Jaa ik zag 'm ook vandaag al ergens. Vet grappigquote:
juustemquote:
quote:
hier keerlquote:
quote:
jowquote:
Selmaquote:
Wouterquote:Op zondag 8 september 2013 09:46 schreef rulerofdeath het volgende:
goedemorgen allen
voetbal ging niet door. sta je net op het veld warm te lopen, krijg je dat te horen.
jazeker wel. Daarom ging het niet doorquote:
Ik voel me goed maar merk dat het eigenlijk niet goed gaat.quote:
hmm, dat is klote.quote:Op zondag 8 september 2013 09:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik voel me goed maar merk dat het eigenlijk niet goed gaat.
Oh oke.quote:Op zondag 8 september 2013 09:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wel. Daarom ging het niet door
eerst kregen we te horen dat het doorging. Iedereen trok toen de kleren aan. En toen we aan het warmlopen waren, kregen we te horen dat het niet door ging.
Nee.quote:Op zondag 8 september 2013 09:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, dat is klote.![]()
laatste tijd nog veel bij de arts geweest?
tjah, niemand had er zin aan, maarja als de scheids in eerste instantie zegt dat het doorgaat, dan zul je toch echt moeten voetballenquote:Op zondag 8 september 2013 10:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oh oke.Ik verwachte niet dat jullie in de regen wilden voetballen. Niemand gaat vrijwillig in de regen staan namelijk.
oke, krijg je nog controle's dan?quote:
Tuurlijk, ff checken of ik nog leef.quote:Op zondag 8 september 2013 10:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, niemand had er zin aan, maarja als de scheids in eerste instantie zegt dat het doorgaat, dan zul je toch echt moeten voetballen
[..]
oke, krijg je nog controle's dan?
Bij jullie de competitie dus al begonnen?quote:Op zondag 8 september 2013 09:50 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jazeker wel. Daarom ging het niet door
eerst kregen we te horen dat het doorging. Iedereen trok toen de kleren aan. En toen we aan het warmlopen waren, kregen we te horen dat het niet door ging.
nee, was ook beker.quote:Op zondag 8 september 2013 13:15 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Bij jullie de competitie dus al begonnen?
Wij gister met 9-3 gewonnen maar helaas niet door in de beker![]()
Nu maar volledig richten op de competitie die ook zwaar zat wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |