abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130532268
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130532351
Mn stage is echt geweldig O+ leuke mensen en leuk werk en omg wat een verlichting om met INTERESSANTE dingen bezig te zijn (itt bij bijbaantjes).

Dit weekeinde mn thesis ingeleverd dus nu bidden dat ik niet veel meer hoef aan te passen en dan lijkt afstuderen dichtbij te komen! Maar wel lange dagen en treinen en mn baby maar half uurtje zien voor slapen gaan. Morgen gelukkig vrij met zn drieen en lekker naar CB dus ik doe mee met woensdag-statdag!
pi_130532496
Oh het valt mee dus, relaxed! Duimen voor je thesis, spannend ^O^
pi_130532620
En yo, het is alweer tijd voor een meeting want IK was er niet. Zijn jullie er al aan toe elkaar weer te zien? :P
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:35:44 #5
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130532850
Ik duim voor een goede thesis!

Waar en wanneer is de volgende meet? :)
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130532916
Wel jammer trouwens dat we verlies draaien op mn stage want extra dag opvang en lage stagevergoeding. Het begin te dagen waarom er mensen zijn die pas babies krijgen ná afstuderen :+

Maar mijnese is zo geweldig vrolijk de laatste week, zooooo leuk om thuis te komen en dat ze me dan tegemoet kruipt en kraait en tegen mn benen aanklimt! O+
pi_130533191
Olf, je bent niet echt lekker bijgelezen want ik heb je wel degelijk gemist :+

En met 2 kinderen op pad is voor mij tegenwoordig een relaxt dagje :@
Luierwas zit standaard vol. Meestal graai ik nog even snel wat speelgoed en koekjes mee en thats it.
pi_130533476
Jaaaaaa dat zag ik later inderdaad, kyara miste me, jeeeee! Dat is lief :)

Nog een suffe vraag. Mn vader wil pertinent geen 'opa' genoemd worden. Heeft een van jullie ouders dat ook? Wij noemden hem ook altijd bij zn voornaam maar op een of andere stoort het me zo dat hij die eretitel niet wil dragen voor mijn dochter! Ik weet ook wel dat het onbelangrijk is maar toch vind ik het stom. :')
pi_130533590
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef Olf het volgende:
Jaaaaaa dat zag ik later inderdaad, kyara miste me, jeeeee! Dat is lief :)

Nog een suffe vraag. Mn vader wil pertinent geen 'opa' genoemd worden. Heeft een van jullie ouders dat ook? Wij noemden hem ook altijd bij zn voornaam maar op een of andere stoort het me zo dat hij die eretitel niet wil dragen voor mijn dochter! Ik weet ook wel dat het onbelangrijk is maar toch vind ik het stom. :')
Ik vind het stom net alsof hij zich schaamt Opa te zijn.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130533770
Mijn moeder vindt oma ook te oud klinken. Ze noemt zichzelf "bommetje" (als in: bon-mama-tje) :D
pi_130533791
Wij noemden hem dus ook geen papa maar bij zn voormaam en mn moeder wel mama, met als reden dat je niet bent wat je functie/relatie is, maar ik vind opa en oma juist echt heel eervol en speciaal en wens dat ik ook ooit zo genoemd zal worden. Nouja, niet heel boeiend maar ik snap het gewoon niet.
pi_130533874
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder vindt oma ook te oud klinken. Ze noemt zichzelf "bommetje" (als in: bon-mama-tje) :D
Dat klinkt juist weer superschattig O+
pi_130533968
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef Kyara het volgende:
Olf, je bent niet echt lekker bijgelezen want ik heb je wel degelijk gemist :+

En met 2 kinderen op pad is voor mij tegenwoordig een relaxt dagje :@
Luierwas zit standaard vol. Meestal graai ik nog even snel wat speelgoed en koekjes mee en thats it.
ik neem aan dat je luiertas bedoelt. Als je wasbare luiers gebruikt met 3 stuks ben je echt een opperheldin wmb.
pi_130534073
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:50 schreef Olf het volgende:

[..]

Dat klinkt juist weer superschattig O+
gek genoeg dekt het ook de lading, als je mijn moeder zou kennen O+
pi_130534102
Oma/opa is toch juist heel mooi? Snap het ook niet :?

Oh en D rolt *O*
Ze rolde zelfs even door zodat ze naast het kleed kwam. Ze schrok er zelf van. Nog een reden om je zus stevig vast te houden ;)
pi_130534195
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ik neem aan dat je luiertas bedoelt. Als je wasbare luiers gebruikt met 3 stuks ben je echt een opperheldin wmb.
Autocorrect iPad. En ik heb al genoeg was dus wij sponsoren de afvalverwerkende industrie.
  dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:54:27 #17
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130534213
*O* voor een rollende D!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130534255
D! *O* rollend kom je nog eens ergens. Nu kan je op zoek naar je broer en hem ook eens knijpen om je zus te verlichten. *;
pi_130534281
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Olf het volgende:
Wij noemden hem dus ook geen papa maar bij zn voormaam en mn moeder wel mama, met als reden dat je niet bent wat je functie/relatie is, maar ik vind opa en oma juist echt heel eervol en speciaal en wens dat ik ook ooit zo genoemd zal worden. Nouja, niet heel boeiend maar ik snap het gewoon niet.
ik ben het volledig met je eens, maar misschien boeit het je kind later niets. Die weet niet beter toch?
pi_130534398
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Oma/opa is toch juist heel mooi? Snap het ook niet :?

Oh en D rolt *O*
Ze rolde zelfs even door zodat ze naast het kleed kwam. Ze schrok er zelf van. Nog een reden om je zus stevig vast te houden ;)
over dr zus heen rollen! *O*
pi_130534426
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Mangostine het volgende:

[..]

ik ben het volledig met je eens, maar misschien boeit het je kind later niets. Die weet niet beter toch?
Ik vind het klinken alsof ze uit elkaar zijn als ik zeg, 'kom, we gaan naar oma en *voornaam*'. Mijn voorstel was 'opa *voornaam*' maar dat werd ook niet geaccepteerd. Ze zal het vast doorstaan, maar toch. :(
pi_130534447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Oh en D rolt *O*
O+
pi_130534603
Kwisted!!! Top gefeliciteerd hoor.... En ik hoop toch ook nog heel ff met je mee te posten in Z&G over een paar maandjes :)

Olf is terug! Nu wil ik zo'n Olf vraag van de dag (ehmz nacht)!
En nu dan de vraag... Waar is XM?

Kyara, die foto van je meisjes O+
En ook een hele schattige foto van Danic :)

Verder weet ik t niet meer..

Ow. Had vanochtend geen koorts meer en lag weer lachend in bed. Dus we zijn naar de dierentuin geweest. Hij vond het echt leuk!
Maar in de loop van de avond weer koorts en ontzettend overstuur, zo heb ik hem nog niet eerder meegemaakt. Dus dacht geef hem maar een paracetamolletje en bleek de koorts weer weg te zijn! (In 2 uur tijd van 38.6 naar 37.0.... Raar)
Hij moest heel hard lachen toen ik de paracetamol inbracht, echt schaterlachen!! Mijn baby is soms een beetje raar ;)
Maar toch ben ik blij dat ik volgende week rond deze tijd bij de ka ben geweest en weet of er toch wat is met mn baby of dat ik gewoon een overbezorgde moeder ben:)

Maar Ow is leuk hoor!!!! (Heb soms t idee dat er alleen maar "stomme" dingen over Ow schrijf!)
pi_130534690
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Olf het volgende:

[..]

Ik vind het klinken alsof ze uit elkaar zijn als ik zeg, 'kom, we gaan naar oma en *voornaam*'. Mijn voorstel was 'opa *voornaam*' maar dat werd ook niet geaccepteerd. Ze zal het vast doorstaan, maar toch. :(
true, true. Jammer dat ie ook met dat voorstel niet akkoord ging, was een mooi compromis geweest :Y
pi_130534707
Sorry. Vandaag helemaal niet goed bijgelezen. Alles heel vluchtig.

Ik zag
mooie stats *O*
Een blije Kwisted
Een good en een evil tweeling O+
Wat slechte nachten :*
Een Mango waar ik een kookcursus bij wil volgen
Reisdoekjes bij de Ikea die ik nu direct wil hebben
Coco die gewerkt heeft en een awesome baby heeft O+
Riley is ook awesome. Dat heeft ze van mij (en Barney Stinson uit how I met your mother die ik stiekem als vader van Riley voorstelt O-) )
Olf welkom.

Inca ik las in het vorige topic (quoten lukt niet meer :( ) dat je bij de eerste van lijstjes uitging en nu niet meer. Ik ben juist begonnen met lijstjes. In de vakantie ging ik een keer weg. Ik had netjes een flesje, koud water en warm water meegenomen. Alleen de KV was ik vergeten. :@
Ik moest daar echt om huilen. Dus meteen maar een lijstje gemaakt die ik voortaan naloop
En wat betreft luiers. Gisteren naar de dokter had ik niks bij me, want net schone luier en maar heel kort van huis. Prompt poepte ze haar luier

En bedankt voor de beterschapswensen. :* Vandaag hebben mijn zus en moeder haar opgehaald bij het KDV. Mijn moeder belde dat ze heel vrolijk was. Zij zong klap eens in je handjes en Riley probeert dan te klappen O+
En ook toen ik thuiskwam was ze heel vrolijk.
En morgen gaat ze niet naar het KDV, maar passen mijne ouders en zus op. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')