Ja het ging ineens toch wel heel hardquote:
Maar moet Meersman en Fenn in zijn eigen ploeg voor zich dulden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:33 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stybar is wel een goede sprinter.
En dat zonder Wiggo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Haha ze zijn vandaag vertrokken uit Sober.
Zwaar parcours ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja het ging ineens toch wel heel hard
Oh.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar moet Meersman en Fenn in zijn eigen ploeg voor zich dulden.
Jij noemt hem kanidaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet zo gek met een gebroken schouderblad nog niet zo lang geleden.
'we'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Blijft balen dat we bos niet hebben.
Que?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Flikker eens op joh, kut Argos. Mafketels.
Achter Euskaltel fietsen. Doe je niet.quote:
Goed punt, had ik moeten weten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Achter Euskaltel fietsen. Doe je niet.
Spaanse regiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:43 schreef OProg het volgende:
En weer fantastisch in beeld gebracht.
Bolequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Was die Vacansoleil Markus?
Als je ziet hoeveel er vandaag nog gelost werden, denk ik dat het te lastig was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet Markus ook niet eens meesprinten? Of was het vandaag te heuvelachtig?
Morgen dan maar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel er vandaag nog gelost werden, denk ik dat het te lastig was.
Gaat mijn tourcoach euh Vueltacoach weer naar de kloten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:48 schreef Slobeend het volgende:
Argos rijdt dus toch voor Arndt en niet voor Rensburg.
Hier ook inderdaad. En Richeze vergeten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat mijn tourcoach euh Vueltacoach weer naar de kloten.
Dat is die van mij toch al.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat mijn tourcoach euh Vueltacoach weer naar de kloten.
Iig vandaag nog.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij sta ik nog bovenaan de subpoule, maar voor hoelang
De samenvatting aan het inspreken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:56 schreef Pino112 het volgende:
Ah, ze zijn weer backstage aan het praten bij de NOS
Ja best welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
De samenvatting aan het inspreken.
Wel knullig zo
DeMart hoeft het niet in te spreken, die doet het gewoon livequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:59 schreef Wombcat het volgende:
Ja, doe nog maar effe één keer opnieuw
Met elke keer weer een nieuw record aan fouten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DeMart hoeft het niet in te spreken, die doet het gewoon live
Ik wil Mart daarvoor bedanken: Senk Joe Mart.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
DeMart hoeft het niet in te spreken, die doet het gewoon live
Is Sink Joe dan niet beter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn In Memoriam over Mart zal ook die titel hebben.
Hij mag dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met elke keer weer een nieuw record aan fouten.
Wishful sinking.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn In Memoriam over Mart zal ook die titel hebben.
Was inderdaad vrij amateuristisch. Als D&D dat gezegd hadden, was de wereld weer te klein geweest. Zeker ook omdat Gerrans in de 2e etappe hard op zijn plaat is gegaan.quote:
Inderdaad. Vind het ook laf dat niemand hier eerder duidelijk wass dat de Belg vandaag door de mand is gevallen. (neem aan dat de meesten daar keken)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was inderdaad vrij amateuristisch. Als D&D dat gezegd hadden, was de wereld weer te klein geweest. Zeker ook omdat Gerrans in de 2e etappe hard op zijn plaat is gegaan.
Volgens mij zeiden ze maar één keer Gerrans en niet voortdurend, 6 meter na de streep hadden ze het gecorrigeerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was inderdaad vrij amateuristisch. Als D&D dat gezegd hadden, was de wereld weer te klein geweest. Zeker ook omdat Gerrans in de 2e etappe hard op zijn plaat is gegaan.
Even na de finish zagen ze inderdaad dat het startnummer 178 en dus Matthews was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze maar één keer Gerrans en niet voortdurend, 6 meter na de streep hadden ze het gecorrigeerd.
Dat wel, maar ze zeiden zeker 2, 3 keer Gerrans. Daarna zagen ze inderdaad het nummer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij zeiden ze maar één keer Gerrans en niet voortdurend, 6 meter na de streep hadden ze het gecorrigeerd.
Great talent, alleen jammer dat ie bij Rabo niet zo veel won.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 28-08-2013 om 23:52:53Congrats @blingmatthews . Nice to see you winning a big one. #greattalent #Vuelta reageer retweet
Hij won in z'n eerste jaar drie koersen (net zoveel als dit jaar tot nu toe), prima voor iemand van 20 jaar. Hij was in z'n Rabo-periode ook helemaal niet bijzonder in vlakke sprints, wat door sommigen wel verondersteld werd. Dat lijkt nu wat meer te komen, hoewel dit bepaald geen representatief sprintersveld is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:58 schreef Pino112 het volgende:
Great talent, alleen jammer dat ie bij Rabo niet zo veel won.twitter:erikbreukink twitterde op woensdag 28-08-2013 om 23:52:53Congrats @blingmatthews . Nice to see you winning a big one. #greattalent #Vuelta reageer retweet
Blauwe lucht ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef Syntix het volgende:
Wat denken we vandaag van de etappe, Sky weer?
Weer niet winnen ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef Syntix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sprint.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:26 schreef Syntix het volgende:
En om daar op verder te gaan, Matthews, EBH en Meersman met name, en daarachter wat lui als Farrar, Markus, Arndt ofzo.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En om daar op verder te gaan, Matthews, EBH en Meersman met name, en daarachter wat lui als Farrar, Markus, Arndt ofzo.
Denk het wel, zou de wereld/samenleving ten goede komen.quote:
EBH FTWquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En om daar op verder te gaan, Matthews, EBH en Meersman met name, en daarachter wat lui als Farrar, Markus, Arndt ofzo.
Ik ben doorgaans wel fan van Noren, dus daar zou ik prima mee kunnen levenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:36 schreef Syntix het volgende:
[..]
Denk het wel, zou de wereld/samenleving ten goede komen.
[..]
EBH FTW
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Marcoss het volgende:
Mollema 3de geworden bij de tussensprint, pakt daardoor 1 boniseconde
Of is het voor de puntentrui?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:08 schreef Marcoss het volgende:
Mollema 3de geworden bij de tussensprint, pakt daardoor 1 boniseconde
Wordt je neergeschoten als je meer dan 1 woord typt?quote:
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wordt je neergeschoten als je meer dan 1 woord typt?
Zou ook kunnen ja, al denk ik dat Mollema daar enkel kans maakt als hij ook in de bergritten regelmatig top-3 zit. Anders zijn Rodriguez en Valverde onmogelijk bij te houden, wat dat betreft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Of is het voor de puntentrui?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:21 schreef Kun-Aguero het volgende:
Zon sprint etappe is helemaal zuigend als er geen goede sprinters zijn.
Joris van den Bergquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:32 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wie is deze commentator? Klinkt beter dan die figuren van gisteren en eergisteren.
Die brengt wel vaker renners naar de finish.quote:
heb zo'n idee dat als Martin niet zo veel achter zich gekeken had, en niet zoveel van zijn lijn afweek in de laatste meters dat hij hem had kunnen hebben..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:07 schreef Byzantynixschii het volgende:
5 meter voor de finish man.
Hij heeft vooral als baanwielrenner naam gemaakt, tot een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
Ken Morkov alleen toen hij puntjes sprokkelde voor de Bergtrui.
Het is een goede renner, maar wel een die alleen in een matig veld een sprint zal winnen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:10 schreef IbanMayo het volgende:
Tis wel een baanrenner die zijn over het algemeen vrij snel, maar dit... nee
Gesink nog bij Lowik Meubel-van Losserquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:12 schreef heywoodu het volgende:
Ah, ik wist wel dat ik Morkov voor het eerst heb gezien tijdens een tijdrit hier in Nunspeet:
http://autobus.cyclingnew(...)olympia05/olympia055
Best veel bekende namen wel trouwens daar, Gesink, Terpstra en Hoogerland
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kan iemand mij deze uitslag uitleggen?
Kittel en Degenkolb hebben het vliegtuig naar Spanje gemist.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wtf Morkov.
En zijn dit niet de etappes voor Argos? en dan is hun beste courreur 15e.
Van omkijken hoef je niet langzamer te gaan fietsen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:09 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
heb zo'n idee dat als Martin niet zo veel achter zich gekeken had, en niet zoveel van zijn lijn afweek in de laatste meters dat hij hem had kunnen hebben..
John en Marcel doen niet mee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wtf Morkov.
En zijn dit niet de etappes voor Argos? en dan is hun beste courreur 15e.
Ja zover was ik nog. Maar ze hebben toch mannen als Arndt, Janse van Rensburg die kort moeten kunnen finishen. En Sinkeldam dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
John en Marcel doen niet mee.
Tja, EBH moet ook veel korter kunnen finishen, Markus ook, het was gewoon een hele rare finishquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja zover was ik nog. Maar ze hebben toch mannen als Arndt, Janse van Rensburg die kort moeten kunnen finishen. En Sinkeldam dan.
twitter:olegtinkov twitterde op donderdag 29-08-2013 om 19:42:00MICHAEL MORKOV HAD A NICE GIFT TO MY WIFE'S BIRTHDAY TODAY). COOL AND STYLISH. REAL GENTLEMAN , NOT LIKE CONTA, WHO EVEN COULDN'T SAY HI. reageer retweet
Lekker trollen die Tinkovquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
twitter:olegtinkov twitterde op donderdag 29-08-2013 om 19:42:00MICHAEL MORKOV HAD A NICE GIFT TO MY WIFE'S BIRTHDAY TODAY). COOL AND STYLISH. REAL GENTLEMAN , NOT LIKE CONTA, WHO EVEN COULDN'T SAY HI. reageer retweet
Damn.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
wat een ventquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Markus was zelfs gelost blijkbaar. Net zoals Westra en Poels trouwensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, EBH moet ook veel korter kunnen finishen, Markus ook
Ze hebben er qua trein alles aan gedaan, ik denk dat ze de sprints beter kunnen opgeven voor de Vuelta.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja zover was ik nog. Maar ze hebben toch mannen als Arndt, Janse van Rensburg die kort moeten kunnen finishen. En Sinkeldam dan.
Dat meen je nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Deze manquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Nouja, dit was niet echt een normale sprint te noemen, kijk maar eens naar de uitslag. En ik zag Sinkeldam een paar km voor de streep dacht ik dwars door de wind moeten rijden. Ook niet echt handig.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze hebben er qua trein alles aan gedaan, ik denk dat ze de sprints beter kunnen opgeven voor de Vuelta.
Ik moet deze man gaan volgen. Hij streeft hetzelfde niveau na als mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Gisteren was het inderdaad een gezellige chaos (maar toch: zonder Argos zou Martin wel weggebleven zijn denk ik). Maar eergisteren reden ze ook erg veel op kop, en kwamen ze er ook niet echt aan te pas.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Nouja, dit was niet echt een normale sprint te noemen, kijk maar eens naar de uitslag. En ik zag Sinkeldam een paar km voor de streep dacht ik dwars door de wind moeten rijden. Ook niet echt handig.
twitter:olegtinkov twitterde op donderdag 29-08-2013 om 20:04:42@Nnietop89 @albertocontador i dont have Spanish meat, if i would have one, I would have won Tour de France 2014))) reageer retweet
Zeker. De tering.quote:
Matig peloton vooral.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, toch niet zo'n hele matige aanval.
Ja, dit slaat niet echt ergens op.quote:
Valt goed mee inderdaad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hmm, toch niet zo'n hele matige aanval.
Wagner.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Is het Brown? Nee, dat kan niet.
Zijn ook niet veel echte sprinters hier.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:33 schreef Mani89 het volgende:
Wat een rare uitslagen toch deze Vuelta
er zijn wel sprinters, maar geen ploegen die de laatste kilometers volledig kunnen controleren om het ook echt een massasprint te laten worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn ook niet veel echte sprinters hier.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Maar Flecha dagelijks in de top 5 is wel héél bizar.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zijn ook niet veel echte sprinters hier.
Dat klopt wel, maar Matthews (de beste sprinter?) is ook niet constant. Farrar is ook nergens te bekennen. Lijkt niet echt een sprinter te zijn die constant in de top 5 kan eindigen, laat staan meer dan 2 etappes te winnen. Al kan dat inderdaad aan liggen dat hun ploeg niet goed genoeg is om ze van voren te houden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maar Flecha dagelijks in de top 5 is wel héél bizar.
Stybar blijft Boom imiteren. Vooraan in Parijs-Roubaix, Eneco gewonnen en nu een Vuelta-rit.
een solo met zijn tweeën.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:35 schreef franklop het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ar_slaagt_wel__.html
Goede titel
quote:Martin was taken to hospital yesterday evening for evaluation and after a couple of hours there, released to go back to the team hotel. He suffered multiple abrasions to his right side, but also incurred a blow to the head. It was the latter which was of most concern to the team doctors, who decided to make another assessment this morning prior to the start.
Martin told VeloNation that he won’t continue in the Vuelta. “I’m out of the race – the concussion is pretty bad.”
Huzarski heeft koersinzicht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:30 schreef Marcoss het volgende:
Huzarski zat in de kopgroep, maar doordat hij op 45 seconden staat in het klassement, werd hij door z'n vluchtgenoten gedwongen om zich terug te laten zakken. Dat deed hij en nu rijdt z'n ploeg op kop om de vlucht terug te halen
Ik zat van de week de samenvattingen van alle etappes ff te kijken, de enige keer dat ik Hoogerland zag dat ie aan de doktersauto hing, en de dokter zijn apparaatje liet vallenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:49 schreef Slobeend het volgende:
Doet Hoogerland wel mee eigenlijk? Weer niet in de kopgroep.
wie is dat?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:38 schreef Kun-Aguero het volgende:
Absoluut niet Nibali raapt ze op.
Wie is deze Syntix figuur waar ik zoveel over hoor? Het is echt een Fok! held heb ik gehoord...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:41 schreef Sautor het volgende:
Nog steeds serieus op Syntix posts reageren
Vincenzo Nibali (Messina, 14 november 1984) is een Italiaans wielrenner.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
geschut zomg lol
sta jij even voor schud
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
In 2012 reed Nibali de Ronde van Frankrijk. Hij eindigde als derde in het algemeen klassement, achter de Britten Bradley Wiggins en Chris Froome.
koers = saai.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:31 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze rijden nog vlak, dus niet zo boeiend.
Zometeen ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:30 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Dit is best een leuke etappe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |