SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Di Maria heeft ook net gezegd dat hij niet weg wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik las zojuist dat Di Maria, Benzema en Özil/Modric dan vrij waren om te gaan.
Die van Soen-Kwan Cho is zeker beterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:47 schreef wonton het volgende:
[..]
Zijn techniek is niet goed genoeg voor de premier league.
Ik denk dat ze alle 3 gewoon vertrekken met het juiste bod en een goed salaris + CL-deelname.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Di Maria heeft ook net gezegd dat hij niet weg wil.
Benzema gaan ze ook niet verkopen, omdat hij allround gewoon een geweldige spits is als hij in vorm is
Modric kan misschien.
Als Real Benzema verkoopt zijn ze echt dom bezig en met Di Maria heb je echt een super sub.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze alle 3 gewoon vertrekken met het juiste bod en een goed salaris + CL-deelname.
Als Bale er daadwerkelijk heen gaat, kan ik me daarentegen ook moeilijk voorstellen dat ze alle 3 blijven. Er gaat er denk ik in ieder geval 1 van weg. Modric heeft daarop de meeste kans.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als Real Benzema verkoopt zijn ze echt dom bezig en met Di Maria heb je echt een super sub.
Modric word een van de belangrijkste spelers dit jaar dus lijkt me onwaarschijnlijk dat Ancelotti heb nu verkoopt.
congratsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef v0lt026 het volgende:
Ja ja ja! Gisteren afgestuurd met een 8,5!! Dus vanaf heden mogen jullie mij v0lt-MSc noemen ipv v0lt026
Woow, wat een baas ben jij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef v0lt026 het volgende:
Ja ja ja! Gisteren afgestuurd met een 8,5!! Dus vanaf heden mogen jullie mij v0lt-MSc noemen ipv v0lt026
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef Maver24 het volgende:
Wie verwachten we trouwens deze week in de TOTW. Heb geen prediction thread bekeken ofzo
Suarezquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:01 schreef Maver24 het volgende:
Wie verwachten we trouwens deze week in de TOTW. Heb geen prediction thread bekeken ofzo
Ga misschien wel een artikel schrijven ja dat gewoon een verkorte versie van m'n scriptie wordt dan. Hopelijk wordt het dan in een vakblad ofzo gepubliceerdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
congrats![]()
Komt het nog in een tijdschrift ofzo?
Fiscale Economie @ UvT, dus de standaard voor Kamikazie is gezetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Woow, wat een baas ben jij.Master of Science v0lt026.
Welke opleiding heb je gedaan?
vetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ga misschien wel een artikel schrijven ja dat gewoon een verkorte versie van m'n scriptie wordt dan. Hopelijk wordt het dan in een vakblad ofzo gepubliceerd
[..]
Fiscale Economie @ UvT, dus de standaard voor Kamikazie is gezet
Klasse.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ga misschien wel een artikel schrijven ja dat gewoon een verkorte versie van m'n scriptie wordt dan. Hopelijk wordt het dan in een vakblad ofzo gepubliceerd
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef Toefjes het volgende:
Zo, ik ben binnenkort geen vrijgezel meer. Misschien dan. Daten
Zo, ik ben binnenkort geen vrijgezel meer. Misschien dan. Daten
Zo, ik ben binnenkort geen vrijgezel meer. Misschien dan. Daten neuken
Klinkt goed. En dan lekker samen Ajax afzeiken voor de tvquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hbo niveau, goede kop, goede baan en ze heeft eredivisie live![]()
![]()
quote:
Ware liefde. Ze wilt ook Fifa lerenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt goed. En dan lekker samen Ajax afzeiken voor de tv
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ware liefde. Ze wilt ook Fifa leren
Meteen trouwen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is er geen adder onder het grasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Komt ze dan ook posten in dit forum.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien een Somaliër?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Is er geen adder onder het gras![]()
Teveel positieve dingen
Zou kunnen. Als ik binnenkort niet meer post ben ik ontvoerd waarschijnlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Teveel positieve dingen
Fuck. Dan haal ik die ene post weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Komt ze dan ook posten in dit forum.
Enige addertje is dat het een kerel is zou je bijna denkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Teveel positieve dingen
Goed werk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:07 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[..]
Dadelijk heeft ze een Mandingo van 30 cmquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige addertje is dat het een kerel is zou je bijna denken
Godver.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik open een pakje op UT , Neymar erin, het gaat gewoon verder waar ik gebleven was![]()
huuuuuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik open een pakje op UT , Neymar erin, het gaat gewoon verder waar ik gebleven was![]()
Schaam je je er nou niet voor?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Maver24 het volgende:
Waarom zou ik , geloof ik een maand geleden dat ik voor het laatst een pakje heb geopendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Schaam je je er nou niet voor?
Niks kwaads naar jou hoor, dat zeker niet!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zou ik , geloof ik een maand geleden dat ik voor het laatst een pakje heb geopend
Welke topspeler had je toen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waarom zou ik , geloof ik een maand geleden dat ik voor het laatst een pakje heb geopend
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:46 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Niks kwaads naar jou hoor, dat zeker niet!Maar ik zou het niet meer durven posten als ik de ene na de andere dure speler uit een pakje trek, terwijl ik MrvanTrapZ kutpacks zie openen om bij de 3100 te komen
troostendesmiley.gifquote:
Die ja.quote:
En ik zag dat je vanmiddag over onder andere Taument had gepost. Wat een opperste eindbaas is dat zegquote:
Zeker een held samen met van Gobbel voor mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:52 schreef Revontulet het volgende:
[..]
En ik zag dat je vanmiddag over onder andere Taument had gepost. Wat een opperste eindbaas is dat zegMijn held van Feyenoord in de jaren 90
Deze kastdeur heeft m'n oma toen voor me gemaakt, hangt nog steeds allemaal trots in m'n kamerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker een held samen met van Gobbel voor mij
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Deze kastdeur heeft m'n oma toen voor me gemaakt, hangt nog steeds allemaal trots in m'n kamer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:57 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Deze kastdeur heeft m'n oma toen voor me gemaakt, hangt nog steeds allemaal trots in m'n kamer![]()
[ afbeelding ]
Niet gedaan en de eerste levering was helemaal weg al. Je kunt hem als het goed is niet meer tijdens de release krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
Heeft er hier iemand eigenlijk al voor één van de consoles een pre-order geplaatst? De PS4 kan je al bijna niet meer op release krijgen had ik ergens gelezen.
Xbox one al tijden staan maar ik ga hem denk ik in Duitsland halen dan heb ik hem eerderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:59 schreef Fuszy het volgende:
Heeft er hier iemand eigenlijk al voor één van de consoles een pre-order geplaatst? De PS4 kan je al bijna niet meer op release krijgen had ik ergens gelezen.
Leuke kaart, lijkt me.quote:
Die gaat heel goede skill-stats hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:09 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
die moet ik hebben
Die spojler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:10 schreef poker4lifee het volgende:
super lastig potje met h2h tegen goede tegenstander, ik trek gelukkig aan 't langste eind en denk stuur gg want was een goed potje![]()
[ afbeelding ]Ik moest hier echt hardop om lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
super lastig potje met h2h tegen goede tegenstander, ik trek gelukkig aan 't langste eind en denk stuur gg want was een goed potje![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
" *your " terugsturen.![]()
[ afbeelding ]Dat is soberso een nederlanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt
mij?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik krijg nog geld van je, Henk.
P-p-p-p-p-p-pacequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is mijn laatste team deze FUT en ik heb er net de finale mee verloren[ afbeelding ]
Ja, ik heb hem dan toch gekocht.
Jij maakt altijd toffe teamsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is mijn laatste team deze FUT en ik heb er net de finale mee verloren[ afbeelding ]
Ja, ik heb hem dan toch gekocht.
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moest hier echt hardop om lachen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:09 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
die moet ik hebben
Die moet ik hebben, maar ik heb 0 coins dus jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Maikon Leite lijkt meer op iemand met 84 pace en Wallyson heb ik nu dan de 3e kans gegeven en hij doet het nu wel beter. Ik kan in ieder geval potjes winnen met hem in het team. Verder is Delph op CAM wel goed, ik vind Davies beter maar dan moet ik weer een RDM uit de nPower champ gebruiken (Jenas ofzo) en dat wil ik niet. En mocht ik Maikon Leite weer verkopen dan maak ik ook nog winst, door de tax alleen niet meer.quote:
Je maakt geen winst dus. Anders handel je als Quer in het begin deed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maikon Leite lijkt meer op iemand met 84 pace en Wallyson heb ik nu dan de 3e kans gegeven en hij doet het nu wel beter. Ik kan in ieder geval potjes winnen met hem in het team. Verder is Delph op CAM wel goed, ik vind Davies beter maar dan moet ik weer een RDM uit de nPower champ gebruiken (Jenas ofzo) en dat wil ik niet. En mocht ik Maikon Leite weer verkopen dan maak ik ook nog winst, door de tax alleen niet meer.
Slechte formatie en spelersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
Dit lijkt me wel lekker spelen.
[ afbeelding ]
Deze formatie kan makkelijk met spelers als Nainggolan en Cabaye op de brede CM's.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Slechte formatie en spelers
Kaboul > Distinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze formatie kan makkelijk met spelers als Nainggolan en Cabaye op de brede CM's.
Tevens wil ik Astori nog uitproberen en de rest is gewoon.
De tandem Welbeck - Hernandez is echt heerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kaboul > Distin
Iedereen > Welbeck
Te weinig russische maffiaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:24 schreef TBakkert het volgende:
Dit lijkt me wel lekker spelen.
[ afbeelding ]
De Cegli is ok, Astori waardeloos, Distin waardeloos, Sagna waardeloos en Wellbeck je raad het al waardeloosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze formatie kan makkelijk met spelers als Nainggolan en Cabaye op de brede CM's.
Tevens wil ik Astori nog uitproberen en de rest is gewoon.
Waardeloos staat bij jou gelijk aan te langzaam?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Cegli is ok, Astori waardeloos, Distin waardeloos, Sagna waardeloos en Wellbeck je raad het al waardeloos
Astori lijkt me echt heel goed juist. Ik vind Berezutskiy en Ignashevich ook heerlijk spelen. Die workrates bij een CV.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De Cegli is ok, Astori waardeloos, Distin waardeloos, Sagna waardeloos en Wellbeck je raad het al waardeloos
Vargas eruit halen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vargas naar de bank, plekje voor Suarez is vrij #pace86
Die 5* Weak foot is echt een gigantisch voordeel. Tevens is hij silver en OP. Zijn afstandsschoten.quote:
Die komt in mijn andere team nog wel aan genoeg speeltijd hoorquote:
Heb je nog nooit met hem gespeeld ?quote:
Dan is het goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die komt in mijn andere team nog wel aan genoeg speeltijd hoor
Is dat raar ja?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
Best raar dat je Campbell IF niet met een BPL speler kan linken behalve als hij Engels is
NHL > NBA > Tiger Woods Golf > Paardrijen op de WIi > FIFAquote:
Zieke game is dat. Die gore als je de hele paardenstal opblaast.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:57 schreef DutchSL het volgende:
[..]
NHL > NBA > Tiger Woods Golf > Paardrijen op de WIi > FIFA
Maarja, het blijft de beste voetbalgame
[ afbeelding ]![]()
Ze zouden de IF eigenlijk gewoon bij Cardiff moeten laten, maar dan alleen nog links met BPL players(en club en nationality natuurlijk), omdat hij in de BPL speelde toen hij een IF kreeg. Dat moet EA toch wel kunnen regelen.quote:
Nee want dit is Fifa 13 en gaat over seizoen 12/13, niet over het volgende seizoenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ze zouden de IF eigenlijk gewoon bij Cardiff moeten laten, maar dan alleen nog links met BPL players(en club en nationality natuurlijk), omdat hij in de BPL speelde toen hij een IF kreeg. Dat moet EA toch wel kunnen regelen.
Dan moeten ze van het seizoen 13/14 ook geen TOTW's meer uitbrengen, maar dat gebeurt ook gewoon en daar is iedereen het mee eens. Ik zou het een goede toevoeging vinden, weet niet wat anderen erover denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee want dit is Fifa 13 en gaat over seizoen 12/13, niet over het volgende seizoen
Dan zouden ze nu ook geen IF's meer uit moeten brengen eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:03 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee want dit is Fifa 13 en gaat over seizoen 12/13, niet over het volgende seizoen
Dat is minder money voor die gieren. Hoe durf je het voor te stellenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan zouden ze nu ook geen IF's meer uit moeten brengen eigenlijk
Ik vind het in 4-2-2-2 sowieso altijd lekker om 1 spits met high-high te hebben. Die zakt dan vaak wat meer in dan de ander. Cavani heeft ook goede long shots, dus dat lijkt me wel een goede optie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Marchisio eruit en TOTS Barzagli erin....
[ afbeelding ]
Heb nu nog 50k over. Zit er toch over na te denken om Palacio naar de CAM te verplaatsen en IF Cavani als spits neer te zetten. De workrates van Palacio bevallen me niet zo en ik kan wel goed overweg met spelers die high/high workrates hebben...
Ik wil misschien hem en SIF Grabban kopen maar ik denk dat IF Campbell heel duur wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
Best raar dat je Campbell IF niet met een BPL speler kan linken behalve als hij Engels is
En wat verwacht je nu van ons?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Tobi-wan het volgende:
IF Marchisio eruit en TOTS Barzagli erin....
[ afbeelding ]
Heb nu nog 50k over. Zit er toch over na te denken om Palacio naar de CAM te verplaatsen en IF Cavani als spits neer te zetten. De workrates van Palacio bevallen me niet zo en ik kan wel goed overweg met spelers die high/high workrates hebben...
Zit nu alleen met een dilemma. Ik heb nu 4 CBs en heb er maar 3 nodig. TOTS Benatia, TOTS Barzagli, Chiellini en Ogbonna. De logische stap is natuurlijk om Ogbonna niet meer te gebruiken. Echter zou ik ook Benatia kunnen verkopen en dan voor SIF Cavani gaan in plaats van de IF versie...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind het in 4-2-2-2 sowieso altijd lekker om 1 spits met high-high te hebben. Die zakt dan vaak wat meer in dan de ander. Cavani heeft ook goede long shots, dus dat lijkt me wel een goede optie.
Divisie 1 winnen met clubs.quote:
Balo > Cavaniquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit nu alleen met een dilemma. Ik heb nu 4 CBs en heb er maar 3 nodig. TOTS Benatia, TOTS Barzagli, Chiellini en Ogbonna. De logische stap is natuurlijk om Ogbonna niet meer te gebruiken. Echter zou ik ook Benatia kunnen verkopen en dan voor SIF Cavani gaan in plaats van de IF versie...
[..]
Divisie 1 winnen met clubs.
NIF Balo deed het bij mij inderdaad wel goed. Maar IF Balo was echt waardeloos om een of andere vage reden.quote:
Ik weet wel dat dit niet door Giel is bedacht, want ik ken 'm van uit het Engelsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:37 schreef Fuszy het volgende:
Ik moest lachen om een tegeltje van Giel Beelen
[ afbeelding ]
Soms is Djeetje best wel een baas.quote:
Die wedstrijd skip ik zelfsquote:
Jij baasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Soms is Djeetje best wel een baas.
Over 2,5 goals staanquote:
Gare Russen zullen het wel best vinden nu na die simpele pot in Portugal lijkt me? En die Portugezen hebben de hoop vast ook opgegeven..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Over 2,5 goals staanOverigens niet veel te doen nu
Wel tof jaquote:
Snap niet waarom ze Eriksen willen maar goed verder wel een erg sterke selectie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef Reemi het volgende:
Lamela officieel naar Spurs. Daar gaat Chrissie
kon al 0-2 staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gare Russen zullen het wel best vinden nu na die simpele pot in Portugal lijkt me? En die Portugezen hebben de hoop vast ook opgegeven..
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:05 schreef Michaelvanb het volgende:
nieuwe 5* skillers in bpl
Wie nog meer dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:08 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
oops bedoelde 5* skiller (zonder s)
Zou niet weten voor wie anders, maar dat wordt wel een flinke stap terug.quote:
Denk dat Duarte wel een type Eriksen is, maar dan nog minder constant. Een beetje momentvoetballertje is het wel. Kan de ene week uitblinken om de week daarna volledig door het ijs te zakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zou niet weten voor wie anders, maar dat wordt wel een flinke stap terug.
Denk het niet, het is wel een redelijke speler, maar ik denk niet dat hij het niveau van Ajax aan kan. Hele andere speler als Eriksen ook.quote:
Team ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Pas 2 potjes gespeeld met mijn nieuwe team dus kan nog niet echt objectief zijn... Maar de tegenstander is beide keren weggegaan en Palacio heeft al 4x gescoord van de CAM positie.![]()
Waarschijnlijk post ik morgen dat ik echt een kut team heb maar nu ging het weer bizar lekker.
quote:
quote:
Hier gaat het goed, ik ben sinds 2 weken Monster lipjes aan het sparen ik heb er al bijna 20.quote:
Mooi! Allemaal verschillende soorten? Ben vooral fan van die groene en Serero natuurlijk. Dat is ook een monster. Toevallig liep ik vandaag in de stad en toen kwam ik een chick tegen met een monster.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:17 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Hier gaat het goed, ik ben sinds 2 weken Monster lipjes aan het sparen ik heb er al bijna 20.
Ik drink vooral Monster Rehab want daar zit geen prik in. Ook soms Khaos die vind ik wel lekker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mooi! Allemaal verschillende soorten? Ben vooral fan van die groene en Serero natuurlijk. Dat is ook een monster. Toevallig liep ik vandaag in de stad en toen kwam ik een chick tegen met een monster.
Jij bent ook een vechter met je gebiedsverbod overalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom? Jij kan toch iedereen aan?
Minder goed en ook nog eens ouder.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Denk dat Duarte wel een type Eriksen is, maar dan nog minder constant. Een beetje momentvoetballertje is het wel. Kan de ene week uitblinken om de week daarna volledig door het ijs te zakken.
Ja maar ik vecht niet met Somaliërs hoor!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij bent ook een vechter met je gebiedsverbod overal
Bale?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
Lamela naar de BPL.
Alleen jammer dat er nu twee goedkope goede RW's 5* skillers zijn en weinig puiks op links. (Op de altijd dure Nani na.)
Assaidi vergeten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
Lamela naar de BPL.
Alleen jammer dat er nu twee goedkope goede RW's 5* skillers zijn en weinig puiks op links. (Op de altijd dure Nani na.)
Naniquote:
herp derpquote:
Oh ik ben wel vaker blind hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:24 schreef Reemi het volgende:
[..]
[..]
Had verwacht dat dit Tim85 was.
Je hebt anders gewoon Taarabt nog, want die wordt gehuurd door Fulham, toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:24 schreef Lindgren. het volgende:
Het zou pas tof zijn als ze Lamela gewoon CF maken.
[..]
herp derp [ afbeelding ]
quote:
Jepquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je hebt anders gewoon Taarabt nog, want die wordt gehuurd door Fulham, toch?
Prima.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
De Toefjes - Revoltulet meet. Nu ik erover denk is het wel erg toevallig dat Toefjes ineens een partner heeft die aan alle eisen voldoet..vlak na deze "meet".
Hij heeft Revon's vriendin gejat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
De Toefjes - Revoltulet meet. Nu ik erover denk is het wel erg toevallig dat Toefjes ineens een partner heeft die aan alle eisen voldoet..vlak na deze "meet".
Dit is eigenlijk best een goed idee(voor Ajax dan.)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:30 schreef wonton het volgende:
Wat Ajax nodig heeft is een vleugelspeler. Laat Bojan lekker op de plek van Eriksen als hij weggaat.
Rust denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Waarom speelt Hulk niet? Geblesseerd?
dan moet hij wel verdedigen daar houdt hij niet zo vanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:30 schreef wonton het volgende:
Wat Ajax nodig heeft is een vleugelspeler. Laat Bojan lekker op de plek van Eriksen als hij weggaat.
Eriksen verdedigt ook niet zo veel mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan moet hij wel verdedigen daar houdt hij niet zo van
Ze hadden 4-1 gewonnen dus is hij niet echt noodzakelijkquote:
Daarom staat Poulsen er ook. Op de vleugel komt hij ook niet tot zijn recht aangezien hij de hele tijd naar binnen trekt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dan moet hij wel verdedigen daar houdt hij niet zo van
Natuurlijk welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Eriksen verdedigt ook niet zo veel mee.
Valt mij nooit zo op eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Natuurlijk welhoe denk je anders dat het komt dat hij elke wedstrijd de meeste meters aflegt
Je wil niet weten hoeveel loopwerk Eriksen verricht..ook in verdedigende zin. Was vorig jaar in de CL de speler met de meeste gelopen kilometers per wedstrijd in de poulefase. Bij Ajax ook altijd de persoon die veruit het meeste loopt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Eriksen verdedigt ook niet zo veel mee.
Misschien zou hij dat juist wat minder moeten doen, des te meer energie hij overhoudt voor het aanvallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel loopwerk Eriksen verricht..ook in verdedigende zin. Was vorig jaar in de CL de speler met de meeste gelopen kilometers per wedstrijd in de poulefase. Bij Ajax ook altijd de persoon die veruit het meeste loopt.
Serie A is juist weer een beetje aan het opkrabbelen. Op Milan en Inter na dan. Kijk maar naar Juve, Napoli en Roma.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef DutchSL het volgende:
Jammer van Lamela, Roma had net zo´n leuke ploeg.
Serie A na La Liga ook al op sterven na dood.
Napoli en Roma die hun beste spelers en grootste talenten verkopen aan clubs die eigenlijk veel kleiner horen te zijn ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:39 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Serie A is juist weer een beetje aan het opkrabbelen. Op Milan en Inter na dan. Kijk maar naar Juve, Napoli en Roma.
Sport1quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
Busted!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan dit soort gasten
alsof ze 100 mil hebben gevangen voor een linksbackquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef Tobi-wan het volgende:
30 miljoen voor Lamela wat nog kan oplopen tot 35 miljoen... Dat zijn geen misselijke bedragen...
Why? Ik heb een hekel aan alle Esswein & Reus teams...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan dit soort gasten
dit is meestal met 7 man voor de eigen goal hangen en soms heel hard rennen naar vorenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Why? Ik heb een hekel aan alle Esswein & Reus teams...
die gasten kopen echt alleen maar aanvallers denkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef DePresident. het volgende:
Tom van Hulsen @tomvanhulsen
Chelsea zal vandaag of morgen het vastleggen van Samuel Eto'o aankondigen.
Waanzin ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die gasten kopen echt alleen maar aanvallers denk![]()
ook al intresse in atsu
jij rekent je al rijk denk met al die 5* skillers en pacesletjes die je volgend jaar uit de oh zo lekker dure BPL kan pullenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Maver24 het volgende:
Nani naar de serie A, Lamela naar de BPL, Eto'o naar de BPL, waar gaat het heen deze wereld
Rakiticquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:37 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk op je UI?
Mooi shirtquote:
50 euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Mooi shirt
Hoeveel kost zo'n RKC shirt eigenlijk?
Dat valt nog best mee, veel plezier ermee.quote:
Turkopediaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat valt nog best mee, veel plezier ermee.
Wat voor speler?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:53 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Kreeg je daar een speler bij? Hihaho
had ozz er niet nog eentje voor jequote:
ik dacht eerst dat deze post van DS3 kwamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net bij de AH en ik zag dat ze nog maar 1 flesje Mountain Dew hadden. Die heb ik dus maar snel gekocht. SMLENO!
Dat had ook zomaar gekund. Ik moest wel weer lachen om zijn postsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef n0ir het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat deze post van DS3 kwam
quote:
Bij Austria Wien-Dinamo Zagreb gooiden Zagreb fans vanaf de straat fakkels het veld opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:25 schreef jepperdeprep het volgende:
Iemand dit al gezien? Legia Warschau fans houden niet van sancties:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |