Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TVquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:58 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
NPO LiveTV en in een uurtje door je databundel heen anders?
Ik hoop het.. :pquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee vandaag!
we gaan het straks zienquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:02 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Valt volgens mij reuze mee vandaag!
ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niksquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben al thuis, maar ik haat eten achter de TV
hihaho :p :p :p xP Leuk0n grap :p :quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik zou het dan ook voor de TV doen, anders zie je niks
had jij geen geheimhoudingsplicht?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
Je kan niet rijden bro.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
We krijgen vandaag de onverwachte proef, Balkenproef en Tennisballen/reactie test proef. Laatste twee zijn nieuw dit seizoen.
Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:10 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Jawel, maar niet over de proeven!
Yes, hotel!quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Wordt alles achter elkaar opgenomen, in een paar dagen tijd? En verblijven jullie in een hotel zolang?
Hoi Timo,quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:07 schreef 053Timo het volgende:
Elke aflevering moet je gezien hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gaat er nog wat spectaculairs gebeuren wat je gewoon echt gezien moet hebben?
Hoi Heeinz,quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:17 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hoi Timo,
Wat heb jij aan je examinator gegeven om ervoor te zorgen dat hij/zij je liet slagen? Of kreeg je het cadeau bij een pak cornflakes?
Groetjes mij
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Hoi Heeinz,
Ik keek goed
Groetjes,
Mij
Dat was het? Of waren er toch nog wat kritiekpuntjes? Vrienden van me zakken om een lullig iets, iets te weinig gekeken bij parkeren, te vroeg de koppeling ingedrukt.. En dan krijgen bepaalde mensen wel hun rijbewijsquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Hoi Heeinz,
Ik keek goed
Groetjes,
Mij
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Peterselieman het volgende:
Timo moet gewoon rijervaring opdoen. Dan gaat het na verloop van tijd vanzelf beter
Ben je in 1x geslaagd?quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:19 schreef 053Timo het volgende:
[..]
Hoi Heeinz,
Ik keek goed
Groetjes,
Mij
de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Toen ik net mijn rijbewijs had reed ik niet zo hoor. Nou heb ik nog steeds niet lang mijn rijbewijs (2 maand), maar toch.
Ik kon pas na 3 jaar zeggen dat ik alles onder de knie had.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Goede tip. Dit zal ik onthouden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de een is iets meer getalenteerd dan de ander. Waar het om gaat is dat je nadat je het rijbewijs hebt behaald meters gaat maken. Als je dat niet doet dan maak je het jezelf onnodig moeilijk
Nu Pimo nog...quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Goede tip. Dit zal ik onthouden.
ik had het ook niet meteen helemaal onder de knie, maar tegenwoordig is het instappen en wegrijden, ondanks dat ik niet zo veel rij.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[..]
Ik kon pas na 3 jaar zeggen dat ik alles onder de knie had.
Zegt niets, ik faalde echt keihard met het praktijkexamen (inclusief ingreep). Had echt zoiets van volgende keer beter, en toch gewoon geslaagd.quote:
Klopt, en je moet eigenlijk ook in de stad rijden...van 15k kilometer snelweg per jaar leer je niks.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Oh ik rij ook niet perfect ofzo hoor, maar als je je concentreert op wat er om je heen gebeurt en niet denkt dat je een fantastische chauffeur bent, hoeven er nooit dingen te gebeuren zoals dat gebeurt bij DACVN.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb al meer dan een miljoen kilometer achter de rug en sinds 4 jaar ben ik chauffeur. En nog steeds leer ik iedere dag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik had het ook niet meteen helemaal onder de knie, maar tegenwoordig is het instappen en wegrijden, ondanks dat ik niet zo veel rij.
of op smalle boerenweggetjes waar in de winter nooit gestrooid wordtquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, en je moet eigenlijk ook in de stad rijden...van 15k kilometer snelweg per jaar leer je niks.
Handrembochtjesquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
of op smalle boerenweggetjes waar in de winter nooit gestrooid wordt
Voor de kijkcijfers blijft hij nog wel evenquote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik gok op Timo!
nah, toch maar niet
Die Mirdin kan er wat van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
En dat gillen van die wijven....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |