Ik weet alleen de grotlamp in de slaapzak nog, maar dat is alweer 3 hunts geledenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:15 schreef essnhills het volgende:
Vorige hunt was er iets met deze glazen in combinatie met dat werkbankje, maar ik ben de grap kwijt![]()
Je kunt altijd blijven hopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:15 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is het niks, gekkie.
Dat ja.quote:
Oh, ik dacht als totaalset in je kastquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom maar dat spreekt me dan weer niet aan
Ohja dat was ook zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik weet alleen de grotlamp in de slaapzak nog, maar dat is alweer 3 hunts geleden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ja.
Denken de mensen die dit kopen dat ze de grap van de avond maken op een verjaardag ofzo. "oooh zooo grappig, Annie had glazen en die waren GEDEUKT"
Hihaho.
Hihi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wou het ook zeggen, maar toen was het topic inene vol
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ja.
Denken de mensen die dit kopen dat ze de grap van de avond maken op een verjaardag ofzo. "oooh zooo grappig, Annie had glazen en die waren GEDEUKT"
Hihaho.
Oh van die mensen die dan de hele avond grappen: hey...kreuk mijn glazen niet zoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat ja.
Hihaho.
Ohja die wijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hihi.
Nouja, was iets van Mannesman bijzettafeltje, waar je dan die glazen op kon zetten toch? En daar dan de wijn uit drinken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh van die mensen die dan de hele avond grappen: hey...kreuk mijn glazen niet zo![]()
![]()
![]()
hoeveel SDtjes heb jij gekoopt dan?quote:
Wacht, bestaat het nou wel of niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht als totaalset in je kast
komt die weer hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80094014/
In die kettingstandaard voor de verbaasde visitequote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hihi.
Nouja, was iets van Mannesman bijzettafeltje, waar je dan die glazen op kon zetten toch? En daar dan de wijn uit drinken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wacht, bestaat het nou wel of niet?
Ik houd denk ik niet van porselein.
Ja, er bestaat ook een witte niet doorzichtige versie van deze glazenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh van die mensen die dan de hele avond grappen: hey...kreuk mijn glazen niet zo![]()
![]()
![]()
The Horror.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja het bestaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |