hakken kun je elk moment uit doen neptieten nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is je fysiek anders voordoen dan je bent
Die er niet op kan lopen maar dat wel doet mag je houden hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Weet niet hoor, houding en kont etc verandert ook wel helemaal.
Een vrouw die geen hakken aandoet of er niet kan op lopen is veeleer afknapper voor mij. Maargoed die stuur ik dan jou kant op
Klopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hakken kun je elk moment uit doen neptieten niet
Ik draag nooit hakken ben je nu afgeknapt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef bobbiey het volgende:
Een vrouw die geen hakken aandoet is veeleer afknapper voor mij
je ziet toch dat ze hakken aan heeftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het is je fysiek anders voordoen dan je bent
Huh wat heeft nuchter zijn er nou weer mee te makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die er niet op kan lopen maar dat wel doet mag je houden hoor
Prima deal verder, geef mij maar nuchtere deernes
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
je ziet toch dat ze hakken aan heeft
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Een vrouw die geen hakken aandoet of er niet kan op lopen is veeleer afknapper voor mij. Maargoed die stuur ik dan jou kant op
Heb niets gezegd over alcohol in het bloed van die deernes.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die er niet op kan lopen maar dat wel doet mag je houden hoor
Prima deal verder, geef mij maar nuchtere deernes
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
hoe zijn die 2 dingen dan vergelijkbaar. als neptieten in feite permanent zijn
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ja je loopt anders met hakken dat is duidelijk. Je kont verandert echt niet hoor, ziet er gewoon wat beter uit heb je ook als je op je tenen loopt.quote:
Jij bent ook anti make-up en parfum dan? Of haren kleuren/stijlen/wat ze er ook mee doen om het zo mooi te makenquote:
Nuchter als in down to earth, niet als in net voor een operatiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Huh wat heeft nuchter zijn er nou weer mee te maken
Ben je ook tegen bh'squote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
[..]![]()
Tevens: omdat het beide uitstraling-veranderend zijn. Of het permanent is of niet doet daar toch niet aan af?
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben je ook tegen bh'sEn mascara
Want alle meiden die niet op hakken lopen zijn down to earthquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nuchter als in down to earth, niet als in net voor een operatie
Anti-overdaad-om-indruk-te-maken ja. Of het nou hakken, tieten, parfum, make-up of vingerhoedjes zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Jij bent ook anti make-up en parfum dan? Of haren kleuren/stijlen/wat ze er ook mee doen om het zo mooi te maken
Maatje 44 zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want alle meiden die niet op hakken lopen zijn down to earth
Dat zegt ie niet, wel dat alle meiden die hakken dragen niet down to earth zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Want alle meiden die niet op hakken lopen zijn down to earth
Maatje 44quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Maatje 44 zeker?![]()
Ken je grijs? Zit zo tussen zwart en wit in. Heel breed gebied
Ik was jou gister ook kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maatje 44Je bent mij helemaal kwijt
Typisch lokte ons weg met sushiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik was jou gister ook kwijt
Bh's zijn comfortverhogend, dat is wat anders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben je ook tegen bh'sEn mascara
Lange tenenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maatje 44Je bent mij helemaal kwijt
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:40 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dat zegt ie niet, wel dat alle meiden die hoge hakken dragen niet down to earth zijn.
Daar heeft ie wel een punt, maar die ene uitzondering is het dan tenminste wel waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |