Ik vind het stom net alsof hij zich schaamt Opa te zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef Olf het volgende:
Jaaaaaa dat zag ik later inderdaad, kyara miste me, jeeeee! Dat is lief
Nog een suffe vraag. Mn vader wil pertinent geen 'opa' genoemd worden. Heeft een van jullie ouders dat ook? Wij noemden hem ook altijd bij zn voornaam maar op een of andere stoort het me zo dat hij die eretitel niet wil dragen voor mijn dochter! Ik weet ook wel dat het onbelangrijk is maar toch vind ik het stom.
Dat klinkt juist weer superschattigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Mangostine het volgende:
Mijn moeder vindt oma ook te oud klinken. Ze noemt zichzelf "bommetje" (als in: bon-mama-tje)
ik neem aan dat je luiertas bedoelt. Als je wasbare luiers gebruikt met 3 stuks ben je echt een opperheldin wmb.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:40 schreef Kyara het volgende:
Olf, je bent niet echt lekker bijgelezen want ik heb je wel degelijk gemist
En met 2 kinderen op pad is voor mij tegenwoordig een relaxt dagje
Luierwas zit standaard vol. Meestal graai ik nog even snel wat speelgoed en koekjes mee en thats it.
Autocorrect iPad. En ik heb al genoeg was dus wij sponsoren de afvalverwerkende industrie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:51 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik neem aan dat je luiertas bedoelt. Als je wasbare luiers gebruikt met 3 stuks ben je echt een opperheldin wmb.
ik ben het volledig met je eens, maar misschien boeit het je kind later niets. Die weet niet beter toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Olf het volgende:
Wij noemden hem dus ook geen papa maar bij zn voormaam en mn moeder wel mama, met als reden dat je niet bent wat je functie/relatie is, maar ik vind opa en oma juist echt heel eervol en speciaal en wens dat ik ook ooit zo genoemd zal worden. Nouja, niet heel boeiend maar ik snap het gewoon niet.
over dr zus heen rollen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Oma/opa is toch juist heel mooi? Snap het ook niet
Oh en D rolt
Ze rolde zelfs even door zodat ze naast het kleed kwam. Ze schrok er zelf van. Nog een reden om je zus stevig vast te houden
Ik vind het klinken alsof ze uit elkaar zijn als ik zeg, 'kom, we gaan naar oma en *voornaam*'. Mijn voorstel was 'opa *voornaam*' maar dat werd ook niet geaccepteerd. Ze zal het vast doorstaan, maar toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik ben het volledig met je eens, maar misschien boeit het je kind later niets. Die weet niet beter toch?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef Kyara het volgende:
Oh en D rolt
Ze rolde zelfs even door zodat ze naast het kleed kwam. Ze schrok er zelf van. Nog een reden om je zus stevig vast te houden
true, true. Jammer dat ie ook met dat voorstel niet akkoord ging, was een mooi compromis geweestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:57 schreef Olf het volgende:
[..]
Ik vind het klinken alsof ze uit elkaar zijn als ik zeg, 'kom, we gaan naar oma en *voornaam*'. Mijn voorstel was 'opa *voornaam*' maar dat werd ook niet geaccepteerd. Ze zal het vast doorstaan, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |