abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130545859

Gezien de populariteit van dit aankomende kaartspelletje van Blizzard besloot ik hier ook maar een topic te openen. Onderstaande tekst is grotendeels genakt uit het Tweakers topic van dit spel.

quote:
Hearthstone - de snelle strategie kaartspel dat gemakkelijk te leren is en voor massaal plezier zorgt. Speel het spel gratis op Battle.net en speel je kaarten om spreuken uit te spreken, wezens op te roepen en het bevel te voeren over de helden van Warcraft in epische strategische duels. Kies één van de negen Warcraft helden om mee te spelen. Om de beurt kiezen spelers hun kaarten uit hun aanpasbare kaartendeck om hun tegenstander te verslaan.
Trailer

quote:
Battle.net - Online Gaming Service van BlizzardHearthstone is een gratis speelbaar kaartspel. Voordat je Hearthstone kunt gaan spelen, is het noodzakelijk dat je eerst een Battle.net account aanmaakt. Dit kun je doen via de Account Creation pagina op Battle.net doen. Met dit Battle.net account log je in op de Blizzard Launcher.

Hearthstone kan gespeeld worden op een:
Windows computer, Apple computer en Apple iPad.

Specifieke systeem vereisten zijn nog niet bekend gemaakt.

Mededeling van 16 augustus 2013:
Het spel zit in een closed béta, gesloten testfase, waardoor verdere uitleg over het starten van het spel nog niet beschikbaar is. Zodra het spel uitgebracht wordt (of wanneer er nog een open béta komt) staat hier hoe je het spel kan starten.

Zodra er meer informatie bekend is, wordt dit gedeelte geupdate.

Hierzo nog wat linkjes naar verschillende Hearthstone websites.

• Officiele Heartstone website: EU | US
• HeartPwn: Homepage | DeckBuilder | Card Database
• WoWHead: DeckBuilder | Cards Database
Hearthstone Wiki
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130545941
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_130546186
Niemand in de EU heeft de beta.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130546266
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
Niemand in de EU heeft de beta.
quote:
Following the exciting showing at gamescom in Cologne, Germany, the Hearthstone: Heroes of Warcraft team has an announcement to make—the European closed beta test is nearly here!

In a few weeks, assuming all the cards have been properly shuffled, the murlocs have all been corralled, and the mana crystals have all been polished, we’ll start inviting players who’ve opted in to start playing. Exciting times!

We’re really looking forward to you all getting a chance to check out this game, and we think everyone’s going to enjoy it—whether you love card games or have never played them before.

There’s still time to sign up, so don’t delay! Once the EU closed beta test starts, we’ll begin working through the list of everyone who’s signed up, letting in a few groups at a time, so please be patient if you don’t get in straight away. Those murloc minions take a while to enter Battle.net addresses. Once you’ve been checked off the list, you’ll receive an email with instructions on how to download the game and start playing. Happy dueling!
Ik denk eind volgende maand ergens. :P
pi_130546498
quote:
11s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

[..]

Ik denk eind volgende maand ergens. :P
Duurt lang.
pi_130546643
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:12 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Duurt lang.
Heb nu 4 accounts met beta opt in, als ik 'm dan nog niet heb. :D (wel andere IP enzulks in case ze daar naar kijken)
pi_130585152
pi_130585413
Wie is die gozer? zag op reddit ook al een paar keer dat plaatje voorbij komen met Anduin en dat kereltje.
En vandaag Crendor zien spelen met een lightwell deck, als je de goede kaarten krijgt dan kan je nog flinke damage doen met een lightwell :) zie hier voor de video.

pi_130585471
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:40 schreef xienix2501 het volgende:
Wie is die gozer? zag op reddit ook al een paar keer dat plaatje voorbij komen met Anduin en dat kereltje.
-knip-
personage uit de Game of Thrones televisieserie.

Ik kijk atm alleen nog filmpjes van Crendor eigenlijk, de rest is niet echt leuk om naar te kijken.
pi_130585624
Ahh ok, ik had al zo vermoede maar wist het niet zeker. (Game of thrones een paar keer gezien, maar niet mijn ding.) En Crendor is 1 van de weinige die Heartstone speelt zonder echt super serieus te zijn. En af en toe ook echt hilarisch, vooral als hij tegen Jesse Cox gaat spelen die bakt er namelijk echt niks van :)
pi_130587073
Ik zie toevallig dit voorbij komen betreft een lightwell misschien een beetje OP _O-
pi_130616314
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:05 schreef xienix2501 het volgende:
Ik zie toevallig dit voorbij komen betreft een lightwell [ afbeelding ] misschien een beetje OP _O-
Heh, ja lightwell is wel OP als je 'm in leven kunt houden.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 08:55 schreef xienix2501 het volgende:
Ahh ok, ik had al zo vermoede maar wist het niet zeker. (Game of thrones een paar keer gezien, maar niet mijn ding.) En Crendor is 1 van de weinige die Heartstone speelt zonder echt super serieus te zijn. En af en toe ook echt hilarisch, vooral als hij tegen Jesse Cox gaat spelen die bakt er namelijk echt niks van :)
Naast dat het inderdaad een relaxte gast is, speelt hij vrijwel altijd de juiste kaarten waardoor het kijken minder frustrerend is.

Iedereen moet natuurlijk zelf weten hoe hij/zij speelt maar op een een of andere manier is het toch onprettig kijken als iemand zichzelf in de vingers snijdt.

Ik kijk ook naar TotalBiscuit, die maakt ook kekke Hearthstone filmpjes.
pi_130616350
pi_130623286
Ik ga ook spelen! Waarschijnlijk shaman, mage en hunter.

Kennen jullie nog leuke streamers? Ik kijk altijd naar Trumpsc. Blijkbaar goede ex starcraft speler. Die gast is heel intelligent en legt ook vaak zijn controversiële stappen uit aan de kijkers. (hij doet ook constant arena en laat de keuze van de class over aan de kijkers)
pi_130627277
Warlock waarschijnlijk.
pi_130775896
Zoals ik kan lezen in verschillende forums, is blizzard gisteren begonnen met EU beta keys weg te geven. Nu hopen dat ik een key kan krijgen *O*
pi_130780579
Ik heb gelukkig een beta key weten te bemachtigen want ik ben zo hyped voor dit spel. De beta in europa zal op z'n vroegst over 2 weken starten. Waarscheinlijk eind van de maand jammer genoeg. Ik denk dat ik met warlock/rogue ga beginnen :).
pi_130812067
Net mijn mail net bekeken en zag een mail van Blizzard vandaag, schrok me de tering. Het was alleen reclame voor D3 Console :'(
Ik wil ook een betakey :(
pi_130839588
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:20 schreef Sylv3se het volgende:
Net mijn mail net bekeken en zag een mail van Blizzard vandaag, schrok me de tering. Het was alleen reclame voor D3 Console :'(
Ik wil ook een betakey :(
Hoor ik idd van meer mensen, echt een slechte/troll zet van Blizzard u.u
pi_130839890
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 16:41 schreef sanderrounded het volgende:
Ik heb gelukkig een beta key weten te bemachtigen want ik ben zo hyped voor dit spel. De beta in europa zal op z'n vroegst over 2 weken starten. Waarscheinlijk eind van de maand jammer genoeg. Ik denk dat ik met warlock/rogue ga beginnen :).
Congratz, via de opt-in?
pi_130840588
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:27 schreef Curlbrah het volgende:

[..]

Congratz, via de opt-in?
Weekje geleden meegedaan aan een contest, die site had nog 10 keys over. Waren meer dan 200 deelnemers. Best wel lucky I guess :P
pi_131036083
YESSSSSSSSS, ik heb een beta key :D *O*
pi_131036351
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:26 schreef TwyLight het volgende:
YESSSSSSSSS, ik heb een beta key :D *O*
pls gib
pi_131043918
Enorm veel mensen met een beta key ineens...

waar is de mijne? ;(
pi_131051238
Oh well.. misschien de volgende wave!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')