En wie was dat dan wel.. Willen we graag weten zodat we die schrapert volgende keer kunnen uitsluiten van een FHF actiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ging dubbel![]()
1 aanmelder heeft zich afgemeld omdat die extra 30 euri aan de neus voorbij ging....![]()
Da's fijn.....
Wat ben je toch ook een lief maar maf mens he!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:23 schreef knoblaucha6 het volgende:
Heb ik weer.....en toen werd het haast een mini-soap... aanbieder belde net, ze trekt haar bonnen terug want ze had ineens zelf een liefhebber gevonden![]()
Afijn, dat kan. Prima, kan gebeuren maar toch![]()
Dus ben ik net braaf naar Primera gehobbeld en heb dezelfde 3 kaarten gehaald want belofte maakt immers schuld.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ging dubbel![]()
1 aanmelder heeft zich afgemeld omdat die extra 30 euri aan de neus voorbij ging....![]()
Da's fijn.....
De mijne ook, ik heb hem inmiddels al weer dicht getimmerd want ik zag er met open bek nogal extra stupide uit, en jij kent mij hoofdquote:
En dat is één van de redenen waarom we geld en FHF zoveel mogelijk gescheiden willen laten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:29 schreef D_affie het volgende:
Misschien is het voor de mensen hier ook wel fijn om te weten dat hij goed terecht komt en niet bij iemand die het voor geld doet ( waar overigens ook me mond van openviel) Maar ik ben dus de gelukkige winnaar, en wat knoblaucha al zei ze maakt er een klein gezinnetje erg gelukkig mee
Omg wat erg!! Sta er ook van te kijken terwijl ik het lees.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:45 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik ging dubbel![]()
1 aanmelder heeft zich afgemeld omdat die extra 30 euri aan de neus voorbij ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |