abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130549859
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

dat is idd wel een dom onderdeel en eigenlijk ook te makkelijk, omdat je de helft van die vragen fout mag hebben. Het komt er over het algemeen op neer dat je moet remmen als je een voetganger/fietser/bejaarde of gevaarlijk kruispunt bord ziet, dan heb je er altijd 3-4 plaatjes tussen zitten waarbij je niks hoeft te doen, en heb je dat onderdeel gehaald.
Aan de andere kant heb ik genoeg mensen(voornamelijk al te enthousiaste jongeren die na hun tweede les al geadviseerd werd om met de theorie te beginnen) gesproken die juist op dat onderdeel gezakt zijn, vanwege een gebrek aan rijervaring.
Dat valt meer onder praktijk dan theorie, daarom zeg ik ook; het moet gewoon beter. Als iemand dat soort situaties tijdens de les en het praktijk goed inschat, maar op goed geluk zich langs allemaal borden en voorrangssituaties worstelt, is hij zijn rijbewijs niet waard imo.
pi_130550013
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Dat valt meer onder praktijk dan theorie, daarom zeg ik ook; het moet gewoon beter. Als iemand dat soort situaties tijdens de les en het praktijk goed inschat, maar op goed geluk zich langs allemaal borden en voorrangssituaties worstelt, is hij zijn rijbewijs niet waard imo.
Het probleem is dat je in een aantal van die situaties in de praktijk niet hoeft te remmen, zo had ik in het examen waarmee ik mijn rijbewijs gehaald heb een situatie waar bij ik vlak bij een school stond waar geen zebrapad aanwezig was en liet ik een aantal fietsende kinderen oversteken door te remmen, de examinatrice zei aan het einde dat ze mij daar op had kunnen laten zakken, terwijl als je die situatie tijdens de theorie voorbij ziet komen je toch echt moet remmen.
pi_130550130
quote:
13s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb zelf geen rijbewijs, maar ik zei gisteren tegen mijn man dat ik na drie lessen al beter zou kunnen rijden dan Timo. Wat een drama.
Zolang je je handen in een panieksituatie niet voor je ogen doet, doe je het al beter, rijlessen of niet.
pi_130550161
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het probleem is dat je in een aantal van die situaties in de praktijk niet hoeft te remmen, zo had ik in het examen waarmee ik mijn rijbewijs gehaald heb een situatie waar bij ik vlak bij een school stond waar geen zebrapad aanwezig was en liet ik een aantal fietsende kinderen oversteken door te remmen, de examinatrice zei aan het einde dat ze mij daar op had kunnen laten zakken, terwijl als je die situatie tijdens de theorie voorbij ziet komen je toch echt moet remmen.
:') Precies wat ik bedoel, er zit gewoon geen logica in, dat moet er wel in en daarom moet het veranderen. Waarom de fuck zou ze je laten zakken trouwens als je stopt voor een paar kinderen? Als ik kinderen zie die ook maar enige aanstalten maken om over te steken gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en rijd ik er rustig langs. Want mocht er eentje voor mijn auto springen, man ik wil niet eens aan de gevolgen denken. Ik was er natuurlijk niet bij, maar zoals je het beschrijft zou je bij mij juist een pluspunt krijgen. Bij volwassenen zit dat wat anders natuurlijk, maar zeker als het een 30 weggetje is, better safe then sorry.
pi_130550291
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef HansVaak het volgende:

[..]

:') Precies wat ik bedoel, er zit gewoon geen logica in, dat moet er wel in en daarom moet het veranderen. Waarom de fuck zou ze je laten zakken trouwens als je stopt voor een paar kinderen? Als ik kinderen zie die ook maar enige aanstalten maken om over te steken gaan bij mij de alarmbellen rinkelen en rijd ik er rustig langs. Want mocht er eentje voor mijn auto springen, man ik wil niet eens aan de gevolgen denken. Ik was er natuurlijk niet bij, maar zoals je het beschrijft zou je bij mij juist een pluspunt krijgen. Bij volwassenen zit dat wat anders natuurlijk, maar zeker als het een 30 weggetje is, better safe then sorry.
Maar in het snelverkeer zit ook niet echt logica, zo hoef je iemand die over het zebrapad fietst geen voorrang te verlenen, als deze fietser afstapt en met zn fiets aan de hand over het zebrapad loopt weer wel.Niet dat het veel uitmaakt want je bent als automobilist toch de lul als je schade aan de fietser veroorzaakt.
pi_130550464
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Maar in het snelverkeer zit ook niet echt logica, zo hoef je iemand die over het zebrapad fietst geen voorrang te verlenen, als deze fietser afstapt en met zn fiets aan de hand over het zebrapad loopt weer wel.Niet dat het veel uitmaakt want je bent als automobilist toch de lul als je schade aan de fietser veroorzaakt.
Het komt er op neer dat dat ze de idioten er niet genoeg uit filteren, daarom moet de selectieprocedure beter. En dit programma bewijst nog maar even dat mensen die niet zomaar een paar regeltjes niet kennen ook 'gewoon' een rijbewijs hebben. Belachelijk.

Je leert iig wel de logica dat je gewoon extra uit moet kijken bij de zwakkere verkeersdeelnemers, wat de deelnemers ook niet snappen...
pi_130550644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Het komt er op neer dat dat ze de idioten er niet genoeg uit filteren, daarom moet de selectieprocedure beter. En dit programma bewijst nog maar even dat mensen die niet zomaar een paar regeltjes niet kennen ook 'gewoon' een rijbewijs hebben. Belachelijk.

Je leert iig wel de logica dat je gewoon extra uit moet kijken bij de zwakkere verkeersdeelnemers, wat de deelnemers ook niet snappen...
Volgensmij zijn de helft acteurs en heeft de andere helft echt een probleem, ik kan mij niet voorstellen dat iemand als Timo, zijn rijbewijs niet allang kwijt is geraakt, als hij in het verkeer net zo rijd als op het circuit.
pi_130550965
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Volgensmij zijn de helft acteurs en heeft de andere helft echt een probleem, ik kan mij niet voorstellen dat iemand als Timo, zijn rijbewijs niet allang kwijt is geraakt, als hij in het verkeer net zo rijd als op het circuit.
Een paar zullen het wel overdrijven ja, maar denk wel dat het echt is. Liepen ze in het eerste seizoen flink mee te cocketeren, "dit is echt, dit is echt". En ik maak me zo'n zorgen dat ik veel te vaak vergelijkbare mensen (gelukkig niet zó extreem) op de weg tegenkom. Levensgevaarlijk.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:32:55 #34
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130551190
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Zolang je je handen in een panieksituatie niet voor je ogen doet, doe je het al beter, rijlessen of niet.
Iedereen die kalmte bewaart, is al 10 stappen voor op Timo :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:34:28 #35
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_130551254
Die Timo, hoe komt zo'n gast aan z'n rijbewijs? En dan ook nog zo'n enorm bord voor z'n kop :{
  woensdag 28 augustus 2013 @ 13:51:43 #36
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130551899
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef Dekatria het volgende:
Die Timo, hoe komt zo'n gast aan z'n rijbewijs? En dan ook nog zo'n enorm bord voor z'n kop :{
Ik had erover met mijn ouders. Ik heb soms twijfels of er echt zulke extreme gevallen op de weg rondrijden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar zo extreem?

Als dit soort gevallen hun rijbewijs hebben gekregen, dan mag het CBR zich achter zijn oren krabben.
pi_130551986
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:05 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Het was een 50 weg, en ze gaf me er ook een complimentje over, en aangezien het voor de rest goed ging was het ook niet meer dan een opmerking, volgens de regels had ik wel gewoon door moeten rijden.
pi_130552025
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Ik had erover met mijn ouders. Ik heb soms twijfels of er echt zulke extreme gevallen op de weg rondrijden. Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar zo extreem?

Als dit soort gevallen hun rijbewijs hebben gekregen, dan mag het CBR zich achter zijn oren krabben.
Je hebt van die gasten die in tien dagen tijd hun rijbewijs kunnen halen....
pi_130552341
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 00:20 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Vanaf volgende aflevering doe ik ook aan zelf reflectie
In de binnenspiegel checken of je haar nog goed zit is niet het soort "zelf reflectie" wat hier bedoeld wordt Timo...

OT: Ze hebben wel weer een aantal figuren uitgekozen dit jaar moet ik zeggen. :{
Waarom die mensen hier vrijwillig aan mee doen is mij een raadsel (vooral de partners/vrienden die er vrijwillig bij in de auto stappen.)
pi_130552371
quote:
7s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Het was een 50 weg, en ze gaf me er ook een complimentje over, en aangezien het voor de rest goed ging was het ook niet meer dan een opmerking, volgens de regels had ik wel gewoon door moeten rijden.
Oh ja oke een 50 weg, al blijven kinderen niet te voorspellen. Ik had het overigens een keer met twee gasten die wouden oversteken. Ze maakte half aanstalten toen ik redelijk ver weg was, nam wat gas los, voor het geval dat. Toen deden ze een stap terug, dus ik gaf weer gas bij en dacht dat ze zouden wachten. Opeens dachten ze dat ze het wel zouden halen en springen er ineens voor. Ik keihard op mijn rem stampen en flink toeteren, gaan ze allemaal gebaren naar me maken, flink schelden.. :') Mijn hart zat in mijn keel, stelletje idioten.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:02:20 #41
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130552380
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

ANWB rijopleiding. Die adverteren toch ook met hun voorwaarden dat je gegarandeerd binnen 'zoveel' dagen je rijbewijs zult halen. Wellicht creëert dat dit soort wegpiraten :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:03:07 #42
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130552416
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef Operc het volgende:

[..]

In de binnenspiegel checken of je haar nog goed zit is niet het soort "zelf reflectie" wat hier bedoeld wordt Timo...
Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleen :D
  Moderator woensdag 28 augustus 2013 @ 14:13:08 #43
42184 crew  DaMart
pi_130552920
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik zag laatst nog een vrouw bij Wegmisbruikers die in de auto haar mascara en makeup zat op te doen, dus Timo staat niet alleen :D
Breng hem nou niet op ideeën. Straks zit hij ook niet alleen zijn haar te controleren, maar ook zijn make-up bij te werken in de auto :X.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:16:16 #44
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130553064
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef DaMart het volgende:

[..]

Breng hem nou niet op ideeën. Straks zit hij ook niet alleen zijn haar te controleren, maar ook zijn make-up bij te werken in de auto :X.
Met keiharde Lady Gaga muziek.
pi_130553700
quote:
10s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Met keiharde Lady Gaga muziek.
Terwijl hij een flesje deo in de lucht leeg spuit. :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 14:38:40 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_130554013
Timo is echt een schande voor Encshede en waarschijnlijk ook voor het homo-volk :r
Dat die gast zijn rijbewijs heeft gehaald kan alleen als zijn examinator een borderliner was en even in een manische staat was ofzo, meteen ontslaan die faler :r

Mooi dat die racemoeder een inzinking heeft gekregen, zij had eigenlijk psychische hulp nodig maar helaas is daar nu geen aflevering meer voor.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_130554046
Ik snap niet dat ik dit programma nog kijk... :@ De proef met die telefoon... waarbij die 2 racertjes eigenlijk (op de stoplichten na) alles goed doen met het telefoon aan het oor. Wat leer je daar mensen mee? O je kan dus inderdaad wel rondjes rijden van 40 km per uur en bellen tegelijk...

Ik erger me zo kapot aan het programma, maar tegelijkertijd kan ik het niet voorbij laten gaat.... :')

OMG... dat stukje Timo... Wat een k*twijf...
Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
pi_130554417
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Tsja, je moet er natuurlijk wel goed uit zien voor die brandweerman die je uit je auto komt zagen als je een boom hebt gekopt. :P
pi_130554484
Ik hoop dat Timo en Diego ver, heel ver, van mijn woonplaats af wonen...

Anders zou het fijn zijn als ze hier laten weten wanneer ze enkele ongelukken gaan veroorzaken...
pi_130554739
quote:
9s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

had ik ook, maar je doet gewoon evenveel uren als normaal hoor. alleen dan 2 uur per dag, iedere dag. dan blijft het beter hangen dan dat je 1x per maand een keer een lesje doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')