Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TVquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
NPO LiveTV en in een uurtje door je databundel heen anders?
Ik hoop het.. :pquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee vandaag!
we gaan het straks zienquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee vandaag!
ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niksquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TV
hihaho :p :p :p xP Leuk0n grap :p :quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niks
had jij geen geheimhoudingsplicht?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
Je kan niet rijden bro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Jawel, maar niet over de proeven!
Yes, hotel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt alles achter elkaar opgenomen, in een paar dagen tijd? En verblijven jullie in een hotel zolang?
Hoi Timo,quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
Elke aflevering moet je gezien hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?
Hoi Heeinz,quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoi Timo,
Wat heb jij aan je examinator gegeven om ervoor te zorgen dat hij/zij je liet slagen? Of kreeg je het cadeau bij een pak cornflakes?
Groetjes mij
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Hoi Heeinz,
Ik keek goed
Groetjes,
Mij
Dat was het? Of waren er toch nog wat kritiekpuntjes? Vrienden van me zakken om een lullig iets, iets te weinig gekeken bij parkeren, te vroeg de koppeling ingedrukt.. En dan krijgen bepaalde mensen wel hun rijbewijsquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Hoi Heeinz,
Ik keek goed
Groetjes,
Mij
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Timo moet gewoon rijervaring opdoen. Dan gaat het na verloop van tijd vanzelf beter
Ben je in 1x geslaagd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Hoi Heeinz,
Ik keek goed
Groetjes,
Mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |