen rekening en alleen jij kan daar op storten. stom ook,mijn gewone spaarrekening staat toch ook op mijn naam en dan zou het wel kunnen?
Yes en 2 mensen die het overmaken ook, 1 bij ABN en 1 bij Postbank (of ING is dat tegenwoordig toch?)quote:
Gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:56 schreef Mallet het volgende:
[..]
Laat anders gewoon iemand uit je omgeving eens 0,10 cent direct overmaken naar je spaarrekening. Geloof me, dit is gewoon mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |