Mensenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen die nu niet in GMT+1 zitten
Mensen die dat wel zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Zit nu in GMT+2quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Polen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Gok-it we moeten volgend jaar als ik terug ben samen gaan liften man. Met z'n tweeën naar Hongarije liften of zo. Of Scandinavië.
Naar Noord-Korea #yoloquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Gok-it we moeten volgend jaar als ik terug ben samen gaan liften man. Met z'n tweeën naar Hongarije liften of zo. Of Scandinavië.
Scandinavië lijkt me niet heel chill. Via Denemarken is fucking duur dus lijkt me vrij lastig liften en via Rusland is heel rustig dus ook lastig liften.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Toto69 het volgende:
Nja, naar 't zuiden kan ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Scandinavië lijkt me niet heel chill. Via Denemarken is fucking duur dus lijkt me vrij lastig liften en via Rusland is heel rustig dus ook lastig liften.
Weet je hoe duur Scandinavië isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Nee man, we kunnen naar de Noordkaap gaan.
Dat is wel tof ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gozer, dan liften we naar Boedapest of zo.
Gewoon beginnen vlakbij Arnhem, daar is namelijk de hoofdroute naar Boedapestquote:
of onthoofd in de berm.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen vlakbij Arnhem, daar is namelijk de hoofdroute naar Boedapestbij een bepaald tankstation. Grote kans dat je een dag later in Boedapest staat.
Als je een dag later al in Boedapest bent, waarom dan niet verderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon beginnen vlakbij Arnhem, daar is namelijk de hoofdroute naar Boedapestbij een bepaald tankstation. Grote kans dat je een dag later in Boedapest staat.
Liften in Europa is wel veilig hoorquote:
Bah man, niet naar Turkije.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je een dag later al in Boedapest bent, waarom dan niet verder![]()
Istanboel bijvoorbeeld.
Istanboel is een vette stad manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bah man, niet naar Turkije.
Doe dan Kroatië of zo.
Nahquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Istanboel is een vette stad manDaar wil je echt wel heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |