Of de wave daarna, of die wave daarna, of de wave daarna...quote:Op woensdag 11 september 2013 09:28 schreef Curlbrah het volgende:
Oh well.. misschien de volgende wave!
hoop voor je dat ze dan al in open beta zitten.quote:Op woensdag 11 september 2013 12:40 schreef BlikjeFris het volgende:
[..]
Of de wave daarna, of die wave daarna, of de wave daarna...
5 ekkiesquote:
whehequote:
Nu heb je er tijd voor, dan niet meerquote:Op woensdag 11 september 2013 19:30 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
whehe
Ja had even een topic aangemaakt. Zodra ik toegang heb tot de beta zal ik wel even wat informatie in de OP prutsen waar men wat aan heeft.
True maar ben momenteel nog vrij onbekend met de mechanics e.d.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nu heb je er tijd voor, dan niet meer
Vet, ziet er gaaf uit.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:38 schreef dekkered het volgende:
Iemand is even een beetje druk bezig geweest met zijn handen.
http://www.hearthpwn.com/(...)hearthstone-game-box
Whehe, dik potje!quote:Op donderdag 12 september 2013 00:49 schreef TwyLight het volgende:
kijk dit vanaf 13:37 (ja, serieus).
![]()
![]()
Geregistreerd Op: zaterdag 25 februari 2012 @ 13:15quote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef madzeno het volgende:
Iemand nog een tip (of site) waar extra raffles / giveaways zijn? De Facebook en Opt-Ins zijn mij niet gunstig.
Longtime lurker zullen we maar zeggen. Zit wel al anderhalf jaar ofzo op fok. Hearthstone brengt het beste in mij naar boven denk ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
en dit is je eerste postvooruit dan maar, morgen bij pcgamer om 3pm UK time 350 keys
pcgamer geeft volgens mij morgen 350 keys uit. Kans dat je er een wint is vrij klein maar het is een kans! (ik doe ook meequote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef madzeno het volgende:
Iemand nog een tip (of site) waar extra raffles / giveaways zijn? De Facebook en Opt-Ins zijn mij niet gunstig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |