SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu het krasje op de achterkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te bekijken en ophalen in Purmerend.
Vraagprijs: ¤280,-Hier niet mee eens bied gerust!
Je kast niet meenemen op vakantiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef flappy het volgende:
Ligt altijd in de kast, maar was wel mee op vakantie? Da's raar.
Heb je het aankoopbewijs nog?
Toen ik hem net had overgenomen nam ik hem mee op vakantie ja.. Daarna een android tab nieuw gekocht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef flappy het volgende:
Ligt altijd in de kast, maar was wel mee op vakantie? Da's raar.
Heb je het aankoopbewijs nog?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef Friday12 het volgende:
Bij deze verkoop ik mijn Ipad 2e generatie 32GB. Ik doe deze weg omdat de tablet alleen maar in mijn kast ligt en ik het nooit gebruik. Dit komt omdat ik niet zo een fan ben van ios en toch liever een Android tablet gebruik.
Op de achterkant zit 1 kras en een aantal kleine bijna niet zichtbare krasjes. Verder is de voorkant onbeschadigd door de cover die er altijd op heeft gezeten. Ik ben echter de originele lader vergeten op vakantie en daarom zit er alleen een USB kabel bij. Ikzelf laadde de tablet gewoon op via de pc of de lader van mijn telefoon.
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu het krasje op de achterkantRuilen tegen een android tablet 10.1 ? Met screenprotector en leren hoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te bekijken en ophalen in Purmerend.
Vraagprijs: ¤280,-Hier niet mee eens bied gerust!br@m
Heb al een galaxy tab 2 sorry.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef brambus het volgende:
[..]
Ruilen tegen een android tablet 10.1 ? Met screenprotector en leren hoes
Hoezo? 180,- is toch hoger dan 175,-?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[..]
Genoteerd voor als ander koper afhaakt.
Als je akkoord bent met 175 is het lichtelijk asociaal om te cancellen voor ¤5. Hij geeft het zelfs netjes aan dat de iPad gereserveerd is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:58 schreef Funkel het volgende:
[..]
Hoezo? 180,- is toch hoger dan 175,-?
Dit! Tevens kick niets gehoord verder van diegenequote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:14 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Als je akkoord bent met 175 is het lichtelijk asociaal om te cancellen voor ¤5. Hij geeft het zelfs netjes aan dat de iPad gereserveerd is.
Dat snap ik.. Alleen erger me zo aan PM-bieders. Dat vind ik pas asociaal. Dan denkt de bieder ervoor dat die het hoogste is terwijl dat niet zo is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:14 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Als je akkoord bent met 175 is het lichtelijk asociaal om te cancellen voor ¤5. Hij geeft het zelfs netjes aan dat de iPad gereserveerd is.
Opzich wel mee eens maar een bod is een bodquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:17 schreef Funkel het volgende:
[..]
Dat snap ik.. Alleen erger me zo aan PM-bieders. Dat vind ik pas asociaal. Dan denkt de bieder ervoor dat die het hoogste is terwijl dat niet zo is.
Ook dat snap ik. Maar je zou t kunnen melden om zo de eerdere bieder een kans te geven om erover heen te gaan. Verdien je zelf ook nog wat extraquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Opzich wel mee eens maar een bod is een bod(voor de verkoper althans)
Elke keer als ik een bod kreeg via PM heb ik het ook gemeldquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:34 schreef Funkel het volgende:
[..]
Ook dat snap ik. Maar je zou t kunnen melden om zo de eerdere bieder een kans te geven om erover heen te gaan. Verdien je zelf ook nog wat extra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |